1.
Book of Purifications
١-
كِتَابُ الطَّهَارَاتِ


On wiping over splints

‌فِي الْمَسْحِ عَلَى الْجَبَائِرِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1434

Hazrat Hasan said about the bandage that is tied in the state of ablution that it should be wiped over.

حضرت حسن اس پٹی کے بارے میں جسے باوضو ہونے کی حالت میں باندھا گیا ہو فرماتے ہیں کہ اس پر مسح کیا جائے گا۔

Hazrat Hassan is pati ke bare mein jisey ba wazu honay ki halat mein bandha gaya ho farmate hain ke is par masah kiya jaye ga.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، عَنْ يُونُسَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، أَنَّهُ : كَانَ يَقُولُ فِي الْكَسْرِ إِذْا جُبِرَ عَلَى طَهَارَةٍ يُمْسَحُ بَعْدَ ذَلِكَ عَلَيْهِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1435

Hazrat Ata said about the bandage that is tied in the state of ablution, that it will be wiped upon.

حضرت عطا اس پٹی کے بارے میں جسے باوضو ہونے کی حالت میں باندھا گیا ہو فرماتے ہیں کہ اس پر مسح کیا جائے گا۔

Hazrat Ata is patti ke bare mein jise bawazu hone ki halat mein bandha gaya ho farmate hain ke is par masah kiya jaye ga.

حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، عَنْ عَبْدِ الْمَلِكِ ، عَنْ عَطَاءٍ ، أَنَّهُ كَانَ يَقُولُ فِي الْكَسْرِ إِذَا جُبِرَ يُمْسَحُ عَلَى الْجَبَائِرِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1436

Hazrat Timi says that I asked Hazrat Ta'us about the wound that is on a man's face or any other limb and there is medicine or a bandage on it, what is the ruling on it for ablution? He said if there is a fear of harm then wipe over it and if there is no fear of harm then remove it.

حضرت تیمی کہتے ہیں کہ میں نے حضرت طاؤس سے اس زخم کے بارے میں سوال کیا جو آدمی کے چہرے یا کسی دوسرے عضو پر ہو اور اس پر دوائی یا پٹی ہو کہ وضو کے لیے اس کا کیا حکم ہے ؟ فرمایا اگر نقصان کا اندیشہ ہو تو اس پر مسح کرلے اور اگر نقصان کا اندیشہ نہ ہو تو اسے کھول لے۔

Hazrat Tami kehty hain keh maine Hazrat Taus se iss zakhm k bary mein sawal kiya jo aadmi k chehry ya kisi dosry uzu par ho aur iss par dawai ya patti ho keh wuzu k liye iss ka kya hukum hai? Farmaya agar nuqsan ka andesha ho to iss par masah karle aur agar nuqsan ka andesha na ho to isse khol le.

حَدَّثَنَا عِيسَى بْنُ يُونُسَ ، عَنِ التَّيْمِيِّ ، قَالَ : سَأَلْتُ طَاوُسًا عَنِ الْجُرْحِ ، يَكُونُ بِوَجْهِ الرَّجُلِ أَوْ بِبَعْضِ جَسَدِهِ عَلَيْهِ الدَّوَاءُ وَالْخِرْقَةُ قَالَ : إِنْ خَشِيَ مَسَحَ عَلَى الْخِرْقَةِ وَإِنْ لَمْ يَخْشَ نَزَعَ الْخِرْقَةَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1437

Once Hazrat Abu Aliyah's foot got injured. He bandaged it and wiped over it during ablution, saying, 'It is sick.'

ایک مرتبہ حضرت ابو العالیہ کے پاؤں پر چوٹ لگ گئی انھوں نے اس پر پٹی باندھی اور وضو میں اس پر مسح کیا اور فرمایا یہ بیمار ہے۔

aik martaba hazrat abu al aaliya ke paon par chot lag gai unhon ne is par patti bandhi aur wuzu mein is par masah kiya aur farmaya yeh beemar hai

حَدَّثَنَا أَبُو مُعَاوِيَةَ ، عَنْ عَاصِمٍ ، وَدَاوُدَ ، عَنْ أَبِي الْعَالِيَةِ ، أَنَّهُ اشْتَكَى رِجْلَهُ فَعَصَبَهَا وَتَوَضَّأَ وَمَسَحَ عَلَيْهَا وَقَالَ إِنَّهَا مَرِيضَةٌ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1438

Hazrat Imran bin Hadeer narrates that I developed a plague sore, so I asked Abu Majliz about it. He said to apply miswak over it.

