Hazrat Abu Qilaba (may Allah be pleased with him) said that if a person divorces his wife during her menstrual period, then this period will not be counted in her waiting period (iddah). Hazrat Zuhri (may Allah be pleased with him) and Hazrat Qatadah (may Allah be pleased with him) also said the same.
حضرت ابو قلابہ (رض) فرماتے ہیں کہ اگر کسی شخص نے بیوی کو حالت حیض میں طلاق دی تو اس حیض کو عدت میں شمار نہیں کیا جائے گا۔ حضرت زہری (رض) اور حضرت قتادہ (رض) بھی یہی فرماتے ہیں۔
Hazrat Abu Qalaba (RA) farmate hain ke agar kisi shakhs ne biwi ko halat haiz mein talaq di to is haiz ko iddat mein shumar nahi kya jaye ga. Hazrat Zuhri (RA) aur Hazrat Qatada (RA) bhi yahi farmate hain.
Hazrat Ibn Umar (may Allah be pleased with him) said that if a person divorces his wife during her menstrual period, then that period will not be counted in her waiting period.
حضرت ابن عمر (رض) فرماتے ہیں کہ اگر کسی شخص نے اپنی بیوی کو حالت حیض میں طلاق دی تو اس حیض کو عدت میں شمار نہیں کیا جائے گا۔
Hazrat Ibn Umar (RA) farmate hain keh agar kisi shakhs ne apni biwi ko halat haiz mein talaq di to uss haiz ko iddat mein shumar nahi kia jaye ga.
Hazrat Saeed bin Musayyab (may Allah be pleased with him) said that if a person divorces his wife during her menstrual period, then this period will not be counted in her waiting period (iddah).
حضرت سعید بن مسیب (رض) فرماتے ہیں کہ اگر کسی شخص نے اپنی بیوی کو حالت حیض میں طلاق دی تو اس حیض کو عدت میں شمار نہیں کیا جائے گا۔
Hazrat Saeed bin Musayyab (RA) farmate hain keh agar kisi shakhs ne apni biwi ko halat haiz mein talaq di to us haiz ko iddat mein shumar nahi kia jaye ga.
Hazrat Amir (may Allah be pleased with him) said that if a person divorces his wife during her menstrual period, then that period will not be counted in her waiting period (iddah).
حضرت عامر (رض) فرماتے ہیں کہ اگر کسی شخص نے اپنی بیوی کو حالت حیض میں طلاق دی تو اس حیض کو عدت میں شمار نہیں کیا جائے گا۔
Hazrat Amir (RA) farmate hain keh agar kisi shakhs ne apni biwi ko halat haiz mein talaq di to is haiz ko iddat mein shumar nahi kiya jaye ga.
Hazrat Ata (may Allah be pleased with him) said that if a person divorces his wife during her menstrual period, then that period will not be counted in her waiting period (iddah).
حضرت عطائ (رض) فرماتے ہیں کہ اگر کسی شخص نے اپنی بیوی کو حالت حیض میں طلاق دی تو اس حیض کو عدت میں شمار نہیں کیا جائے گا۔
Hazrat Ata farmate hain keh agar kisi shakhs ne apni biwi ko halat haiz mein talaq di to is haiz ko iddat mein shumar nahin kiya jaye ga.
Hazrat Jabir bin Zaid (may Allah be pleased with him) says that if a person divorces his wife during her menstrual period, then this period will not be counted in her waiting period (iddah).
حضرت جابربن زید (رض) فرماتے ہیں کہ اگر کسی شخص نے اپنی بیوی کو حالت حیض میں طلاق دی تو اس حیض کو عدت میں شمار نہیں کیا جائے گا۔
Hazrat Jabir bin Zaid (RA) farmate hain keh agar kisi shakhs ne apni biwi ko halat haiz mein talaq di to is haiz ko iddat mein shumar nahi kia jaye ga.
Hazrat Saeed (R.A.) and Hazrat Khalas (R.A.) state that if a person divorces his wife during her menstrual period, then this period will not be counted in her waiting period (iddah).
حضرت سعید (رض) اور حضرت خلاس (رض) فرماتے ہیں کہ اگر کسی شخص نے اپنی بیوی کو حالت حیض میں طلاق دی تو اس حیض کو عدت میں شمار نہیں کیا جائے گا۔
Hazrat Saeed (RA) aur Hazrat Khalaas (RA) farmate hain ke agar kisi shakhs ne apni biwi ko halat haiz mein talaq di to is haiz ko iddat mein shumar nahi kya jaye ga.
Hazrat Ibn Sireen (R.A) said that if a person divorces his wife during her menstrual period, then this period will not be counted in her waiting period (Iddah).
حضرت ابن سیرین (رض) فرماتے ہیں کہ اگر کسی شخص نے اپنی بیوی کو حالت حیض میں طلاق دی تو اس حیض کو عدت میں شمار نہیں کیا جائے گا۔
Hazrat Ibn Sireen (RA) farmate hain keh agar kisi shakhs ne apni biwi ko halat haiz mein talaq di to is haiz ko iddat mein shumar nahi kia jaye ga.