10.
Book of Funerals
١٠-
كِتَابُ الْجَنَائِزِ


What they said about the Imam standing in front of the bier

‌مَا قَالُوا فِي تَقَدُّمِ الْإِمَامِ عَلَى الْجِنَازَةِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11305

Hazrat Ali (may Allah be pleased with him) said that the Imam has more right to lead the funeral prayer of someone.

حضرت علی کرم اللہ وجہہ ارشاد فرماتے ہیں کہ امام زیادہ حقدار ہے جو نماز پڑھائے کسی جنازے کی۔

Hazrat Ali Karam Allah Wajahu irshad farmate hain ke imam ziada haqdaar hai jo namaz parhaiye kisi janaze ki

حَدَّثَنَا إِسْمَاعِيلُ بْنُ عَيَّاشٍ ، عَنْ عَبْدِ الْعَزِيزِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ ، عَنِ الْحَكَمِ ، عَنْ عَلِيٍّ ، قَالَ : « الْإِمَامُ أَحَقُّ مَنْ صَلَّى عَلَى جِنَازَةٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11306

Hazrat Mansoor narrates that I went to a funeral with Hazrat Ibrahim, where Hazrat Ibrahim (himself) was the guardian (of the deceased). You sent a message to the Imam of the locality, so he led the funeral prayer.

حضرت منصور فرماتے ہیں کہ میں حضرت ابراہیم کے ساتھ ایک جنازے پر گیا جس کے والی حضرت ابراہیم (خود) تھے۔ آپ نے محلہ کے امام کی طرف پیغام بھیجا تو اس نے اس کی نماز جنازہ پڑھائی۔

Hazrat Mansoor farmate hain keh main Hazrat Ibrahim ke sath aik janaze par gaya jis ke wali Hazrat Ibrahim (khud) the. Aap ne mohalle ke imam ki taraf paigham bheja to us ne us ki namaz janaza parhaayi.

حَدَّثَنَا جَرِيرٌ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، قَالَ : ذَهَبْتُ مَعَ إِبْرَاهِيمَ إِلَى جِنَازَةٍ وَهُوَ وَلِيُّهَا ، « فَأَرْسَلَ إِلَى إِمَامِ الْحَيِّ فَصَلَّى عَلَيْهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11307

Hazrat Ghinaam bin Talaq narrates that Hazrat Abu Burdah was present at the funeral of his slave. He instructed the Imam of the locality to lead the funeral prayer.

حضرت غنام بن طلق فرماتے ہیں حضرت ابو بردہ اپنے غلام کے جنازے پر حاضر ہوئے آپ نے محلہ کے امام کو حکم فرمایا کہ وہ آگے بڑھ کر نماز جنازہ پڑھائیں۔

Hazrat Ghanam bin Talq farmate hain Hazrat Abu Burdah apne ghulam ke janaze par hazir hue aap ne muhalle ke imam ko hukum farmaya ke wo aage barh kar namaz janaza parhain.

حَدَّثَنَا حَفْصٌ ، عَنْ عَمِّهِ غَنَّامِ بْنِ طَلْقٍ ، قَالَ : شَهِدَ أَبُو بُرْدَةَ مَوْلَاةً لَهُ ، « فَأَمَرَ إِمَامَ الْحَيِّ فَتَقَدَّمَ عَلَيْهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11308

Hazrat Muhammad bin Saaib narrates that when the son of Hazrat Ibrahim Taimi passed away, Hazrat Ibrahim Nakha'i was present at his funeral. Hazrat Ibrahim Nakha'i instructed the Imam of Banu Tamim to lead the funeral prayer, and then said: "This is the Sunnah (tradition)."

حضرت محمد بن السائب فرماتے ہیں کہ حضرت ابراہیم تیمی کے صاحبزادے وفات پا گئے تو ان کے جنازے پر حضرت ابراہیم نخعی حاضر ہوئے۔ حضرت ابراہیم نخعی نے بنو تیم کے امام کو حکم فرمایا کہ وہ اس کی نماز جنازہ پڑھائے، اور پھر ارشاد فرمایا : یہی سنت طریقہ ہے۔

Hazrat Muhammad bin Alsaib farmate hain keh Hazrat Ibrahim Taimi ke sahibzaade wafaat pa gaye to unke janaze par Hazrat Ibrahim Nakhai hazir huye. Hazrat Ibrahim Nakhai ne Banu Taim ke imam ko hukm farmaya keh wo uski namaz janaza parhaye, aur phir irshad farmaya: Yahi sunnat tareeqa hai.

حَدَّثَنَا جَرِيرُ بْنُ عَبْدِ الْحَمِيدِ ، عَنْ مُغِيرَةَ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ السَّائِبِ ، قَالَ : تُوُفِّيَتِ ابْنَةُ إِبْرَاهِيمَ التَّيْمِيِّ فَشَهَّدَ إِبْرَاهِيمَ الْحَنَفِيَّ إِمَامَ التَّيْمِ أَنْ يُصَلِّيَ عَلَيْهَا وَقَالَ : « هُوَ السُّنَّةُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11309

Hazrat Muslim narrates that I saw Hazrat Abdullah bin Abi Laila, you preferred Hazrat Abdullah bin Hakim to lead the funeral prayer of your mother. He was the Imam of their locality.

