Hazrat Ibrahim (RA) said that if a person divorces his wife with a *ba'in* divorce and then gives her another divorce during her waiting period (*'iddah*), then every divorce given during the waiting period will be considered valid.
حضرت ابراہیم (رض) فرماتے ہیں کہ اگر کوئی شخص اپنی بیوی کو طلاق بائنہ دے پھر اس کی عدت میں ایک اور طلاق دے دے تو عدت میں دی گئی ہر طلاق معتبر ہوگی۔
Hazrat Ibrahim (RA) farmate hain keh agar koi shakhs apni biwi ko talaq baina de phir us ki iddat mein ek aur talaq de de to iddat mein di gai har talaq motabar hogi.
Hazrat Saeed (R.A) said that if a person gives his wife one divorce (ba'in) and then during her iddah (waiting period) gives her another divorce, then every divorce given during the iddah will be valid.
حضرت سعید (رض) فرماتے ہیں کہ اگر کوئی شخص اپنی بیوی کو طلاق بائنہ دے پھر اس کی عدت میں ایک اور طلاق دے دے تو عدت میں دی گئی ہر طلاق معتبر ہوگی۔
Hazrat Saeed (RA) farmate hain keh agar koi shakhs apni biwi ko talaq baina de phir us ki iddat mein aik aur talaq de de to iddat mein di gai har talaq motabar hogi.
Hazrat Makhool (RA) and Hazrat Zahri (RA) state that if a man divorces his wife with a final divorce and then gives her another divorce during her waiting period ('iddah), then each divorce given during the waiting period will be considered valid.
حضرت مکحول (رض) اور حضرت زہری (رض) فرماتے ہیں کہ اگر کوئی شخص اپنی بیوی کو طلاق بائنہ دے پھر اس کی عدت میں ایک اور طلاق دے دے تو عدت میں دی گئی ہر طلاق معتبر ہوگی۔
Hazrat Makhool (RA) aur Hazrat Zuhri (RA) farmate hain ke agar koi shakhs apni biwi ko talaq baina de phir us ki iddat mein ek aur talaq de de to iddat mein di gai har talaq motabar hogi.
Hazrat Shariah (RA) said that if a person gives his wife one divorce (ba'in) and then gives her another divorce during her iddah (waiting period), then every divorce given during the iddah will be considered valid.
حضرت شریح (رض) فرماتے ہیں کہ اگر کوئی شخص اپنی بیوی کو طلاق بائنہ دے پھر اس کی عدت میں ایک اور طلاق دے دے تو عدت میں دی گئی ہر طلاق معتبر ہوگی۔
Hazrat Shariah (RA) farmate hain keh agar koi shakhs apni biwi ko talaq baina de phir us ki iddat mein ek aur talaq de de to iddat mein di gai har talaq motabar hogi.