1.
Book of Purifications
١-
كِتَابُ الطَّهَارَاتِ


Who used to pray with one ablution

‌مَنْ كَانَ يُصَلِّي الصَّلَاةَ بِوُضُوءٍ وَاحِدٍ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 284

Hazrat Laith narrates that Hazrat Ata, Hazrat Tawoos and Hazrat Mujahid used to offer several prayers with one ablution.

حضرت لیث فرماتے ہیں کہ حضرت عطاء، حضرت طاوس اور حضرت مجاہد ایک ہی وضو سے کئی نمازیں پڑھا کرتے تھے۔

Hazrat Lais farmate hain ki Hazrat Ata, Hazrat Ta'oos aur Hazrat Mujahid aik hi wuzu se kai namazain parha karte thay.

حَدَّثَنَا حَفْصٌ ، عَنْ لَيْثٍ ، عَنْ عَطَاءٍ ، وَطَاوُسٍ ، وَمُجَاهِدٍ « أَنَّهُمْ كَانُوا يُصَلُّونَ الصَّلَوَاتِ كُلَّهَا بِوُضُوءٍ وَاحِدٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 285

Hazrat Ammarah states that Hazrat Aswad had a wooden vessel from which he would perform ablution. And once, after performing ablution from it, he prayed several prayers.

حضرت عمارہ کہتے ہیں کہ حضرت اسود کے پاس لکڑی کا ایک برتن تھا جس سے وضو کرتے تھے۔ اور ایک مرتبہ وضو کرنے کے بعد اس سے کئی نمازیں پڑھتے تھے۔

Hazrat Ammarah kahte hain ke Hazrat Aswad ke paas lakdi ka ek bartan tha jisse wuzu karte the. Aur ek martaba wuzu karne ke baad isse kai namazen padhte the.

حَدَّثَنَا مُعَاوِيَةُ ، وَوَكِيعٌ ، عَنِ الْأَعْمَشِ ، عَنْ عُمَارَةَ ، عَنِ الْأَسْوَدِ ، قَالَ : « كَانَ لَهُ قَعْبٌ يَتَوَضَّأُ بِهِ ، ثُمَّ يُصَلِّي بِوُضُوئِهِ ذَلِكَ الصَّلَوَاتِ كُلَّهَا بِوُضُوءٍ وَاحِدٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 286

"Hazrat Saad (May Allah be pleased with him) said that once you perform ablution, you can offer as many prayers as you wish with that ablution."

حضرت سعد فرماتے ہیں کہ جب ایک مرتبہ وضو کرلو تو اس وضو سے جتنی چاہو نمازیں پڑھ سکتے ہو۔

Hazrat Saad farmate hain ke jab ek martaba wuzu kar lo to is wuzu se jitni chaho namazen parh sakte ho

حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ ، عَنْ مَسْعُودِ بْنِ عَلِيٍّ ، عَنْ عِكْرِمَةَ ، قَالَ : قَالَ سَعْدٌ : « إِذَا تَوَضَّأْتَ فَصَلِّ بِوُضُوئِكَ ذَلِكَ مَا لَمْ تُحْدِثْ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 287

Hazrat Salmah used to offer several prayers with one ablution.

حضرت سلمہ ایک وضو سے کئی نمازیں پڑھ لیتے تھے۔

Hazrat Salma aik wuzu se kai namazain parh lete thay.

حَدَّثَنَا حَفْصٌ ، عَنْ يَزِيدَ مَوْلَى سَلَمَةَ عَنْ سَلَمَةَ « أَنَّهُ كَانَ يُصَلِّي الصَّلَوَاتِ بِوُضُوءٍ وَاحِدٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 288

Hazrat Mujahid said that I saw Hazrat Shabi praying many prayers with one ablution.

حضرت مجاہد کہتے ہیں کہ میں نے حضرت شعبی کو ایک وضو سے کئی نمازیں پڑھتے دیکھا ہے۔

Hazrat Mujahid kehte hain ki maine Hazrat Shabi ko aik wuzu se kai namazen parhte dekha hai.

حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ ، عَنْ مُجَالِدٍ ، قَالَ : « رَأَيْتُ الشَّعْبِيَّ يُصَلِّي الصَّلَوَاتِ بِوُضُوءٍ وَاحِدٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 289

Hazrat Ibrahim (Abraham) states that I offer the prayers of Zuhr, Asr, Maghrib, and Isha with a single ablution. Yes, of course, if the ablution breaks or something inappropriate comes out of me, then I perform ablution again.

حضرت ابراہیم کہتے ہیں کہ میں ایک ہی وضو سے ظہر، عصر، مغرب اور عشاء کی نماز پڑھتا ہوں، ہاں البتہ اگر وضو ٹوٹ جائے یا کوئی نامناسب بات منہ سے نکل جائے تو دوبارہ وضو کرتا ہوں۔

Hazrat Ibrahim kehte hain ke mein aik hi wuzu se zuhar, asar, maghrib aur isha ki namaz parhta hun, haan albatta agar wuzu toot jaye ya koi na munasib baat munh se nikal jaye to dobara wuzu karta hun.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنِ الزُّبَيْرِ بْنِ عَدِيٍّ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : « إِنِّي لَأُصَلِّي الظُّهْرَ وَالْعَصْرَ وَالْمَغْرِبَ وَالْعِشَاءَ بِوُضُوءٍ وَاحِدٍ ، إِلَّا أَنْ أُحْدِثَ حَدَثًا أَوْ أَقُولَ مُنْكَرًا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 290

Hazrat Hassan (may Allah be pleased with him) states that a person can offer multiple prayers with one ablution as long as his ablution is not broken. The ruling of Timam is also the same.

حضرت حسن فرماتے ہیں کہ آدمی کا جب تک وضو نہ ٹوٹے وہ ایک وضو سے کئی نمازیں پڑھ سکتا ہے۔ تیمم کا بھی یہی حکم ہے۔

Hazrat Hassan farmate hain keh aadmi ka jab tak wazu na toote woh aik wazu se kai namazain parh sakta hai. Tayammum ka bhi yehi hukum hai.

حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ إِدْرِيسَ ، عَنْ هِشَامٍ ، عَنِ الْحَسَنِ ، قَالَ : « يُصَلِّي الرَّجُلُ الصَّلَوَاتِ كُلَّهَا بِوُضُوءٍ وَاحِدٍ مَا لَمْ يُحْدِثْ ، وَكَذَلِكَ التَّيَمُّمُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 291

Hazrat Atiyyah narrates that Hazrat Ibn Umar used to offer Zuhr, Asr and Maghrib prayers with one ablution.

حضرت عطیہ فرماتے ہیں کہ حضرت ابن عمر ظہر، عصر اور مغرب کی نماز ایک ہی وضو سے پڑھ لیا کرتے تھے۔

Hazrat Atiya farmate hain ke Hazrat Ibn Umar Zuhar, Asar aur Maghrib ki namaz ek hi wuzu se parh liya karte thay.

حَدَّثَنَا أَبُو خَالِدٍ الْأَحْمَرُ ، عَنْ حَجَّاجٍ ، عَنْ عَطِيَّةَ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ ، قَالَ : « كَانَ يَجْلِسُ فَيُصَلِّي الظُّهْرَ وَالْعَصْرَ وَالْمَغْرِبَ بِوُضُوءٍ وَاحِدٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 292

Sulaiman Basri says that Hazrat Umar used to offer Zuhr, Asr and Maghrib prayers with one ablution.

