19.
Book of Drinks
١٩-
كِتَابُ الْأَشْرِبَةِ


Regarding the juice of unripe dates alone

‌فِي فَضِيخِ الْبُسْرِ وَحْدَهُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 24051

It is narrated from Ibn 'Aun that he said: "It was asked about a separate drink made from wheat that was opened by the Prophet, and he said: 'I do not know what that is.'

حضرت ابن عون سے روایت ہے، وہ کہتے ہیں کہ حضرت محمد سے کھولی ہوئی گندم کی علیحدہ نبیذ کے بارے میں سوال کیا گیا تو انھوں نے فرمایا : مجھے معلوم نہیں ہے کہ وہ کیا ہے۔

Hazrat Ibn Aun se riwayat hai, woh kehte hain ke Hazrat Muhammad se kholi hui gandam ki alag nibiz ke baare mein sawal kiya gaya to unhon ne farmaya: mujhe maloom nahi hai ke woh kya hai.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ أَبِي عَدِيِّ ، عَنِ ابْنِ عَوْنٍ ، قَالَ : سُئِلَ مُحَمَّدٌ عَنْ فَضِيخِ الْبُسْرِ وَحْدَهُ ، فَقَالَ : « لَا أَدْرِي مَا هُوَ ؟»

Musannaf Ibn Abi Shaybah 24052

It is narrated on the authority of Hazrat Abu Musa'b Madani, he said that I heard Hazrat Abu Hurairah saying, we used to take wheat and grind it, then we used to drink it.

حضرت ابو مصعب مدنی سے روایت ہے، وہ کہتے ہیں کہ میں نے حضرت ابوہریرہ کو یہ کہتے ہوئے سُنا ، ہم لوگ گندم لیتے اور اس کو کھول لیتے پھر اس ہم اس کو پیتے تھے۔

Hazrat Abu Musab Madani se riwayat hai, woh kehte hain ke maine Hazrat Abu Huraira ko ye kehte huye suna, hum log gehun lete aur usko khol lete phir us hum us ko peete thay.

حَدَّثَنَا أَبُو أُسَامَةَ ، عَنْ حَاتِمِ بْنِ أَبِي صَغِيرَةَ ، عَنْ أَبِي مُصْعَبٍ الْمَدَنِيِّ ، قَالَ : سَمِعْتُ أَبَا هُرَيْرَةَ ، يَقُولُ : « كُنَّا نَأْخُذُ الْبُسْرَ فَنَفْضَخُهُ ، ثُمَّ نَشْرَبُهُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 24053

It is narrated from Hazrat Akrama that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him and his family) drank fazeeh (a drink made from wheat) near Masjid Fazih.

حضرت عکرمہ سے روایت ہے کہ جناب رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے مسجد فضیح کے پاس فضیح (گندم کھول کر بنائی گئی نبیذ) نوش فرمائی تھی۔

Hazrat Akarma se riwayat hai ke janab rasool Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne masjid fazeeh ke pass fazeeh (gandam khol kar banai gai nabeez) nosh farmai thi.

حَدَّثَنَا شَرِيكٌ ، عَنْ جَابِرٍ ، عَنْ عِكْرِمَةَ ، " أَنَّ النَّبِيَّ ﷺ : شَرِبَ الْفَضِيخَ عِنْدَ مَسْجِدِ الْفَضِيخِ "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 24054

It is narrated on the authority of Qatadah, Sa'eed ibn Musayyab and Hasan that they said: There is no harm in making an alcoholic drink by fermenting grains.

حضرت قتادہ، جناب سعید بن مسیب اور جناب حسن کے بارے میں روایت کرتے ہیں کہ انھوں نے فرمایا کہ غلے کو کھول کر نبیذ بنانے میں کچھ حرج نہیں۔

Hazrat Qatadah, Janab Saeed bin Musayyab aur Janab Hasan ke bare mein riwayat karte hain ki unhon ne farmaya ki ghale ko khol kar nabiz banane mein kuch harj nahin.

حَدَّثَنَا أَبُو دَاوُدَ الطَّيَالِسِيُّ ، عَنْ هِشَامٍ ، عَنْ قَتَادَةَ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ الْمُسَيِّبِ ، وَالْحَسَنِ ، قَالَا : « لَا بَأْسَ أَنْ يُفْتَضَخَ الْعِذْقُ بِمَا فِيهِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 24055

It is narrated on the authority of Hazrat Musahij. He said that I heard Hazrat Anas saying that he heard the Prophet (PBUH) instructing his servant to separate ripe dates from unripe dates and make separate drinks from each of them.

حضرت مسحاج سے روایت ہے، وہ کہتے ہیں کہ میں نے حضرت انس کو کہتے سُنا جبکہ وہ اپنے خادم کو اس بات کا حکم دے رہے تھے کہ وہ پختہ کھجوروں کو نیم پختہ کھجوروں سے کاٹ ڈالے اور پھر ا ن میں سے ہر ایک کی علیحدہ نبیذ بنائے۔

Hazrat Misah se riwayat hai, woh kehte hain ke maine Hazrat Anas ko kehte suna jabke woh apne khadim ko is baat ka hukum de rahe the ke woh pakka khajooron ko neem pakka khajooron se kaat dale aur phir un mein se har ek ki alag nbeez banaye.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ فُضَيْلٍ ، عَنْ هَيَّاجٍ ، قَالَ : سَمِعْتُ أَنَسًا : « وَهُوَ يَأْمُرُ خَادِمَهُ أَنْ يَقْطَعَ ، الرُّطَبَ مِنَ الْبُسْرِ فَيَنْبِذُ كُلَّ وَاحِدِ مِنْهُمَا عَلَى حِدَةٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 24056

Hazrat Khalid narrates about Janab Ikrama that he disliked Fasih although it was pure Fasih.

حضرت خالد، جناب عکرمہ کے بارے میں روایت کرتے ہیں کہ وہ فضیخ کو ناپسند کرتے تھے اگرچہ خالص فضیخ ہی ہو۔

Hazrat Khalid, Janab Akrma ke bare mein riwayat karte hain ke woh fazeekh ko napasand karte thay agarcheh khalis fazeekh hi ho.

حَدَّثَنَا عَبْدُ الْوَهَّابِ الثَّقَفِيُّ ، عَنْ خَالِدٍ ، عَنْ عِكْرِمَةَ : « أَنَّهُ كَرِهَ الْفَضِيخَ ، وَإِنْ كَانَ مَحْضًا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 24057

It is narrated from Hazrat Saeed bin Musayyab, he said that there is no harm in eating a Tanoor (baked) date.

حضرت سعید بن مسیب سے روایت ہے، وہ کہتے ہیں کہ تذنوب (دُم پکی ہوئی) کھجور میں کوئی حرج نہیں ہے۔

Hazrat Saeed bin Musayyab se riwayat hai, woh kehte hain ke taznoob (dum paki hui) khajoor mein koi harj nahi hai.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ هِشَامٍ ، عَنْ قَتَادَةَ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ الْمُسَيِّبِ ، قَالَ : « لَا بَأْسَ بِالتَّذْنُوبِ »