22.
Book of Clothing and Adornments
٢٢-
‌كِتَابُ اللِّبَاسِ وَالزِّينَةِ


Regarding the wool of a dead animal

‌فِي صُوفِ الْمَيْتَةِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 24895

It is narrated from Hazrat Ibn Sirin. He said that the former people did not see any harm in the wool of dead animals and camel hair.

حضرت ابن سیرین سے روایت ہے۔ وہ کہتے ہیں کہ پہلے لوگ مردار کی اون اور اونٹ کے بالوں میں کوئی حرج نہیں دیکھتے تھے۔

Hazrat Ibn Sireen se riwayat hai. Woh kehte hain ke pehle log murdar ki oon aur oont ke baalon mein koi harj nahi dekhte the.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، عَنِ ابْنِ عَوْنٍ ، عَنِ ابْنِ سِيرِينَ ، قَالَ : كَانُوا لَا يَرَوْنَ بَأْسًا بِصُوفِ الْمَيْتَةِ ، وَشَعْرِ الْوَبَرِ "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 24896

Hazrat Abdullah bin Khalaq narrates from Hazrat Hammad regarding the wool of a dead animal, that its purification is in washing it when it is washed.

حضرت عبد الخالق ، حضرت حماد سے مردار کی اون کے بارے میں روایت کرتے ہیں کہ اس کو جب دھویا جائے تو یہی اس کی پاکی ہے۔

Hazrat Abdul Khaliq, Hazrat Hammad se murdaar ki oon ke baare mein riwayat karte hain ke usko jab dhoya jaye to yahi uski paaki hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا غُنْدَرٌ ، عَنْ شُعْبَةَ ، عَنْ عَبْدِ الْخَالِقِ ، عَنْ حَمَّادٍ ، فِي صُوفِ الْمَيْتَةِ : « إِذَا غُسِلَ فَهُوَ ذَكَاتُهُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 24897

Hisham narrates on the authority of Hasan and Muhammad that both of these gentlemen saw no harm in benefiting from the wool of a dead animal. And Hasan said: It should be washed.

حضرت ہشام ، حضرت حسن اور حضرت محمد کے بارے میں روایت کرتے ہیں کہ یہ دونوں حضرات مردار کی اون سے نفع حاصل کرنے میں کوئی حرج نہیں دیکھتے تھے۔ اور حضرت حسن فرماتے ہیں۔ اس کو دھویا جائے گا۔

Hazrat Hisham, Hazrat Hassan aur Hazrat Muhammad ke bare mein riwayat karte hain ke yeh dono hazrat murdar ki oon se nafa hasil karne mein koi harj nahin dekhte thay. Aur Hazrat Hassan farmate hain, is ko dhoya jaye ga.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ ، قَالَ : أَخْبَرَنَا هِشَامٌ ، عَنِ الْحَسَنِ ، وَمُحَمَّدٍ : « أَنَّهُمَا كَانَا لَا يَرَيَانِ بَأْسًا بِصُوفِ الْمَيْتَةِ ، أَنْ يُنْتَفَعَ بِهِ »، وَقَالَ الْحَسَنُ : يُغْسَلُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 24898

It is narrated from Prophet Muhammad that the early Muslims did not see any harm in wearing wool, hair, the soft fur under sheep's wool, and camel hair. They only considered prayer in leather to be disliked.

حضرت محمد سے روایت ہے کہ پہلے حضرات اون ، بال ، بھیڑ کے بالوں کے نیچے والے رواں اور اونٹ کے بالوں میں کوئی حرج نہیں دیکھتے تھے۔ وہ صرف چمڑے میں نماز کو مکروہ سمجھتے تھے۔

Hazrat Muhammad se riwayat hai keh pehle hazrat oon, baal, bher ke baalon ke neeche wale rowan aur oont ke baalon mein koi harj nahin dekhte thay. Woh sirf chamray mein namaz ko makrooh samajhte thay.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا يَزِيدُ ، قَالَ : أَنْبَأَنَا ابْنُ عَوْنٍ ، عَنْ مُحَمَّدٍ ، قَالَ : « كَانُوا لَا يَرَوْنَ بِالصُّوفِ ، وَالشَّعْرِ ، وَالْمِرْعِزِّ أَوِ الْوَبَرِ بَأْسًا ، إِنَّمَا كَانُوا يَكْرَهُونَ الصَّلَاةَ فِي الْجِلْدِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 24899

Hazrat Hammad narrated from Hazrat Ibrahim regarding the hair, leather, wool, and bones of a dead animal, that he said: "When they are washed, that is their purification."

حضرت حماد، حضرت ابراہیم سے مردار کے بال، پٹھے، اون اور ہڈیوں کے بارے میں روایت کرتے ہیں کہ انھوں نے فرمایا : جب ان کو دھویا جائے تو یہی ان کی طہارت ہے۔

Hazrat Hammad, Hazrat Ibrahim se murdaar ke baal, patthay, oon aur haddiyon ke baare mein riwayat karte hain ki unhon ne farmaya: Jab un ko dhoya jaye to yahi un ki tahaarate hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا أَبُو دَاوُدَ الطَّيَالِسِيُّ ، عَنْ عِمْرَانَ الْقَطَّانِ ، عَنْ حَمَّادٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، فِي الرِّيشِ ، وَالْعَقِبِ ، وَالصُّوفِ ، وَالْعِظَامِ مِنَ الْمَيْتَةِ ، قَالَ : « إِذَا غُسِلَ فَهُوَ طَهُورُهُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 24900

It is narrated from Hazrat Shabi that the daughters of Hazrat Hussain ibn Ali used to wear shirts (Khali). Then when they grew up and got married, they used to wear women's shirts (Kurti).

حضرت شعبی سے روایت ہے کہ حضرت حسین بن علی کی بیٹیاں (خالی) قمیص پہنا کرتی تھیں۔ پھر جب وہ بالغ اور شادی شدہ ہوگئیں تو پھر وہ عورتوں کی کُرتی (بھی) پہنا کرتی تھیں۔

Hazrat Shabi se riwayat hai ki Hazrat Hussain bin Ali ki betiyan (khali) qamees pehna karti thin. Phir jab woh baligh aur shadi shuda hogayi tou phir woh auraton ki kurti (bhi) pehna karti thin.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا هِشَامٌ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ : « أَنَّ بَنَاتِ حُسَيْنِ بْنِ عَلِيٍّ كُنَّ يَلْبَسْنَ الْقَمِيصَ ، فَإِذَا بَلَغْنَ وَتَزَوَّجْنَ ، لَبِسْنَ الدُّرُوعَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 24901

It is narrated on the authority of Hammad that he said: There is no harm in the hair of a dead animal (i.e. using it).

حضرت حماد سے روایت ہے۔ وہ کہتے ہیں کہ مردار کے بالوں (کے استعمال میں) کوئی حرج نہیں ہے۔

Hazrat Hammad se riwayat hai. Wo kehte hain ke murdar ke baalon (ke istamal mein) koi harj nahi hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّزَّاقِ ، عَنْ مَعْمَرٍ ، عَنْ حَمَّادٍ ، قَالَ : « لَا بَأْسَ بِرِيشِ الْمَيْتَةِ »