1.
Book of Purifications
١-
كِتَابُ الطَّهَارَاتِ


Who used to perform ablution after cupping

‌مَنْ كَانَ يَتَوَضَّأُ إِذَا احْتَجَمَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 468

Hazrat Ibn Umar used to wash the place of cupping after cupping.

حضرت ابن عمر پچھنے لگوانے کے بعد پچھنوں کی جگہ کو دھو لیا کرتے تھے۔

Hazrat Ibn Umar pachhne lagwane ke baad pachnon ki jaga ko dho liya karte the.

حَدَّثَنَا ابْنُ نُمَيْرٍ ، قَالَ : أَخْبَرَنَا عُبَيْدُ اللَّهِ ، عَنْ نَافِعٍ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ ، « أَنَّهُ كَانَ إِذَا احْتَجَمَ غَسَلَ أَثَرَ مَحَاجِمِهِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 469

Hazrat Ali and Hazrat Aswad did not take a bath after cupping.

حضرت علقمہ اور حضرت اسود پچھنے لگوانے کے بعد غسل نہیں کرتے تھے۔

Hazrat Alqama aur Hazrat Aswad pachhne lagane ke baad ghusl nahin karte thay.

حَدَّثَنَا أَبُو الْأَحْوَصِ ، عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : « كَانَ عَلْقَمَةُ ، وَالْأَسْوَدُ ، لَا يَغْتَسِلَانِ مِنَ الْحِجَامَةِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 470

Prophet Abraham used to wash the place where camels sit.

حضرت ابراہیم پچھنوں کی جگہ کو دھو لیا کرتے تھے۔

Hazrat Ibrahim peechanon ki jaga ko dho liya karte the

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ عَيَّاشٍ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ « أَنَّهُ كَانَ يَغْسِلُ أَثَرَ الْمَحَاجِمِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 471

Hazrat Hassan and Hazrat Ibn Sireen used to say that the place where one spits should be cleaned.

حضرت حسن اور حضرت ابن سیرین فرماتے تھے کہ پچھنوں کی جگہ دھو لو۔

Hazrat Hassan aur Hazrat Ibn Sireen farmate thay keh peechnon ki jaga dho lo.

حَدَّثَنَا حَفْصٌ ، عَنْ أَشْعَثَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، وَابْنِ سِيرِينَ ، أَنَّهُمَا كَانَا يَقُولَانِ : « اغْسِلْ أَثَرَ الْمَحَاجِمِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 472

Hazrat Hasan and Hazrat Muhammad (peace be upon them) said that after cupping, a person should perform ablution and wash the area where the cupping was done.

حضرت حسن اور حضرت محمد فرماتے ہیں کہ پچھنے لگوانے کے بعد آدمی وضو کرلے اور پچھنوں کی جگہ کو دھو لے۔

Hazrat Hassan aur Hazrat Muhammad farmate hain keh pachhne lagwane ke baad aadmi wuzu karle aur pachhno ki jagah ko dho le.

حَدَّثَنَا ابْنُ إِدْرِيسَ ، عَنْ هِشَامٍ ، عَنِ الْحَسَنِ ، وَمُحَمَّدٍ ، قَالَ : كَانَا يَقُولَانِ فِي الرَّجُلِ يَحْتَجِمُ : « يَتَوَضَّأُ وَيَغْسِلُ أَثَرَ الْمَحَاجِمِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 473

According to Hazrat Makhool, there is no harm if a person does not take a bath after cupping. In fact, if there are no blood marks, it is not even necessary to wash the area of cupping.

حضرت مکحول کے نزدیک اگر آدمی پچھنے لگوانے کے بعد غسل نہ کرے تو کوئی حرج نہیں، حتی کہ اگر خون کے نشانات نہ ہوں تو پچھنے کی جگہ کو دھونا بھی ضروری نہیں۔

Hazrat Makhool ke nazdeek agar aadmi puchne lagwane ke baad ghusl na kare to koi harj nahi, hatta ke agar khoon ke nishanaat na hon to puchne ki jaga ko dhona bhi zaroori nahi.

حَدَّثَنَا عَبْدُ الْأَعْلَى ، عَنْ بُرْدٍ ، عَنْ مَكْحُولٍ ، « أَنَّهُ كَانَ لَا يَرَى بَأْسًا إِذَا احْتَجَمَ أَنْ يَغْتَسِلَ ، وَلَا يَغْسِلَ أَثَرَ مَحَاجِمِهِ إِلَّا أَنْ يَكُونَ عَلَيْهَا دَمٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 474

When asked about the person who backbites, Hazrat Hassan said that he should wash his behind.

