1.
Book of Purifications
١-
كِتَابُ الطَّهَارَاتِ


Who said there is no harm in the leftover water of a donkey

‌مَنْ قَالَ لَا بَأْسَ بِسُؤْرِ الْحِمَارِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 312

Hazrat Ibn Juraij states that Hazrat Ata did not consider the spittle of a donkey to be impure.

حضرت ابن جریج فرماتے ہیں کہ حضرت عطاء گدھے کے جو ٹھے کو مکروہ نہیں سمجھتے تھے۔

Hazrat Ibn Juraij farmate hain keh Hazrat Ata gadhe ke joote ko makruh nahi samajhte thay.

حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، عَنْ عَطَاءٍ « أَنَّهُ كَانَ لَا يَرَى بَأْسًا بِسُؤْرِ الْحِمَارِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 313

Hazrat Zahri said that there is no harm in the knee of a donkey.

حضرت زہری فرماتے ہیں کہ گدھے کے جو ٹھے میں کوئی حرج نہیں۔

Hazrat Zahri farmate hain ke gadhe ke jo the mein koi haraj nahin.

حَدَّثَنَا عَبْدُ الْأَعْلَى ، عَنْ مَعْمَرٍ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، قَالَ : « لَا بَأْسَ بِسُؤْرِ الْحِمَارِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 314

Hazrat Abu Al-Habbab narrated that Hazrat Jabir bin Zaid did not consider the tendon of a donkey to be disliked.

حضرت ابو الحباب فرماتے ہیں کہ حضرت جابر بن زید گدھے کے جو ٹھے کو مکروہ نہیں سمجھتے تھے۔

Hazrat Abu Al-Habab farmate hain ki Hazrat Jaber bin Zaid gadhe ke jothe ko makruh nahi samajhte the.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ سَوَّارٍ ، عَنْ أَبِي الْحُبَابِ « أَنَّ جَابِرَ بْنَ زَيْدٍ كَانَ لَا يَرَى بَأْسًا بِسُؤْرِ الْحِمَارِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 315

Hazrat Sha'bi narrates that I asked Hazrat Hukam, "I performed ablution with the saliva of a donkey and then offered prayer. Should I repeat the prayer?" Hazrat Hukam replied, "There is no need to repeat the prayer." I inquired about this from Hazrat Hammad, to which he said, "I consider it better that you repeat the prayer."

حضرت شعبہ فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت حکم سے پوچھا ” میں نے گدھے کے جو ٹھے سے وضو کیا پھر میں نے نماز پڑھ لی تو کیا میں نماز دوبارہ پڑھوں ؟ حضرت حکم نے فرمایا کہ نماز دہرانے کی ضرورت نہیں۔ میں نے اس بارے میں حضرت حماد سے سوال کیا تو انھوں نے فرمایا ” میں اس بات کو بہتر سمجھتا ہوں کہ تم دوبارہ نماز پڑھ لو۔

Hazrat Shubah farmate hain keh maine Hazrat Hukm se poocha ” maine gadhe ke joothe se wuzu kiya phir maine namaz parh li to kya main namaz dobara parhun? Hazrat Hukm ne farmaya keh namaz dohraane ki zaroorat nahi. Maine is baare mein Hazrat Hammad se sawal kiya to unhon ne farmaya ” main is baat ko behtar samajhta hun keh tum dobara namaz parh lo.

حَدَّثَنَا غُنْدَرٌ ، عَنْ شُعْبَةَ ، قَالَ : سَأَلْتُ الْحَكَمَ ، قُلْتُ : تَوَضَّأْتُ بِفَضْلِ سُؤْرِ الْحِمَارِ فَصَلَّيْتُ ، قَالَ : « لَا تُعِدْ » وَسَأَلْتُ حَمَّادًا ، فَقَالَ : « أَحَبُّ إِلَيَّ أَنْ تُعِيدَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 316

Hazrat Amir says that there is no harm in the knee of a mule.

حضرت عامر فرماتے ہیں کہ خچر کے جو ٹھے میں کوئی حرج نہیں۔

Hazrat Amir farmate hain ke khachar ke jo the mein koi harj nahi.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ إِسْرَائِيلَ ، عَنْ جَابِرٍ ، عَنْ أَبِي عَامِرٍ ، قَالَ : « لَا بَأْسَ بِسُؤْرِ الْبَغْلِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 317

Hazrat Abu Ja'far says that there is no harm in the saliva of any animal.

حضرت ابو جعفر فرماتے ہیں کہ کسی جانور کے جو ٹھے میں کوئی حرج نہیں۔

Hazrat Abu Jaffer farmate hain ke kisi janwar ke jo thay mein koi haraj nahin.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ إِسْرَائِيلَ ، عَنْ جَابِرٍ ، عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ ، قَالَ : « لَا بَأْسَ بِسُؤْرِ كُلِّ دَابَّةٍ »