1.
Book of Purifications
١-
كِتَابُ الطَّهَارَاتِ


On a man warming himself with his wife after bathing

‌فِي الرَّجُلِ يَسْتَدْفِئُ بِامْرَأَتِهِ بَعْدَ أَنْ يَغْتَسِلَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 824

Hazrat Abraham Teemi says that Hazrat Umar used to hug his wife to get warmth after taking a bath.

حضرت ابراہیم تیمی فرماتے ہیں کہ حضرت عمر غسل کے بعد اپنی بیوی سے لپٹ کر گرمائش حاصل کرتے تھے۔

Hazrat Ibrahim Taimi farmate hain keh Hazrat Umar gusl ke baad apni biwi se lipat kar garmaish hasil karte thay.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ بُشَيْرٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ التَّيْمِيِّ « أَنَّ عُمَرَ ، كَانَ يَسْتَدْفِئُ بِامْرَأَتِهِ بَعْدَ الْغُسْلِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 825

Umm al-Darda' reported that Abu al-Darda' would take a bath, and when he would come back, he would be shivering from the cold, so he would seek warmth from me.

حضرت ام الدرداء فرماتی ہیں کہ حضرت ابو الدرداء غسل فرماتے، جب وہ واپس آتے تو سردی سے کپکپا رہے ہوتے تھے، پھر وہ مجھ سے گرمائش لیا کرتے تھے۔

Hazrat Umm-ul-Darda farmaati hain ke Hazrat Abu Darda ghusl farmaate, jab woh wapas aate to sardi se kapkap rahe hote the, phir woh mujh se garmaish liya karte the.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ حَمَّادِ بْنِ سَلَمَةَ ، عَنْ عَطَاءٍ الْخُرَاسَانِيِّ ، عَنْ أُمِّ الدَّرْدَاءِ ، قَالَتْ : « كَانَ أَبُو الدَّرْدَاءِ ، يَغْتَسِلُ ثُمَّ يَجِيءُ وَلَهُ قَرْقَفَةٌ يَسْتَدْفِئُ بِي »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 826

Hazrat Ibn Umar states that I would be intimate with my wife after performing Ghusl (ritual bath) from Janabah (state of impurity after sexual discharge), even though she had not yet performed Ghusl Janabah.

حضرت ابن عمر فرماتے ہیں کہ میں غسل جنابت کرنے کے بعد اپنی بیوی سے حرارت لیتا ہوں حالانکہ اس نے ابھی غسل جنابت نہیں کیا ہوتا۔

Hazrat Ibn Umar farmate hain ke mein ghusl junabat karne ke baad apni biwi se haraarat leta hun halanke us ne abhi ghusl junabat nahin kiya hota.

حَدَّثَنَا حَفْصٌ ، وَوَكِيعٌ ، عَنْ مِسْعَرٍ ، عَنْ جَبَلَةَ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ ، قَالَ : « إِنِّي لَأَغْتَسِلُ مِنَ الْجَنَابَةِ ، ثُمَّ أَتَكَوَّى بِالْمَرْأَةِ قَبْلَ أَنْ تَغْتَسِلَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 827

Hazrat Ibn Abbas states that in the winter season, this practice is a part of the life of the Quraysh.

حضرت ابن عباس فرماتے ہیں کہ سردیوں میں یہ عمل قریش کی زندگی کا حصہ ہے۔

Hazrat Ibn Abbas farmate hain ke sardiyon mein yeh amal Quresh ki zindagi ka hissa hai.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ إِسْرَائِيلَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ بْنَ الْمُهَاجِرِ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ شَدَّادٍ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ ، قَالَ : « ذَاكَ عَيْشُ قُرَيْشٍ فِي الشِّتَاءِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 828

Hazrat Abu Qatada narrates that I asked Hazrat Abu Hurairah whether a man can lie down with his wife after taking a bath? He replied that there is no harm in it.

حضرت ابو کثیر کہتے ہیں کہ میں نے حضرت ابوہریرہ سے پوچھا کہ کیا آدمی غسل کرنے کے بعد بیوی کے ساتھ لیٹ سکتا ہے ؟ فرمایا اس میں کوئی حرج نہیں۔

Hazrat Abu Kasir kahte hain ke maine Hazrat Abu Huraira se poocha ke kya aadmi ghusal karne ke baad biwi ke sath lait sakta hai? Farmaya is mein koi haraj nahi.

