14.
Book of Divorce
١٤-
كِتَابُ الطَّلَاقِ


What is said about a man who abstains from his wife, does she have maintenance or not?

‌مَا قَالُوا فِيهِ إِذَا آلَى مِنِ امْرَأَتِهِ، تَكُونُ لَهَا نَفَقَةٌ أَمْ لَا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18647

Hazrat Hasan (R.A.) used to say that the woman who has been given three divorces and she is pregnant and the one from whom Ila has been done and she is pregnant then it is obligatory to pay her maintenance.

حضرت حسن (رض) فرمایا کرتے تھے کہ وہ عورت جسے تین طلاقیں دی گئی ہوں اور وہ حاملہ ہو اور جس سے ایلاء کیا گیا ہو اور وہ حاملہ ہو تو اس پر نفقہ واجب ہوگا۔

Hazrat Hassan (RA) farmaya karte thay keh woh aurat jise teen talaqain di gai hon aur woh hamil ho aur jis se ilaa kiya gaya ho aur woh hamil ho to us par nafaqa wajib hoga.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا إِسْمَاعِيلُ ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ يُونُسَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، أَنَّهُ كَانَ يَقُولُ : « لِلْمُطَلَّقَةِ ثَلَاثًا وَهِيَ حَامِلٌ ، وَلِلْمُولَى عَنْهَا وَهِيَ حَامِلٌ النَّفَقَةُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18648

Hazrat Ibrahim (AS) states that a woman who has been given three divorces, or has been subjected to ila (a form of divorce by oath), or has sought khula (divorce initiated by the wife), or has been subjected to li'an (mutual imprecation), if any of these women are pregnant, then their sustenance is obligatory upon the husband. However, if a condition of not providing sustenance was stipulated with the woman seeking khula, then sustenance is not obligatory.

حضرت ابراہیم (رض) فرماتے ہیں کہ وہ عورت جسے تین طلاقیں دی گئی ہوں، یا اس سے ایلاء کیا گیا ہو یا اس نے خلع لی ہو یا اس سے لعان کیا گیا ہو، وہ یہ سب حاملہ ہوں تو ان کا نفقہ خاوند پر واجب ہے، اگر خلع لینے والی عورت سے نفقہ کے نہ لینے کی شرط لگائی گئی ہو تو نفقہ واجب نہیں۔

Hazrat Ibrahim (RA) farmate hain ke woh aurat jise teen talaqain di gai hon, ya us se ila kiya gaya ho ya us ne khula liya ho ya us se lian kiya gaya ho, woh ye sab hamil ho to un ka nafaqa khaaوند par wajib hai, agar khula lene wali aurat se nafaqa ke na lene ki shart lagai gai ho to nafaqa wajib nahi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ هِشَامٍ الدَّسْتُوَائِيِّ ، عَنْ حَمَّادٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ قَالَ : « لِلْمُطَلَّقَةِ ثَلَاثًا ، وَالْمُولَى عَنْهَا ، وَالْمُخْتَلِعَةِ ، وَالْمُلَاعَنَةِ ، وَهُنَّ حَوَامِلُ لَهُنَّ النَّفَقَةُ إِلَّا أَنْ يُشْتَرَطَ ذَلِكَ عَلَى الْمُخْتَلِعَةِ »