سلیمان بصری کہتے ہیں کہ حضرت عمر ظہر، عصر اور مغرب کی نماز ایک ہی وضو سے پڑھ لیتے تھے۔

Sulaiman Basri kahte hain ke Hazrat Umar Zuhr, Asr aur Maghrib ki namaz ek hi wuzu se parh lete the.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ إِسْرَائِيلَ ، عَنْ جَابِرٍ ، عَنْ رَجُلٍ يُقَالُ لَهُ سُلَيْمَانُ الْبَصْرِيُّ ، عَمَّنْ رَأَى عُمَرَ يُصَلِّي الظُّهْرَ وَالْعَصْرَ وَالْمَغْرِبَ بِوُضُوءٍ وَاحِدٍ "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 293

Ibn Aun said that Prophet Muhammad, peace and blessings be upon him, would sit after praying the noon prayer and then pray the afternoon prayer with the same ablution.

ابن عون کہتے ہیں کہ حضرت محمد ظہر کی نماز پڑھ کر بیٹھ جاتے اور پھر عصر کی نماز اسی وضو سے پڑھا کرتے تھے۔

Ibn Aun kehte hain ki Hazrat Muhammad zohar ki namaz parh kar baith jate aur phir asar ki namaz usi wuzu se parha karte the.

حَدَّثَنَا أَزْهَرُ السَّمَّانُ ، عَنِ ابْنِ عَوْنٍ ، عَنْ مُحَمَّدٍ قَالَ : « كَانَ رُبَّمَا صَلَّى الظُّهْرَ ، ثُمَّ يَجْلِسُ حَتَّى يُصَلِّيَ الْعَصْرَ ، يَعْنِي بِوُضُوءٍ وَاحِدٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 294

Hazrat Abu Ja'far says that several prayers can be offered with one ablution.

حضرت ابو جعفر فرماتے ہیں کہ ایک وضو سے کئی نمازیں پڑھی جاسکتی ہیں۔

Hazrat Abu Jaffar farmate hain ke aik wuzu se kai namazen parhi jasakti hain.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ إِسْرَائِيلَ ، عَنْ جَابِرٍ ، عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ ، قَالَ : « يُصَلِّي الصَّلَوَاتِ كُلَّهَا بِطُهُورٍ وَاحِدٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 295

Hazrat Saeed bin Musayyab said that performing ablution without breaking the previous ablution is a waste.

حضرت سعید بن مسیب فرماتے ہیں کہ بغیر وضو ٹوٹے وضو کرنا فضول خرچی ہے۔

Hazrat Saeed bin Musayyab farmate hain ke baghair wuzu toote wuzu karna fuzool kharchi hai.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنِ أَبِي هِلَالٍ ، عَنْ قَتَادَةَ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ الْمُسَيِّبِ ، قَالَ : « الْوُضُوءُ مِنْ غَيْرِ حَدَثٍ اعْتِدَاءٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 296

Hazrat Ibn Sirin said that I asked Shariah, do you perform ablution (Wudu) for every prayer? They said I see what people do.

حضرت ابن سیرین کہتے ہیں کہ میں نے شریح سے پوچھا کہ کیا آپ ہر نماز کے لیے وضو کرتے ہیں ؟ انھوں نے فرمایا ” میں دیکھو کہ لوگ کیا کرتے ہیں ؟ “

Hazrat Ibn Sireen kehte hain ke maine Shariah se poocha ke kya aap har namaz ke liye wuzu karte hain? Unhon ne farmaya "main dekho ke log kya karte hain?"

حَدَّثَنَا ابْنُ أَبِي عَدِيٍّ ، عَنِ ابْنِ عَوْنٍ ، عَنِ ابْنِ سِيرِينَ ، قَالَ : قُلْتُ لِشُرَيْحٍ : أَتَوَضَّأُ لِكُلِّ صَلَاةٍ ؟ قَالَ : « انْظُرْ مَاذَا يَصْنَعُ النَّاسُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 297

Hazrat Ata bin Saib says that Hazrat Abu Abdur Rahman prayed Zuhr and Asr (and perhaps Maghrib) prayers but did not touch the water.

