14.
Book of Divorce
١٤-
كِتَابُ الطَّلَاقِ


Who said: She gets half the dowry

‌مَنْ قَالَ: لَهَا نِصْفُ الصَّدَاقِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18535

Hazrat Shabi (R.A) said that if a woman is divorced by her husband through one or two pronouncements and then a man marries the same woman and then divorces her without consummation of marriage, then the woman will get half of the mahr.

حضرت شعبی (رض) فرماتے ہیں کہ اگر ایک عورت اپنے خاوند سے ایک یا دو طلاقوں کے ذریعہ بائنہ ہوئی اور پھر آدمی نے اسی عورت سے شادی کرلی اور پھر اسے طلاق دے دی اور دخول نہ کیا تو عورت کو آدھا مہر ملے گا۔

Hazrat Shabi (RA) farmate hain keh agar aik aurat apne khaawand se aik ya do talaqon ke zariye baina hui aur phir aadmi ne usi aurat se shadi karli aur phir use talaq de di aur dakhool na kiya to aurat ko adha mehr mile ga.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ دَاوُدَ بْنِ أَبِي هِنْدٍ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، فِي الْمَرْأَةِ تَبِينُ مِنْ زَوْجِهَا بِتَطْلِيقَةٍ أَوْ تَطْلِيقَتَيْنِ ، ثُمَّ يَتَزَوَّجُهَا ، ثُمَّ يُطَلِّقُهَا قَبْلَ أَنْ يَدْخُلَ بِهَا قَالَ : « لَهَا نِصْفُ الصَّدَاقِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18536

Hazrat Hassan (R.A.) was asked that if a man makes ila (oath of abstinence) from his wife, she gets separated from him and he marries her in her iddah (waiting period) and divorces her before consummation, then what is the ruling? He replied that the woman will get half of the mahr (dower) and there will be no iddah on her.

حضرت حسن (رض) سے سوال کیا گیا کہ اگر ایک آدمی نے اپنی بیوی سے ایلاء کیا ، وہ اس سے جدا ہوئی اور اس نے اس کی عدت میں اس نے نکاح کیا اور دخول سے پہلے اسے طلاق دے دی تو کیا حکم ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ عورت کو آدھا مہر ملے گا اور اس پر عدت نہیں ہوگی۔

Hazrat Hassan (RA) se sawal kiya gaya keh agar ek aadmi ne apni biwi se ila kiya, woh uss se juda hui aur uss ne uss ki iddat mein uss se nikah kiya aur dakhool se pehle usse talaq de di to kya hukm hai? Unhon ne farmaya keh aurat ko aadha mehr milega aur uss par iddat nahi hogi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا عَبْدُ الْأَعْلَى ، عَنْ يُونُسَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، سُئِلَ عَنْ رَجُلٍ آلَى مِنِ امْرَأَتِهِ فَبَانَتْ مِنْهُ ، ثُمَّ تَزَوَّجَهَا فِي عِدَّتِهَا ، ثُمَّ طَلَّقَهَا قَبْلَ أَنْ يَدْخُلَ بِهَا قَالَ : « نِصْفُ الصَّدَاقِ ، وَلَيْسَ عَلَيْهَا عِدَّةٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18537

Hazrat Ukarmah (RA) and Hazrat Hassan (RA) state that if a man divorces his wife through Khula and then marries her during her Iddah period and then divorces her before consummation, the woman will receive her full Mahr and will complete the remaining Iddah period.

حضرت عکرمہ (رض) اور حضرت حسن (رض) فرماتے ہیں کہ اگر ایک آدمی نے اپنی بیوی سے خلع کیا اور پھر عدت میں اس سے شادی کرلی اور پھر دخول سے پہلے اسے طلاق دے دی تو عورت کو پورا مہر ملے گا اور عورت باقی عدت کو مکمل کرے گی۔

Hazrat Akarma (rz) aur Hazrat Hassan (rz) farmate hain keh agar aik aadmi ne apni biwi se khula kiya aur phir iddat mein us se shadi karli aur phir dakhool se pehle use talaq de di to aurat ko poora mehr milega aur aurat baqi iddat ko mukammal karegi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا عَبْدَةُ بْنُ سُلَيْمَانَ ، وَمُحَمَّدُ بْنُ سَوَاءٍ ، عَنِ ابْنِ أَبِي عَرُوبَةَ ، عَنْ قَتَادَةَ ، عَنْ عِكْرِمَةَ ، وَالْحَسَنِ قَالَا : « إِذَا خَلَعَهَا ، ثُمَّ تَزَوَّجَهَا فِي عِدَّتِهَا ، ثُمَّ طَلَّقَهَا قَبْلَ أَنْ يَدْخُلَ فَلَهَا نِصْفُ الصَّدَاقِ ، وَتُكْمِلُ مَا بَقِيَ عَلَيْهَا مِنَ الْعِدَّةِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18538

Hazrat Maimoona (R.A) narrates that if a man takes Khula ransom from his wife and then sends her a marriage proposal and marries her and sets the Mahr and then divorces her before consummation, then the woman will get half the Mahr. Hazrat Ja'far (R.A) narrates, other than Hazrat Maimoona (R.A) the other gentlemen also said that she will get half the Mahr.

حضرت میمون (رض) فرماتے ہیں کہ اگر ایک آدمی نے بیوی سے خلع کا فدیہ لے لیا پھر اسے نکاح کا پیغام بھجوایا اور اس سے شادی کی اور مہر مقرر کیا پھر دخول سے پہلے اسے طلاق دے دی تو عورت کو آدھا مہر ملے گا۔ حضرت جعفر (رض) فرماتے ہیں کہ حضرت میمون (رض) کے علاوہ دوسرے حضرات فرماتے ہیں کہ اسے آدھا مہر ملے گا۔

Hazrat Maimoon (RA) farmate hain ki agar aik aadmi ne biwi se khula ka fidya le liya phir usay nikah ka paigham bhejwwaya aur us se shadi ki aur mehr muqarar kiya phir dukhool se pehle usay talaq de di to aurat ko adha mehr milay ga. Hazrat Jaffar (RA) farmate hain ki Hazrat Maimoon (RA) ke ilawa doosre hazrat farmate hain ki usay adha mehr milay ga.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا كَثِيرُ بْنُ هِشَامٍ ، عَنْ جَعْفَرٍ ، عَنْ مَيْمُونٍ ، فِي الْمُخْتَلِعَةِ إِذَا قَبِلَ زَوْجُهَا الْفِدْيَةَ ، ثُمَّ خَطَبَهَا بَعْدَ ذَلِكَ قَالَ : « يَتَزَوَّجُهَا وَيُسَمِّي لَهَا صَدَاقًا فَإِنْ طَلَّقَهَا قَبْلَ أَنْ يَدْخُلَ بِهَا فَلَهَا نِصْفُ الصَّدَاقِ » قَالَ جَعْفَرٌ : وَكَانَ غَيْرُ مَيْمُونٍ يَقُولُ : « لَهَا الصَّدَاقُ كَامِلًا »