14.
Book of Divorce
١٤-
كِتَابُ الطَّلَاقِ


The servant divorces his wife and she is pregnant. Who said: He is obligated to provide for her.

‌الْعَبْدُ يُطَلِّقُ امْرَأَتَهُ وَهِيَ حَامِلٌ، مَنْ قَالَ: عَلَيْهِ النَّفَقَةُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18688

Hazrat Hassan (R.A) said that if a free woman is married to a slave or a slave woman is married to a free man and they get divorced while pregnant, then they will get alimony.

حضرت حسن (رض) فرماتے ہیں کہ اگر کوئی آزاد عورت کسی غلام کے نکاح میں ہو یا باندی کسی آزاد کے نکاح میں ہو اور ان کے حاملہ ہونے کی صورت میں انھیں طلاق ہوجائے تو انھیں نفقہ ملے گا۔

Hazrat Hassan (RA) farmate hain ke agar koi azad aurat kisi ghulam ke nikah mein ho ya bandi kisi azad ke nikah mein ho aur un ke hamil hone ki soorat mein unhen talaq ho jaye to unhen nafaqa mile ga.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا عَبْدُ الْأَعْلَى ، عَنْ يُونُسَ ، عَنِ الْحَسَنِ " فِي الْحُرَّةِ تَحْتَ الْعَبْدِ ، وَالْأَمَةِ تَحْتَ الْحُرِّ يُطَلَّقَانِ وَهُمَا حَامِلَانِ ، لَهُمَا النَّفَقَةُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18689

Hazrat Shabi (R.A) said that if a husband divorces his wife during her pregnancy, then the expenses of the wife are obligatory on the husband until the birth of the child.

حضرت شعبی (رض) فرماتے ہیں کہ اگر کوئی غلام اپنی بیوی کو حالت حمل میں طلاق دیدے تو اس پر بچے کی پیدائش تک عورت کا نفقہ لازم ہوگا۔

Hazrat Shabi (RA) farmate hain keh agar koi ghulam apni biwi ko halat e hamal mein talaq dede to us par bache ki paidaish tak aurat ka nafaqa lazim hoga.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ مُحَمَّدٍ الْمُحَارِبِيُّ ، عَنِ الشَّيْبَانِيِّ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ فِي الْعَبْدِ يُطَلِّقُ امْرَأَتَهُ وَهِيَ حَامِلٌ ، قَالَ : « عَلَيْهِ النَّفَقَةُ حَتَّى تَضَعَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18690

Hazrat Hukam (may Allah be pleased with him) states that if a slave divorces his free wife, he will be responsible for her maintenance until the birth of the child. After the birth of the child, maintenance will not be obligatory.

حضرت حکم (رض) فرماتے ہیں کہ اگر غلام نے اپنی آزاد بیوی کو طلاق دے دی تو بچے کی پیدائش تک نفقہ اس پر لازم رہے گا، بچہ کی پیدائش کے بعد نفقہ لازم نہ ہوگا۔

Hazrat Hukam (RA) farmate hain ke agar ghulam ne apni azad biwi ko talaq de di to bache ki paidaish tak nafaqa us par lazim rahe ga, bacha ki paidaish ke bad nafaqa lazim na hoga.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا حَفْصٌ ، عَنْ أَشْعَثَ ، عَنِ الْحَكَمِ ، قَالَ : « إِذَا طَلَّقَ الْعَبْدُ امْرَأَتَهُ وَهِيَ حَامِلٌ أَنْفَقَ عَلَيْهَا حَتَّى تَضَعَ ، فَإِذَا وَضَعَتْ لَمْ يُنْفِقْ عَلَيْهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18691

Hazrat Zahri (R.A) states that if a free man marries a slave woman and divorces her, then he is responsible for her maintenance until the child is born, but he is not responsible for paying her wages for breastfeeding.

حضرت زہری (رض) فرماتے ہیں کہ اگر کسی آزاد کے نکاح میں باندی ہو اور وہ اس کو طلاق دے دے تو بچے کی پیدائش تک اس پر نفقہ لازم ہے، اور اس پر دودھ پلانے کی اجرت لازم نہ ہوگی۔

Hazrat Zahri (RA) farmate hain keh agar kisi azad ke nikah mein bandi ho aur wo us ko talaq de de to bache ki paidaish tak us par nafaqa lazim hai, aur us par doodh pilane ki ujrat lazim na hogi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا عَبْدُ الْأَعْلَى ، عَنْ مَعْمَرٍ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ قَالَ : « الْحُرُّ إِذَا كَانَتْ تَحْتَهُ الْأَمَةُ فَطَلَّقَهَا ، فَإِنَّ عَلَيْهِ النَّفَقَةَ حَتَّى تَضَعَ ، وَلَيْسَ عَلَيْهِ أَجْرُ الرَّضَاعِ »