حضرت عطاء بن سائب کہتے ہیں کہ حضرت ابو عبد الرحمن نے ظہر اور عصر (اور شاید مغرب کی بھی) نماز پڑھی لیکن پانی کو چھوا تک نہیں۔

Hazrat Ata bin Saib kehte hain ke Hazrat Abu Abdur Rehman ne Zuhar aur Asr (aur shayad Maghrib ki bhi) namaz parhi lekin pani ko chuha tak nahin.

حَدَّثَنَا ابْنُ فُضَيْلٍ ، عَنْ عَطَاءِ بْنِ السَّائِبِ ، عَنْ أَبِي عَبْدِ الرَّحْمَنِ " أَنَّهُ صَلَّى الظُّهْرَ وَالْعَصْرَ ، وَلَا أَعْلَمُهُ إِلَّا قَالَ : صَلَّى الْمَغْرِبَ ، وَلَمْ يَمَسَّ مَاءً "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 298

Hazrat Buraidah narrates that usually the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) used to perform ablution for every prayer, but on the day of the conquest of Makkah, you offered all the prayers with one ablution.

حضرت بریدہ فرماتے ہیں کہ عام طور پر نبی کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) ہر نماز کے لیے وضو فرمایا کرتے تھے لیکن فتح مکہ کے دن آپ نے ایک ہی وضو سے سب نمازیں پڑھیں۔

Hazrat Buraidah farmate hain ke aam tor par Nabi Kareem (Sallallahu Alaihi Wasallam) har namaz ke liye wuzu farmaya karte thay lekin fatah Makkah ke din aap ne ek hi wuzu se sab namazen parhin.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ مُحَارِبِ بْنِ دِثَارٍ ، عَنِ ابْنِ بُرَيْدَةَ ، عَنْ أَبِيهِ ، أَنَّهُ قَالَ : « كَانَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ يَتَوَضَّأُ لِكُلِّ صَلَاةٍ ، فَلَمَّا كَانَ يَوْمُ الْفَتْحِ صَلَّى الصَّلَوَاتِ كُلَّهَا بِوُضُوءٍ وَاحِدٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 299

Hazrat Alqamah said that ablution is only obligatory on the one whose ablution has been nullified.

حضرت علقمہ فرماتے ہیں کہ وضو صرف اس پر لازم ہے جس کا وضو ٹوٹ جائے۔

Hazrat Alqama farmate hain ke wuzu sirf uss par lazim hai jiska wuzu toot jaye.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ سَلَمَةَ بْنِ كُهَيْلٍ ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ ، عَنْ عَلْقَمَةَ قَالَ : « لَا وُضُوءَ إِلَّا مِنْ حَدَثٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 300

Hazrat Muhammad bin Ishaq states that once Hazrat Ibn Aswad visited Madinah while he was sick. He offered the evening and morning prayers with one ablution, standing on one foot.

حضرت محمد بن اسحاق فرماتے ہیں کہ حضرت ابن اسود ایک مرتبہ اس حال میں مدینہ تشریف لائے کہ وہ بیمار تھے۔ انھوں نے عشاء اور فجر کی نمازیں اس طرح ایک وضو سے پڑھیں کہ ایک پاؤں کو اٹھا کر کھڑے ہوتے تھے۔

Hazrat Muhammad bin Ishaq farmate hain ki Hazrat Ibn Aswad ek martaba is haal mein Madina tashreef laaye ki woh bimar thay. Unhon ne Isha aur Fajar ki namazain is tarah ek wuzu se parhin ki ek paon ko utha kar khare hote thay.

حَدَّثَنَا حَفْصٌ ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاقَ « أَنَّ ابْنَ الْأَسْوَدِ ، قَدِمَ عَلَيْهِ مِنَ الْمَدِينَةِ وَهُوَ مُعْتَلٌّ فَصَلَّى الْعِشَاءَ وَهُوَ شَائِلٌ إِحْدَى رِجْلَيْهِ وَالْفَجْرَ بِوُضُوءٍ وَاحِدٍ »