حَدَّثَنَا إِسْمَاعِيلُ بْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ حَجَّاجِ بْنِ أَبِي عُثْمَانَ ، قَالَ : حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ أَبِي كَثِيرٍ ، قَالَ : حَدَّثَنِي أَبُو كَثِيرٍ ، قَالَ : قُلْتُ لِأَبِي هُرَيْرَةَ : الرَّجُلُ يَغْتَسِلُ مِنَ الْجَنَابَةِ ، ثُمَّ يَضْطَجِعُ مَعَ أَهْلِهِ ، قَالَ : « لَا بَأْسَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 829

Hazrat Abdur Rahman bin Aswad narrates that Hazrat Aswad used to lie down with his wife and seek warmth from her after performing Ghusl (ritual bath) from Janabat (sexual intercourse), even though his wife had not yet performed Ghusl.

حضرت عبد الرحمن بن اسود فرماتے ہیں کہ حضرت اسود غسل جنابت کرنے کے بعد اپنی اہلیہ کے ساتھ لیٹ جاتے اور ان سے حرارت حاصل کرتے حالانکہ ان کی اہلیہ نے ابھی غسل نہیں کیا ہوتا تھا۔

Hazrat Abdul Rahman bin Aswad farmate hain ke Hazrat Aswad gusl janabat karne ke baad apni ahliya ke sath lait jate aur un se hararat hasil karte halanke un ki ahliya ne abhi gusl nahin kiya hota tha.

حَدَّثَنَا أَبُو الْأَحْوَصِ ، عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ الْأَسْوَدِ ، قَالَ : « كَانَ الْأَسْوَدُ ، يَجْنُبُ فَيَغْتَسِلُ ، ثُمَّ يَأْتِي أَهْلَهُ فَيُضَاجِعُهَا يَسْتَدْفِئُ بِهَا قَبْلَ أَنْ تَغْتَسِلَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 830

Hazrat Ibrahim states that Hazrat Halima used to acquire warmth from her family members after taking a bath, even though she would be in a state of Janaabah (ritual impurity following sexual intercourse).

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ حضرت علقمہ غسل کرنے کے بعد اپنی اہلیہ سے حرارت حاصل کیا کرتے تھے حالانکہ وہ حالت جنابت میں ہوتی تھیں۔

Hazrat Ibrahim farmate hain keh Hazrat Alqama ghusal karne ke baad apni ahliya se haraarat hasil kya karte thay halankay woh halat e janabat mein hoti thin.

حَدَّثَنَا حَفْصٌ ، عَنِ الْأَعْمَشِ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ قَالَ : « كَانَ عَلْقَمَةُ ، يَغْتَسِلُ ثُمَّ يَسْتَدْفِئُ الْمَرْأَةَ وَهِيَ جُنُبٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 831

Hazrat Alqama used to get intimate with his wife, then he would get up and perform ablution like that for prayer.

حضرت علقمہ اپنی اہلیہ سے گرمائش حاصل کرتے پھر اٹھتے اور نماز والا وضو کرتے تھے۔

Hazrat Alqama apni ahliya se garmaish hasil karte phir uthte aur namaz wala wuzu karte thay.

حَدَّثَنَا أَبُو مُعَاوِيَةَ ، عَنِ الْأَعْمَشِ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، عَنْ عَلْقَمَةَ « أَنَّهُ كَانَ يَسْتَدْفِئُ بِامْرَأَتِهِ ، ثُمَّ يَقُومُ فَيَتَوَضَّأُ وَضُوءَهُ لِلصَّلَاةِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 832

Hazrat Harith narrates that Hazrat Ali, after performing Ghusl e Janaabat (ritual bath after sexual intercourse), would seek warmth from his wife before she performed her Ghusl, and he would offer prayer without touching water again.

حضرت حارث فرماتے ہیں کہ حضرت علی غسل جنابت کرنے کے بعد اپنی اہلیہ کے غسل سے پہلے ان سے گرمائش حاصل کرتے پھر پانی کو ہاتھ لگائے بغیر نماز ادا فرماتے۔

Hazrat Haris farmate hain ke Hazrat Ali ghusl janabat karne ke bad apni ahliya ke ghusl se pehle unse garmaish hasil karte phir pani ko hath lagaye baghair namaz ada farmate.

