1.
Book of Purifications
١-
كِتَابُ الطَّهَارَاتِ


Who said he must perform a full bath

‌مَنْ قَالَ عَلَيْهِ الْغُسْلُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 479

Hazrat Ibn Abbas states that ghusl (ritual bath) is necessary after cupping.

حضرت ابن عباس فرماتے ہیں کہ پچھنوں کے بعد غسل کرنا چائیے۔

Hazrat Ibn Abbas farmate hain ke pachhanon ke baad ghusl karna chahie

حَدَّثَنَا جَرِيرٌ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنِ الْمُسَيَّبِ بْنِ رَافِعٍ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ ، قَالَ : « الْغُسْلُ مِنَ الْحِجَامَةِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 480

Hazrat Abdullah Ibn Amr narrates that one should perform Ghusl (ritual bath) after cupping.

حضرت عبداللہ بن عمرو فرماتے ہیں کہ پچھنوں کے بعد غسل کرو۔

Hazrat Abdullah bin Amro farmate hain ki pichhnon ke baad ghusl karo.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنِ الْأَعْمَشِ ، عَنْ مُجَاهِدٍ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرٍو ، قَالَ : « اغْتَسِلْ مِنَ الْحِجَامَةِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 481

The Prophet (PBUH) said that Prophet Abraham and Prophet Moosa (May peace be upon them) started making me do Wudu (ablution). Then Prophet Moosa (May peace be upon him) performed a full-body wash, while Prophet Abraham (May peace be upon him) only washed his heels.

حضرت حکم فرماتے ہیں کہ حضرت ابراہیم اور حضرت مجاہد نے میرے پاس پچھنے لگوائے۔ پھر حضرت مجاہد نے غسل کیا اور حضرت ابراہیم نے صرف پچھنوں کی جگہ دھونے پر اکتفاء کیا۔

Hazrat Hukam farmate hain keh Hazrat Ibrahim aur Hazrat Mujahid ne mere pas pichne lagwaye. Phir Hazrat Mujahid ne ghusl kiya aur Hazrat Ibrahim ne sirf pichno ki jaga dhone par iktifa kiya.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ شُعْبَةَ ، عَنِ الْحَكَمِ ، قَالَ : « احْتَجَمَ عِنْدِي إِبْرَاهِيمُ وَمُجَاهِدٌ ، فَاغْتَسَلَ مُجَاهِدٌ ، وَغَسَلَ إِبْرَاهِيمُ ، مَوْضِعَ الْمَحَاجِمِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 482

Hazrat Ali has ordered to perform Ghusl (ritual bath) on these three persons: The one who gets cupping done, the one who shaves pubic hair, the one who plucks armpit hair.

حضرت علی نے ان تین اشخاص کے بارے میں غسل کا حکم دیا ہے پچھنے لگوانے والا زیر ناف بال صاف کرنے والا بغل کے بال اکھیڑنے والا۔

Hazrat Ali ne in teen ashkhaas ke bare mein ghusl ka hukum diya hai peechne lagwane wala zer naaf baal saaf karne wala baghal ke baal ukherne wala.

حَدَّثَنَا الْمُحَارِبِيُّ ، عَنْ لَيْثٍ ، عَنْ مُجَاهِدٍ ، عَنْ عَلِيٍّ فِي الرَّجُلِ يَحْتَجِمُ ، أَوْ يَحْلِقُ عَانَتَهُ ، أَوْ يَنْتِفُ إِبْطَيْهِ ، قَالَ : « يَغْتَسِلُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 483

Hazrat Aisha narrates that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said, "Ghusl (bath) becomes obligatory after having sexual intercourse."

حضرت عائشہ فرماتی ہیں کہ نبی پاک (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا ” پچھنے لگوانے کے بعد غسل کیا جائے گا “۔

Hazrat Aisha farmati hain keh Nabi Pak (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne farmaya "pichne lagwane ke baad ghusl kiya jaye ga".

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بِشْرٍ ، قَالَ : حَدَّثَنَا زَكَرِيَّا ، عَنْ مُصْعَبِ بْنِ شَيْبَةَ ، عَنْ طَلْقِ بْنِ حَبِيبٍ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الزُّبَيْرِ ، أَنَّ عَائِشَةَ حَدَّثَتْهُ ، أَنَّ النَّبِيَّ ﷺ قَالَ : « يُغْتَسَلُ مِنَ الْحِجَامَةِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 484

Hazrat Abdullah bin Abbas used to order a cupper to take a bath, but did not consider it obligatory.

حضرت عبداللہ بن عباس پچھنے لگوانے والے شخص کو غسل کا حکم تو دیتے تھے لیکن اسے واجب نہ سمجھتے تھے۔

Hazrat Abdullah bin Abbas pachhne lagwane wale shakhs ko ghusl ka hukum to dete thay lekin ise wajib na samajhte thay.

حَدَّثَنَا عُبَيْدُ اللَّهِ ، قَالَ : أَخْبَرَنَا إِسْرَائِيلُ ، عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ ، قَالَ : « إِذَا احْتَجَمَ الرَّجُلُ فَلْيَغْتَسِلْ » وَلَمْ يَرَهُ وَاجِبًا