Hazrat Abu Saeed Khudri narrates that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: When one of you has intercourse with his wife at night and then wants to repeat it, he should perform ablution between the two.
حضرت ابو سعید خدری فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا جب رات میں تم میں سے کوئی اپنی بیوی سے جماع کرے اور پھر دوبارہ کرنا چاہے تو دونوں کے درمیان وضو کرلے۔
Hazrat Abu Saeed Khudri farmate hain ke Rasool Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya jab raat mein tum mein se koi apni biwi se jima kare aur phir dobara karna chahe to donon ke darmiyan wuzu karle.
Hazrat Salman bin Rabi'ah narrates that Hazrat Umar asked me, "O Salman! When you have sexual intercourse with your wife and you want to repeat it, what will you do?" I said, "What should I do?" He said, "Perform ablution between the two."
حضرت سلمان بن ربیعہ فرماتے ہیں کہ حضرت عمر نے مجھ سے فرمایا کہ اے سلمان ! جب تم اپنی بیوی سے جماع کرو اور دوبارہ کرنا چاہو تو کیا کرو گے ؟ میں نے کہا میں کیا کروں ؟ فرمایا دونوں کے درمیان وضو کرو۔
Hazrat Salman bin Rabia farmate hain keh Hazrat Umar ne mujh se farmaya keh aye Salman! Jab tum apni biwi se jima karo aur dobara karna chaho to kya karoge? Maine kaha mein kya karoon? Farmaya donon ke darmiyaan wazu karo.
Hazrat Hisham states that Hazrat Hassan did not see any harm in a man having intercourse with his wife a second time without performing ablution after the first intercourse. Hazrat Ibn Sireen states that I see no harm in this. It is said that this is commanded because it is more suitable for repetition.
حضرت ہشام فرماتے ہیں کہ حضرت حسن اس بارے میں کوئی حرج نہیں سمجھتے تھے کہ ایک آدمی اپنی بیوی سے جماع کرنے کے بعد بغیر وضو کئے دوسری مرتبہ جماع کرے۔ حضرت ابن سیرین فرماتے ہیں کہ میں اس بارے میں کوئی حرج نہیں سمجھتا۔ فرمایا اس کا حکم اس لیے دیا جاتا ہے کیونکہ یہ اعادہ کے لیے زیادہ مناسب ہے۔
Hazrat Hisham farmate hain ki Hazrat Hassan is bare mein koi harj nahin samajhte the ki ek aadmi apni biwi se jima karne ke baad baghair wuzu kiye dusri martaba jima kare. Hazrat Ibn Sirin farmate hain ki mein is bare mein koi harj nahin samajhta. Farmaya is ka hukm is liye diya jata hai kyunki ye iada ke liye zyada munasib hai.