1.
Book of Purifications
١-
كِتَابُ الطَّهَارَاتِ


Who disliked the towel

‌مَنْ كَرِهَ الْمِنْدِيلَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1592

Hazrat Maymunah (RA) narrates that a towel was brought to the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) after wudu, but he did not take it in his hand and said that water can be shaken off like this.

حضرت میمونہ فرماتی ہیں کہ نبی پاک (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے پاس وضو کے بعد ایک رومال لایا گیا لیکن آپ نے اسے ہاتھ نہ لگایا اور فرمانے لگے کہ پانی کو یوں جھاڑا جاسکتا ہے۔

Hazrat Maimoona farmati hain ke Nabi Pak (Sallallahu Alaihi Wasallam) ke pas wazu ke baad ek roomal laya gaya lekin aap ne usay hath na lagaya aur farmane lage ke pani ko yun jhara jaskata hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا ابْنُ إِدْرِيسَ ، عَنِ الْأَعْمَشِ ، عَنْ سَالِمٍ ، عَنْ كُرَيْبٍ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ ، عَنْ مَيْمُونَةَ ، أَنَّ النَّبِيَّ ﷺ أُتِيَ بِالْمِنْدِيلِ فَلَمْ يَمَسَّهُ وَجَعَلَ يَقُولُ بِالْمَاءِ هَكَذَا يَعْنِي يَنْفُضُهُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1593

Hazrat Jabir (may Allah be pleased with him) said that one should not use a towel after performing ablution.

حضرت جابر فرماتے ہیں کہ وضو کرنے کے بعد رومال استعمال نہ کرو۔

Hazrat Jaber farmate hain keh wuzu karne ke baad rumal istamal na karo.

حَدَّثَنَا ابْنُ عُيَيْنَةَ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ هِلَالٍ ، عَنْ عَطَاءٍ ، عَنْ جَابِرٍ ، قَالَ : لَا تَمْسَحْ بِالْمِنْدِيلِ إِذَا تَوَضَّأْتَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1594

Hazrat Ibn Abbas states that a towel should be used after Ghusl (bath taken after sexual intercourse or ejaculation), but a towel should not be used after performing ablution for prayer.

حضرت ابن عباس فرماتے ہیں کہ غسل جنابت کے بعد رومال استعمال کیا جائے لیکن نماز کا وضو کرنے کے بعد رومال استعمال نہیں کیا جائے گا۔

Hazrat Ibn Abbas farmate hain ke ghusl junabat ke baad rumal istemaal kiya jaye lekin namaz ka wuzu karne ke baad rumal istemaal nahin kiya jaye ga.

حَدَّثَنَا جَرِيرٌ ، عَنْ قَابُوسٍ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ ، قَالَ : يَتَمَسَّحُ مِنْ طَهُورِ الْجَنَابَةِ وَلَا يَتَمَسَّحُ مِنْ طَهُورِ الصَّلَاةِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1595

Hazrat Mansoor narrates that Hazrat Ibrahim and Hazrat Saeed bin Jubair considered using a towel after ablution as Makruh.

حضرت منصور فرماتے ہیں کہ حضرت ابراہیم اور حضرت سعید بن جبیر وضو کے بعد رومال کے استعمال کو مکروہ سمجھتے تھے۔

Hazrat Mansoor farmate hain keh Hazrat Ibrahim aur Hazrat Saeed bin Jubair wuzu ke baad rumal ke istemal ko makrooh samajhte thay.

حَدَّثَنَا أَبُو الْأَحْوَصِ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، وَسَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ ، أَنَّهُمَا كَرِهَا الْمِنْدِيلَ بَعْدَ الْوُضُوءِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1596

Hazrat Ata considered using a towel after ablution as undesirable and would say, 'You have invented this towel!'

حضرت عطاء وضو کے بعد رومال کے استعمال کو مکروہ خیال کرتے اور ارشاد فرماتے تھے کہ یہ رومال تو تم نے ایجاد کر لیے ہیں !

Hazrat Ata wuzu ke baad rumal ke istemal ko makruh khayal karte aur irshad farmate the ke yeh rumal to tum ne ijad kar liye hain!

حَدَّثَنَا عَبَّادُ بْنُ عَبْدِ الْمَلِكِ ، عَنْ عَطَاءٍ ، أَنَّهُ كَانَ يَكْرَهُهُ وَيَقُولُ : أَحْدَثْتُمُ الْمَنَادِيلَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1597

Hazrat Abu Al-'Aliyah and Hazrat Said bin Al-Musayyab considered it disliked to wipe the face with a towel after ablution.

حضرت ابو العالیہ اور حضرت سعید بن المسیب وضو کے بعد رومال سے چہرے کو صاف کرنا مکروہ سمجھتے تھے۔

Hazrat Abu al Alia aur Hazrat Saeed bin al Musayyab wuzu ke baad rumal se chehre ko saaf karna makrooh samajhte the.

حَدَّثَنَا مُعْتَمِرٌ ، عَنْ أَبِيهِ ، أَنَّ أَبَا الْعَالِيَةِ ، وَسَعِيدَ بْنَ الْمُسَيِّبِ ، كَرِهَا أَنْ يَمْسَحَ وَجْهَهُ ، بِالْمِنْدِيلِ بَعْدَ الْوُضُوءِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1598

Hazrat Ibrahim narrates that our predecessors considered it undesirable to use a towel after ablution, fearing that it might become a habit.

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ اسلاف عادت بن جانے کے خوف سے وضو کے بعد رومال کے استعمال کو مکروہ خیال فرماتے تھے۔

Hazrat Ibrahim farmate hain keh aslaaf aadat ban jane ke khauf se wuzu ke baad rumal ke istemal ko makrooh khayaal farmate thay.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنِ الْأَعْمَشِ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : إِنَّمَا كَانُوا يَكْرَهُونَ الْمِنْدِيلَ بَعْدَ الْوُضُوءِ مَخَافَةَ الْعَادَةِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1599

Hazrat Saeed bin Al-Musayyab considered the use of a handkerchief undesirable and said that even the water (used to wash it) would be weighed (on the Day of Judgement).

حضرت سعید بن المسیب رومال کے استعمال کو مکروہ خیال کرتے تھے اور فرماتے تھے کہ اس پانی کا بھی وزن کیا جائے گا۔

Hazrat Saeed bin al-Musayyab rumal ke istamaal ko makrooh khayaal karte thay aur farmate thay ke iss pani ka bhi wazan kiya jayega.

حَدَّثَنَا أَبُو أُسَامَةَ ، عَنِ الصَّلْتِ بْنِ بَهْرَامَ ، عَنْ عَبْدِ الْكَرِيمِ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ الْمُسَيِّبِ ، أَنَّهُ كَرِهَهُ وَقَالَ : هُوَ يُوزَنُ