1.
Book of Purifications
١-
كِتَابُ الطَّهَارَاتِ


On a woman becoming ritually impure then menstruating

‌فِي الْمَرْأَةِ تُجْنِبُ ثُمَّ تَحِيضُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 838

Hazrat Abraham said about a woman who experiences menstruation while in a state of Janabat (major ritual impurity) that she should perform Ghusl (ritual bath).

حضرت ابراہیم ایسی عورت کے بارے میں جسے حالت جنابت میں حیض آجائے فرماتے ہیں کہ وہ غسل کرے۔

Hazrat Ibrahim aisi aurat ke bare mein jise halat junubat mein haiz ajaye farmate hain ke wo ghusl kare.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا أَبُو الْأَحْوَصِ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، فِي الْمَرْأَةِ تُجْنِبُ ثُمَّ تَحِيضُ ، قَالَ : « تَغْتَسِلُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 839

Hazrat Ata says that menstruation is a greater impurity than seminal impurity.

حضرت عطاء فرماتے ہیں کہ حیض جنابت سے بڑی ناپاکی ہے۔

Hazrat Ata farmate hain keh haiz janabat se bari napaki hai

حَدَّثَنَا أَبُو الْأَحْوَصِ ، عَنِ الْعَلَاءِ ، عَنْ عَطَاءٍ ، قَالَ : « الْحَيْضُ أَشَدُّ مِنَ الْجَنَابَةِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 840

Hazrat Hassan (R.A) said about a woman who experiences menstruation while in the state of Janabah (major ritual impurity), that Hazrat Anas (R.A) used to prefer that such a woman should perform Ghusl (ritual bath).

حضرت حسن ایسی عورت کے بارے میں جسے حالت جنابت میں حیض آجائے فرماتے ہیں کہ حضرت انس کو پسند تھا کہ ایسی عورت غسل کرلے۔

Hazrat Hassan aisi aurat ke bare mein jise halat e janabat mein haiz aajae farmate hain ke Hazrat Anas ko pasand tha ke aisi aurat ghusl karle.

حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ يُونُسَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، أَنَّهُ قَالَ فِي الرَّجُلِ يُصِيبُ امْرَأَتَهُ ، ثُمَّ تَحِيضُ قَبْلَ أَنْ تَغْتَسِلَ ، قَالَ : « كَانَ أَنَسٌ ، يُحِبُّ لَهَا أَنْ تَغْتَسِلَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 841

Hazrat Zuhri (R.A) said about a woman who gets her period while in the state of Janabah (major impurity), that she should perform Ghusl (ritual bath).

حضرت زہری ایسی عورت کے بارے میں جسے حالت جنابت میں حیض آجائے فرماتے ہیں کہ وہ غسل کرے گی۔

Hazrat Zuhri aisi aurat ke baare mein jise halat janabat mein haiz aa jaye farmate hain ke woh ghusl karegi.

حَدَّثَنَا عَبْدُ الْأَعْلَى ، عَنْ مَعْمَرٍ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، فِي رَجُلٍ وَقَعَ بِامْرَأَتِهِ فحَاضَتْ قَبْلَ أَنْ تَغْتَسِلَ ، قَالَ : « تَغْتَسِلُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 842

Hazrat Shuba narrated that I asked Hazrat Hakam and Hazrat Hammad about a woman who gets her period while in the state of Janabat (major impurity after intercourse). They said that she should perform Ghusl (ritual bath).

حضرت شعبہ فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت حکم اور حضرت حماد سے ایسی عورت کے بارے میں پوچھا جسے حالت جنابت میں حیض آجائے تو فرمایا یہ غسل کرے۔

Hazrat Shuba farmate hain ke maine Hazrat Hukam aur Hazrat Hammad se aisi aurat ke bare mein poocha jise halat janabat mein haiz aajaye to farmaya ye ghusl kare.

حَدَّثَنَا حَرَمِيُّ بْنُ عُمَارَةَ ، عَنْ شُعْبَةَ ، قَالَ : سَأَلْتُ الْحَكَمَ ، وَحَمَّادًا ، عَنْ الْمَرْأَةِ تَجْتَنِبُ ثُمَّ تَحِيضُ ، قَالَا : « تَغْتَسِلُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 843

Hazrat Qatada said that such a woman should perform ghusl.