حضرت عمران بن حدیر فرماتے ہیں کہ مجھے طاعون کا ایک زخم ہوا تو میں نے اس کے بارے میں ابو مجلز سے سوال کیا۔ انھوں نے فرمایا کہ اس پر مسح کرلو۔

Hazrat Imran bin Hadeer farmate hain keh mujhe taoon ka aik zakhm hua to maine uske bare mein Abu Mujlaz se sawal kiya unhon ne farmaya keh us par masah karlo

حَدَّثَنَا مُعَاذٌ ، عَنْ عِمْرَانَ بْنِ حُدَيْرٍ ، قَالَ : كَانَ بِي جُرْحٌ مِنَ الطَّاعُونِ فَسَأَلْتُ أَبَا مِجْلَزٍ فَقَالَ : امْسَحْ عَلَيْهِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1439

Hazrat Ubaid bin Umair said regarding the wound that its surrounding area should be washed.

حضرت عبید بن عمیر زخم کے بارے میں فرماتے ہیں کہ اس کے اردگرد کا حصہ دھویا جائے گا۔

Hazrat Obaid bin Umair zakhm k baaray mein farmate hain ke uske gird ka hissa dhoya jaye ga.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ شُعْبَةَ ، عَنْ عَمْرِو بْنِ مُرَّةَ ، عَنْ يُوسُفَ بْنِ مَاهَكَ ، عَنْ عُبَيْدِ بْنِ عُمَيْرٍ ، فِي الرَّجُلِ يَكُونُ بِهِ الْجُرْحُ قَالَ يَغْتَسِلُ وَيَغْسِلُ مَا حَوْلَهُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1440

Hazrat Suwayd bin Ghuflah said about the wound that the area around it should be washed.

حضرت سوید بن غفلہ زخم کے بارے میں فرماتے ہیں کہ اس کے اردگرد کا حصہ دھویا جائے گا۔

Hazrat Suwaid bin Ghafla zakhm k baaray mein farmatay hain k us k gird ka hissa dhoya jaye ga.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ إِسْرَائِيلَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ بْنِ عَبْدِ الْأَعْلَى ، عَنْ سُوَيْدِ بْنِ غَفَلَةَ ، قَالَ : يَمْسَحُ مَا حَوْلَهُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1441

Hazrat Shabi and Hazrat Hassan say that the bandage should be rubbed with musk.

حضرت شعبی اور حضرت حسن فرماتے ہیں کہ پٹی پر مسح کیا جائے گا۔

Hazrat Shabi aur Hazrat Hassan farmate hain keh pati par masah kiya jaye ga.

حَدَّثَنَا حَفْصٌ ، عَنْ أَشْعَثَ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، وَالْحَسَنِ ، أَنَّهُمَا كَانَا يَقُولَانِ : يُمْسَحُ عَلَى الْجَبَائِرِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1442

Hazrat Salama bin Kahil reported: I got wounded here (below the eyebrows) so I tied a bandage over it. And I asked Hazrat Saeed bin Jubair about it, should I wipe over it? He said yes.

حضرت سلمہ بن کہیل فرماتے ہیں کہ مجھے یہاں (بھنوؤں کے نیچے) چوٹ لگی تو میں نے اس پر پٹی باندھ لی۔ اور اس بارے میں حضرت سعید بن جبیر سے پوچھا کہ کیا اس پر مسح کروں ؟ فرمایا ہاں۔

Hazrat Salma bin Kahil farmate hain keh mujhe yahan (bhaunon ke neeche) chot lagi to main ne is par patti bandh li aur is baare mein Hazrat Saeed bin Jubair se poocha keh kya is par masah karoon? Farmaya haan.

حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ شُعْبَةَ ، عَنْ سَلَمَةَ بْنِ كُهَيْلٍ ، قَالَ : أَصَابَنِي مَحْمَلٌ هَاهُنَا وَوَضَعَ شُعْبَةُ إِصْبَعَهُ فِي أَصْلِ حَاجِبِهِ فَعَصَبْتُ عَلَيْهِ عِصَابًا فَسَأَلْتُ سَعِيدَ بْنَ جُبَيْرٍ أَمْسَحُ عَلَيْهِ ؟ ، فَقَالَ : نَعَمْ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1443

Hazrat Amr bin Murrah narrates that once Hazrat Yusuf bin Mahak came to our place as a guest. He had a wet dream while he was also injured. We went to Ubayd bin Umair and asked him about it, so he said to wash the area around the wound and do not let water touch the wound.

حضرت عمرو بن مرہ فرماتے ہیں کہ ایک مرتبہ حضرت یوسف بن ماہک مہمان بن کر ہمارے ہاں تشریف لائے۔ انھیں احتلام ہوگیا جب کہ وہ زخمی بھی تھے۔ ہم عبید بن عمیر کے پاس آئے اور ان کے بارے میں سوال کیا تو انھوں نے فرمایا کہ زخم کے اردگرد کا حصہ دھو لیں اور زخم کو پانی نہ لگائیں۔

Hazrat Amr bin Murrah farmate hain ki aik martaba Hazrat Yusuf bin Mahak mehman bankar hamare han tashreef laye unhen ehtelam hogaya jabke woh zakhmi bhi thay hum Ubaid bin Umair ke paas aye aur unke bare mein sawal kiya to unhon ne farmaya ke zakhm ke gird ka hissa dho len aur zakhm ko pani na lagayen

