1.
Book of Purifications
١-
كِتَابُ الطَّهَارَاتِ


On the dregs of wine used after hair removal

‌فِي دُرْدِيِّ الْخَمْرِ يُطَّلَى بِهِ بَعْدَ النُّورَةِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1537

Hazrat Ibrahim states that the righteous people considered using the sediment of wine after using a pumice stone as Makruh (undesirable).

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ اسلاف چونے کا پتھر استعمال کرنے کے بعد شراب کی تلچھٹ کے استعمال کو مکروہ خیال کرتے تھے۔

Hazrat Ibrahim farmate hain ke aslaf choone ka pathar istemal karne ke baad sharaab ki talchat ke istemal ko makrooh khayaal karte thay.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا جَرِيرٌ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ أَبِي مَعْشَرٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : كَانُوا يَكْرَهُونَ أَنْ يَطَّلُوا ، بِدُرْدِيِّ الْخَمْرِ بَعْدَ النُّورَةِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1538

Jabir ibn Zayd was asked whether it is permissible to use the sediment of wine in the bathroom or to use it as medicine on a wound. He said that it is a filthy thing and Allah Almighty has commanded us to avoid it.

حضرت جابر بن زید سے سوال کیا گیا کہ کیا حمام میں شراب کی تلچھٹ کا استعمال یا زخم پر دوائی کے لیے اس کا استعمال درست ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ وہ ناپاک چیز ہے اللہ تعالیٰ نے اس سے بچنے کا حکم دیا ہے۔

Hazrat Jabir bin Zaid se sawal kya gaya keh kya hammam mein sharaab ki talchhat ka istemaal ya zakhm par dawai ke liye iska istemaal durust hai? Unhon ne farmaya keh woh napak cheez hai Allah ta'ala ne is se bachne ka hukm diya hai.

حَدَّثَنَا يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ ، عَنْ حَبِيبٍ ، عَنْ عَمْرِو بْنِ هَرِمٍ ، قَالَ سُئِلَ جَابِرُ بْنُ زَيْدٍ عَنْ دُرْدِيِّ الْخَمْرِ ، هَلْ يَصْلُحُ أَنْ يُتَدَلَّكَ ، بِهِ فِي الْحَمَّامِ أَوْ يُتَدَاوَى بِشَيْءٍ مِنْهُ فِي جِرَاحَةٍ أَوْ سِوَاهَا قَالَ هُوَ رِجْسٌ وَأَمَرَ اللَّهُ تَعَالَى بِاجْتِنَابِهِ