حضرت حسن سے پچھنے لگوانے والے شخص کے بارے میں پوچھا گیا تو انھوں نے فرمایا وہ پچھنوں کی جگہ دھو لے۔

Hazrat Hassan se peechhne lagwane wale shakhs ke bare mein poocha gaya to unhon ne farmaya woh peechhnon ki jaga dho le.

حَدَّثَنَا عَبْدُ الْأَعْلَى ، عَنْ يُونُسَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، سُئِلَ عَنِ الرَّجُلِ يَحْتَجِمُ مَاذَا عَلَيْهِ ؟ قَالَ : « يَغْسِلُ أَثَرَ مَحَاجِمِهِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 475

Hazrat Ibn-e-Hanfia said to wipe over the marks of the heels (khufs).

حضرت ابن الحنفیہ فرماتے ہیں کہ وہ پچھنوں کے نشانات دھو لے۔

Hazrat Ibne Hanfia farmate hain ke woh peechhon ke nishan dho le.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ إِسْمَاعِيلَ ، عَنْ أَبِي عُمَرَ ، عَنِ ابْنِ الْحَنَفِيَّةِ ، قَالَ : « يَغْسِلُ أَثَرَ الْمَحَاجِمِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 476

Hazrat Jabir (R.A) narrates that I asked Hazrat Qasim, Hazrat Aamir and Hazrat Taa'us, "Should I perform Ghusl (ritual bath) after Cupping Therapy?" They replied, "No." Abu Ja'far said, "Just wash the marks of the cups."

حضرت جابر فرماتے ہیں کہ حضرت قاسم، حضرت عامر اور حضرت طاوس سے میں نے پوچھا ” کیا میں پچھنے لگوانے کے بعد غسل کروں۔ انھوں نے کہا ” نہیں “ ابو جعفر نے فرمایا ” صرف پچھنوں کے نشانات دھو لو “۔

Hazrat Jabir farmate hain keh Hazrat Qasim, Hazrat Aamir aur Hazrat Taa'us se maine poocha ” kya main pachhne lagwane ke baad ghusl karun. Unhon ne kaha ” nahin “ Abu Ja'far ne farmaya ” sirf pichnon ke nishan dho lo “.

حَدَّثَنَا الْفَضْلُ بْنُ دُكَيْنٍ ، عَنْ إِسْرَائِيلَ ، عَنْ جَابِرٍ ، عَنْ سَالِمٍ ، وَالْقَاسِمِ ، وَعَامِرٍ ، وَطَاوُسٍ ، قُلْتُ : أَغْتَسِلُ مِنَ الْحِجَامَةِ ؟ قَالُوا : « لَا » قَالَ أَبُو جَعْفَرٍ : « اغْسِلْ أَثَرَ الْمَحَاجِمِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 477

Hazrat Hisham narrates that my father Hazrat Urwah used to perform ablution after cupping and would wash the marks of cupping and offer prayer.

حضرت ہشام فرماتے ہیں کہ میرے والد حضرت عروہ پچھنے لگوانے کے بعد پچھنوں کے نشانات کو دھو کر وضو کرتے اور نماز پڑھ لیتے۔

Hazrat Hisham farmate hain ke mere walid Hazrat Urwah pachhne lagwane ke baad pachhnon ke nishanat ko dho kar wuzu karte aur namaz parh lete.

حَدَّثَنَا أَبُو قَبِيصَةَ ، عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ ، عَنْ أَبِيهِ ، قَالَ : « كَانَ يَحْتَجِمُ فَيَغْسِلُ أَثَرَ الْمَحَاجِمِ ، ثُمَّ يَتَوَضَّأُ وُضُوءَهُ لِلصَّلَاةِ فَيُصَلِّي »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 478

Hazrat Qasim used to wash away the traces of wounds with water.

حضرت قاسم پچھنوں کے نشانات کو پانی سے دھو لیتے تھے۔

Hazrat Qasim pichloon ke nishanat ko pani se dho lete thay.

حَدَّثَنَا مَعْنُ بْنُ عِيسَى ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ الْمُجَبَّرِ ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ الْقَاسِمِ ، « أَنَّ الْقَاسِمَ كَانَ يَمْسَحُ أَثَرَ الْمَحَاجِمِ بِالْمَاءِ »