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ فُضَيْلٍ ، عَنِ الْأَعْمَشِ ، عَنْ عَمْرِو بْنِ مُرَّةَ ، عَنْ يُوسُفَ بْنِ مَاهَكَ ، قَالَ نَزَلَ بِنَا ضَيْفٌ فَاحْتَلَمَ وَبِهِ جُرْحٌ فَأَتَيْنَا عُبَيْدَ بْنَ عُمَيْرٍ فَذَكَرنَا ذَلِكَ لَهُ فَقَالَ : يَغْسِلُ مَا حَوْلَهُ وَلَا يُمِسَّهُ الْمَاءَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1444

The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said that if a person has a wound on his hand or foot and there is a fear of harm from water getting to it, then he should wrap a bandage over it and wipe over it (during ablution).

حضرت حکم فرماتے ہیں کہ جب آدمی کے ہاتھ یا پاؤں پر زخم ہو اور اسے پانی لگنے سے نقصان کا اندیشہ ہو تو اس پر پٹی رکھ کر اس پر مسح کرلے۔

Hazrat Hukam farmate hain keh jab aadmi ke hath ya paon par zakhm ho aur usay pani lagne se nuqsan ka andesha ho to us par patti rakh kar us par masah karle.

حَدَّثَنَا ابْنُ عُيَيْنَةَ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنِ الْحَكَمِ ، قَالَ : إِذَا كَانَ فِي الْيَدِ أَوِ الرِّجْلِ جُرْحٌ فَخَشِيَ عَلَيْهِ صَاحِبُهُ إِنْ أَصَابَهُ الْمَاءُ مَسَحَ عَلَى الْخِرْقَةِ إِذَا تَوَضَّأَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1445

Hazrat Ibrahim said to wipe the stone as Allah forgives excuses.

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ پٹی پر مسح کرلے کیونکہ اللہ عذر کو معاف فرماتے ہیں۔

Hazrat Ibrahim farmate hain keh pati par masah karle kyunki Allah uzr ko maaf farmate hain.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ أَشْعَثَ بْنِ أَبِي الشَّعْثَاءِ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : يَمْسَحُ عَلَيْهِ فَإِنَّ اللَّهَ يَعْذِرُ بِالْعُذْرِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1446

Hazrat Mujahid said that when a person fears harm, he should perform masah on the bandage.

حضرت مجاہد فرماتے ہیں کہ جب آدمی کو نقصان کا اندیشہ ہو تو پٹی پر مسح کرلے۔

Hazrat Mujahid farmate hain ke jab aadmi ko nuqsan ka andesha ho to patti par masah kar le.

حَدَّثَنَا حُمَيْدُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ ، عَنْ حَسَنٍ ، عَنْ لَيْثٍ ، عَنْ مُجَاهِدٍ ، قَالَ : يَمْسَحُ الرَّجُلُ إِذَا خَشِيَ عَلَى نَفْسِهِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1447

Hazrat Abu Mijlaz said that one should wipe over the bandage.

حضرت ابو مجلز فرماتے ہیں کہ پٹی پر مسح کرے۔

Hazrat Abu Majlaz farmate hain ki pati par masah kare.

حَدَّثَنَا مُعْتَمِرُ بْنُ عِمْرَانَ ، عَنْ أَبِي مِجْلَزٍ ، أَنَّهُ قَالَ : يَمْسَحُ عَلَيْهِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1448

Hazrat Ibn Umar said that if a person with a bandage on his wound is afraid of being harmed by water, he should wipe around it and avoid washing it.

حضرت ابن عمر فرماتے ہیں کہ اگر زخم پر پٹی باندھے ہوئے شخص کو پانی سے نقصان کا اندیشہ ہو تو اس کے اردگرد کا مسح کرلے اور اسے دھونے سے اجتناب کرے۔

Hazrat Ibn Umar farmate hain keh agar zakhm par patti bandhe hue shakhs ko pani se nuqsan ka andesha ho to uske ird gird ka masah karle aur use dhoone se ijtinab kare.

حَدَّثَنَا شَبَابَةُ ، قَالَ حَدَّثَنَا هِشَامُ بْنُ الْغَازِ ، عَنْ نَافِعٍ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ ، قَالَ : مَنْ كَانَ بِهِ جُرْحٌ مَعْصُوبٌ فَخَشِيَ عَلَيْهِ الْعَنَتَ فَلْيَمْسَحْ مَا حَوْلَهُ وَلَا يَغْسِلْهُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1449

Hazrat Shabi states that he will rub it on the bandage.

حضرت شعبی فرماتے ہیں کہ پٹی پر مسح کرے گا۔

Hazrat Shabi farmate hain ke pati par masah kare ga.

حَدَّثَنَا عَبْدَةُ ، عَنِ ابْنِ أَبْجَرَ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، قَالَ : يُمْسَحُ عَلَى الْعِرْقِ