حضرت قتادہ فرماتے ہیں کہ ایسی عورت غسل کرے گی۔

Hazrat Qatada farmate hain ke aisi aurat ghusl karegi.

حَدَّثَنَا عَبْدُ الْأَعْلَى ، عَنْ سَعِيدٍ ، عَنْ قَتَادَةَ ، قَالَ : « تَغْتَسِلُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 844

Hazrat Ibrahim says to take a bath and then spend the days of menstruation.

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ غسل کرے اور پھر حیض کے دن گزارے۔

Hazrat Ibrahim farmate hain keh ghusl kare aur phir haiz ke din guzrae.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ عَيَّاشٍ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : « تَغْتَسِلُ ثُمَّ تَمْكُثُ حَائِضًا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 845

Hazrat Ata says that ghusl is not obligatory/necessary on it. Hazrat Ibrahim says that ghusl is not obligatory/necessary.

حضرت عطاء فرماتے ہیں کہ اس پر غسل لازم نہیں۔ حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ غسل لازم نہیں۔

Hazrat Ata farmate hain ke is par ghusl lazim nahin. Hazrat Ibrahim farmate hain ke ghusl lazim nahin.

حَدَّثَنَا حَفْصُ بْنُ غِيَاثٍ ، عَنِ الْعَلَاءِ ، عَنْ عَطَاءٍ ، قَالَ : « لَيْسَ عَلَيْهَا الْغُسْلُ » قَالَ: وَقَالَ حَمَّادٌ: عَنْ إِبْرَاهِيمَ، «عَلَيْهَا الْغُسْلُ»

Musannaf Ibn Abi Shaybah 846

Jabir ibn Zayd was asked about a woman who begins menstruating before performing the ritual bath after sexual intercourse. He said, "If she begins menstruating, then it is obligatory for her to perform the ritual bath."

حضرت جابر بن زید سے اس عورت کے بارے میں سوال کیا گیا جسے حالت جنابت میں غسل کرنے سے پہلے حیض آجائے۔ فرمایا ” اگر وہ حائضہ ہوگئی تو اس پر غسل کرنا لازم ہے “۔

Hazrat Jabir bin Zaid se us aurat ke bare mein sawal kiya gaya jise halat junubat mein ghusl karne se pehle haiz aa jaye. Farmaya agar wo haiza ho gayi to us par ghusl karna lazim hai.

حَدَّثَنَا يَزِيدُ ، عَنْ حَبِيبٍ ، عَنْ عَمْرِو بْنِ هَرِمٍ ، قَالَ : سُئِلَ جَابِرُ بْنُ زَيْدٍ ، عَنِ الْمَرْأَةِ تُجْنِبُ ، ثُمَّ تَحِيضُ قَبْلَ أَنْ تَغْتَسِلَ ، قَالَ : « وَإنْ حَاضَتْ فَإِنَّهُ حَقٌّ عَلَيْهَا أَنْ تَغْتَسِلَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 847

Hazrat Amir says that if you wish, you may perform Ghusl (ritual bath) and if you wish, you may not perform Ghusl.

حضرت عامر فرماتے ہیں اگر چاہے تو غسل کرے اور اگر چاہے تو غسل نہ کرے۔

Hazrat Aamir farmate hain agar chahe to gusl kare aur agar chahe to gusl na kare.

حَدَّثَنَا إِسْمَاعِيلُ بْنُ عَيَّاشٍ ، عَنْ عَبْدِ الْعَزِيزِ ، عَنْ عَامِرٍ ، قَالَ : « إِنْ شَاءَتِ اغْتَسَلَتْ ، وَإِنْ شَاءَتْ لَمْ تَغْتَسِلْ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 848

Hazrat Ata said that one should perform ghusl for janabat (major ritual impurity) and when they become pure, they should also perform ghusl for hayd (menstruation).

حضرت عطاء فرماتے ہیں کہ وہ غسل جنابت کرے اور جب پاک ہوجائے تو حیض کا غسل بھی کرلے۔

Hazrat Ata farmate hain ke woh ghusl janabat kare aur jab pak hojaye to haiz ka ghusl bhi karle.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ مُبَشِّرٍ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، عَنْ عَطَاءٍ ، قَالَ : « تَغْتَسِلُ مِنَ الْجَنَابَةِ ، فَإِذَا طَهُرَتِ اغْتَسَلَتْ مِنَ الْحَيْضِ »