حَدَّثَنَا أَبُو مُعَاوِيَةَ ، عَنْ حَجَّاجٍ ، عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ ، عَنِ الْحَارِثِ ، عَنْ عَلِيٍّ « أَنَّهُ كَانَ يَغْتَسِلُ مِنَ الْجَنَابَةِ ، ثُمَّ يَجِيءُ فَيَسْتَدْفِئُ بِامْرَأَتِهِ قَبْلَ أَنْ تَغْتَسِلَ ، ثُمَّ يُصَلِّي وَلَا يَمَسُّ مَاءً »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 833

Hazrat Ali says that there is no harm if a man wants to lie down with his wife after taking a bath from Janabat.

حضرت علی فرماتے ہیں کہ اگر آدمی غسل جنابت کرنے کے بعد اپنی بیوی کے ساتھ لیٹنا چاہے تو اس میں کوئی حرج نہیں۔

Hazrat Ali farmate hain keh agar aadmi ghusl janabat karne ke baad apni biwi ke sath laitna chahe to is mein koi harj nahin.

حَدَّثَنَا أَبُو خَالِدٍ ، عَنْ حَجَّاجٍ ، عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ ، عَنِ الْحَارِثِ ، عَنْ عَلِيٍّ قَالَ : « إِذَا اغْتَسَلَ الْجُنُبُ ، ثُمَّ أَرَادَ أَنْ يُبَاشِرَ امْرَأَتَهُ فَعَلَ إِنْ شَاءَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 834

Hazrat Saeed bin Musayyab said that if a man lies down with his wife, then wudu is not necessary on him.

حضرت سعید بن مسیب فرماتے ہیں کہ آدمی اگر اپنی بیوی کے ساتھ لیٹے تو اس پر وضو نہیں ہے۔

Hazrat Saeed bin Musayyab farmate hain ki aadmi agar apni biwi ke sath lete to us par wuzu nahi hai.

حَدَّثَنَا أَبُو خَالِدٍ الْأَحْمَرُ ، عَنْ شُعْبَةَ ، عَنْ قَتَادَةَ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ الْمُسَيِّبِ ، قَالَ : « يُبَاشِرُهَا وَلَيْسَ عَلَيْهِ وَضُوءٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 835

Hazrat Hassan (may Allah be pleased with him) said that there is no harm in seeking warmth from one's wife after taking a bath.

حضرت حسن فرماتے ہیں کہ غسل کے بعد بیوی سے گرمائش لینے میں کوئی حرج نہیں۔

Hazrat Hassan farmate hain ke ghusal ke bad biwi se garmaish lene mein koi harj nahi.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ مُبَارَكٍ ، عَنِ الْحَسَنِ ، قَالَ : « لَا بَأْسَ أَنْ يَسْتَدْفِئَ بِامْرَأَتِهِ بَعْدَ الْغُسْلِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 836

Hazrat Hammad considered it disliked (to lie down with one's wife after a bath) until the man's body dries up, then there is no problem.

حضرت حماد اس کو (غسل کے بعد بیوی کے ساتھ لیٹنے کو) مکروہ سمجھتے تھے یہاں تک کہ آدمی کا جسم خشک ہوجائے پھر کوئی حرج نہیں۔

Hazrat Hammad is ko (ghusl ke baad biwi ke sath laitne ko) makruh samajhte thay yahan tak ke aadmi ka jism khushk hojaye phir koi harj nahin.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ مِسْعَرٍ ، عَنْ حَمَّادٍ « أَنَّهُ كَانَ يَكْرَهُهُ حَتَّى يَجِفَّ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 837

Hazrat Ayesha narrates that Prophet Muhammad (peace and blessings be upon him) would seek warmth from me after taking a bath, even though I hadn't bathed yet.

حضرت عائشہ فرماتی ہیں کہ نبی پاک (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) غسل فرمانے کے بعد مجھ سے گرمائش حاصل کیا کرتے تھے حالانکہ میں نے ابھی غسل نہیں کیا ہوتا تھا۔

Hazrat Ayesha farmati hain keh Nabi Pak (Sallallahu Alaihi Wasallam) gusl farmane ke baad mujh se garmaish hasil kya karte thay halanke main ne abhi gusl nahin kiya hota tha.

حَدَّثَنَا شَرِيكٌ ، عَنْ حُرَيْثٍ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، عَنْ مَسْرُوقٍ ، عَنْ عَائِشَةَ ، قَالَتْ : « كَانَ النَّبِيُّ ﷺ يَغْتَسِلُ مِنَ الْجَنَابَةِ ، ثُمَّ يَسْتَدْفِئُ بِي قَبْلَ أَنِ اغْتَسِلَ »