حضرت مسلم فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت عبد الرحمن بن ابی لیلیٰ کو دیکھا آپ نے اپنی والدہ کی نماز جنازہ پڑھانے کے لیے حضرت عبداللہ بن حکیم کو مقدم فرمایا۔ وہ ان کے محلہ کے امام تھے۔

Hazrat Muslim farmate hain ke maine Hazrat Abdur Rahman bin Abi Laila ko dekha aap ne apni walida ki namaz janaza parhane ke liye Hazrat Abdullah bin Hakeem ko muqaddam farmaya woh un ke mohalle ke imam thay

حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ مَهْدِيٍّ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ مُسْلِمٍ ، قَالَ : رَأَيْتُ عَبْدَ الرَّحْمَنِ بْنَ أَبِي لَيْلَى « قَدَّمَ عَبْدَ اللَّهِ بْنَ حَكِيمٍ عَلَى أُمِّهِ ، وَكَانَ إِمَامَ الْحَيِّ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11310

Hazrat Suwaid bin Ghaflah (may Allah be pleased with him) said: The Imam (of the locality) is more entitled to lead the funeral prayer.

حضرت سوید بن غفلہ ارشاد فرماتے ہیں امام (محلہ) جنازہ پڑھانے کا زیادہ حقدار ہے۔

Hazrat Suwaid bin Ghafla irshad farmate hain Imam (Muhallah) janaza parhaane ka zyada haqdaar hai.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ حَسَنِ بْنِ إِبْرَاهِيمَ بْنِ عَبْدِ الْأَعْلَى ، عَنْ سُوَيْدِ بْنِ غَفَلَةَ ، قَالَ : « الْإِمَامُ أَحَقُّ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11311

Hazrat Jarir narrated that the Imam (of the locality) will lead the funeral prayer.

حضرت جریر ارشاد فرماتے ہیں کہ امام (محلہ) کو جنازے کے لیے مقدم کریں گے۔

Hazrat Jarir irshad farmate hain keh imam (muhalla) ko janaze ke liye muqaddam karenge.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ إِسْرَائِيلَ ، عَنْ جَابِرٍ ، عَنْ عَامِرٍ ، عَنْ جَرِيرٍ ، قَالَ : « يَتَقَدَّمُ الْإِمَامُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11312

Hazrat Aswad narrates that the Imam (of the locality) will be given precedence in funerals. (This is the way) because of the Sunnah.

حضرت اسود ارشاد فرماتے ہیں کہ جنازوں پر مقدم امام (محلہ) ہوں گے۔ سنت کی وجہ سے (سنت طریقہ یہی ہے) ۔

Hazrat Aswad irshad farmate hain keh janaazon per muqaddam imam (muhallah) honge. Sunnat ki waja se (sunnat tareeqa yahi hai).

حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ مَهْدِيٍّ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، عَنِ الْأَسْوَدِ ، أَنَّهُ « يَتَقَدَّمُ عَلَى الْجَنَائِزِ لِلسُّنَّةِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11313

Hazrat Abraham states that I led the funeral prayer for Hazrat Aswad, (because) he was their Imam (of the locality).

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ میں حضرت اسود کو جنازہ کی نماز کے لیے مقدم کیا، (کیونکہ) وہ ان کے امام (محلہ) تھے۔

Hazrat Ibrahim farmate hain keh mein Hazrat Aswad ko janaze ki namaz ke liye muqaddam kiya, (kyunkeh) woh un ke imam (mohalla) thay.

حَدَّثَنَا حَسَنُ بْنُ عَلِيٍّ ، عَنْ زَائِدَةَ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : « كُنْتُ أُقَدِّمُ الْأَسْوَدَ عَلَى الْجَنَائِزِ » قَالَ إِبْرَاهِيمُ : « وَكَانَ إِمَامَهُمْ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11314

It is narrated from Hazrat Hasan bin Amr that when the son of Hazrat Abu Mashar passed away and the Imam was not present at that time, he said that the person who leads the prayer in the absence of the Imam should step forward and lead the funeral prayer.

حضرت حسن بن عمرو سے مروی ہے کہ حضرت ابو معشر کے بیٹے وفات پا گئے تو اس وقت امام حاضر نہ تھے، فرمایا جو شخص امام کی عدم موجودگی میں نماز پڑھایا کرتا ہے وہ آگے بڑھ کر جنازہ پڑھائے۔

Hazrat Hassan bin Amro se marvi hai keh Hazrat Abu Mashar ke bete wafaat pa gaye to us waqt Imam hazir na thay, farmaya jo shakhs Imam ki adam maujoodgi mein namaz parhaya karta hai wo aage barh kar janaza parhnaye.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنِ الْحَسَنِ بْنِ عَمْرٍو ، قَالَ : مَاتَ ابْنٌ لِأَبِي مَعْشَرٍ ، فَلَمْ يَحْضُرِ الْإِمَامُ فَقَالَ : « لِيُقَدَّمْ مَنْ كَانَ يُصَلِّي بَعْدَ الْإِمَامِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11315

Hazrat Salem, Hazrat Qasim, Hazrat Taus, Hazrat Mujahid and Hazrat Ataa used to prefer (the services of) an Imam for the funeral prayer.

حضرت سالم ، حضرت قاسم ، حضرت طاؤس ، حضرت مجاہد اور حضرت عطائ جنازے کی نماز کے لیے امام کو مقدم کرتے تھے۔

Hazrat Salem, Hazrat Qasim, Hazrat Taous, Hazrat Mujahid aur Hazrat Ataa janaze ki namaz ke liye Imam ko muqaddam karte thay.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ جَابِرٍ ، عَنْ سَالِمٍ ، وَالْقَاسِمِ ، وطَاوُسٍ ، وَمُجَاهِدٍ ، وَعَطَاءٍ ، أَنَّهُمْ كَانُوا « يُقَدِّمُونَ الْإِمَامَ عَلَى الْجِنَازَةِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11316

Hazrat Hafs ibn 'Ayath narrates from his uncle that Hazrat Talhah and Hazrat Zubair were present at the funeral of their close neighbor. Both of them gave precedence to the local Imam to lead the funeral prayer.

حضرت حفص بن عیاث اپنے چچا سے روایت کرتے ہیں کہ حضرت طلحہ اور حضرت زبیر اپنے قریبی خاتون کے جنازے پر حاضر ہوئے، دونوں حضرات نے محلہ کے امام کو جنازے کے لیے مقدم کیا۔

Hazrat Hafs bin Ayas apne chacha se riwayat karte hain ke Hazrat Talha aur Hazrat Zubair apne qareebi khatoon ke janaze par hazir hue, dono hazrat ne mohalle ke imam ko janaze ke liye muqaddam kiya.

حَدَّثَنَا حَفْصُ بْنُ غِيَاثٍ ، عَنْ عَمِّهِ ، قَالَ : شَهِدْتُ طَلْحَةَ وَزُبَيْدًا ، « وَقَدْ مَاتَتِ امْرَأَةٌ ذَاتُ قَرَابَةٍ لَهُمْ فَقَدَّمُوا إِمَامَ الْحَيِّ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11317

It is narrated from Hazrat Ibrahim that (Sahaba Karam, Fuqaha Karam) Imams used to lead funeral prayers.

حضرت ابراہیم سے مروی ہے کہ (صحابہ کرام ، فقہاء کرام ) اماموں کو جنازہ پڑھانے کے لیے آگے کیا کرتے تھے۔

Hazrat Ibrahim se marvi hai keh (sahaba kiram, fuqaha kiram) imamon ko janaza parhane ke liye aage kya karte thay.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : « كَانُوا يُقَدِّمُونَ الْأَئِمَّةَ عَلَى جَنَائِزِهِمْ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11318

Hazrat Hammad said that a guardian can have anyone lead the funeral prayer.

حضرت حماد ارشاد فرماتے ہیں کہ ولی جس کو چاہے جنازہ کی نماز کے لیے آگے کردے۔

Hazrat Hammad irshad farmate hain keh wali jis ko chahe janaza ki namaz ke liye aage karde

حَدَّثَنَا جَرِيرُ بْنُ عَبْدِ الْحَمِيدِ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنْ حَمَّادٍ ، قَالَ : « يُقَدِّمُ الْوَلِيُّ عَلَى الْجِنَازَةِ مَنْ أَحَبَّ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11319

Hazrat Abdullah bin Masood and Hazrat Ayesha narrated that the Imam will be kept in front during the funeral.

حضرت عبد الرحمن بن اسود اور حضرت علقمہ ارشاد فرماتے ہیں کہ امام کو جنازہ کے لیے آگے کریں گے۔

Hazrat Abdul Rahman bin Aswad aur Hazrat Alqama irshad farmate hain ki imam ko janaze ke liye aage karenge.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ إِسْرَائِيلَ ، عَنْ جَابِرٍ ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ الْأَسْوَدِ ، وَعَلْقَمَةَ ، قَالَا : « يَتَقَدَّمُ الْإِمَامُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11320

Hazrat Hassan Ubaidullah narrates that Hazrat Ali used to lead the funeral prayers of the people of his neighborhood, even though he was not an Imam.

حضرت حسن عبید اللہ فرماتے ہیں کہ حضرت علقمہ اپنے محلہ کے جنازوں کی نماز پڑھا کرتے تھے حالانکہ وہ امام نہ تھے۔

Hazrat Hassan Obaid Ullah farmate hain ke Hazrat Alqama apne mohallay ke janaazon ki namaz parha karte thay halanke woh imam na thay.

حَدَّثَنَا شَرِيكٌ ، عَنِ الْحَسَنِ بْنِ عُبَيْدِ اللَّهِ ، أَنَّ عَلْقَمَةَ كَانَ « يُصَلِّي عَلَى جَنَائِزِ الْحَيِّ ، وَلَيْسَ بِإِمَامٍ »