4.
Book in the Mosque from the Quran or Others
٤-
‌الْكِتَابُ فِي الْمَسْجِدِ مِنَ الْقُرْآنِ أَوْ غَيْرِهِ


Regarding a man engaged in war or similar, how he should pray

‌فِي الرَّجُلِ يَتَشَاغَلُ فِي الْحَرْبِ أَوْ نَحْوَهُ كَيْفَ يُصَلِّي

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4779

Hazrat Abdullah bin Masood narrates that the polytheists kept the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) busy in four prayers during the Battle of Badr. When a significant part of the night had passed, the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) ordered Hazrat Bilal to give the call to prayer (Adhan). He gave the Adhan and then the Iqamah. Then, the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) first offered the Zuhr prayer, then the Iqamah was called, then he prayed Asr, then the Iqamah was called, then he prayed Maghrib, then the Iqamah was called and then Isha prayer was offered.

حضرت عبداللہ بن مسعود فرماتے ہیں کہ مشرکین نے غزوہ بدر میں نبی پاک (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو چار نمازوں میں مصروف رکھا۔ جب رات کا کافی حصہ گذر گیا تو نبی پاک (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے حضرت بلال کو اذان دینے کا حکم دیا۔ انھوں نے اذان دی اور اقامت کہی پھر آپ نے پہلے ظہر کی نماز پڑھی، پھر اقامت کہی پھر عصر کی نماز پڑھی، پھر اقامت کہی پھر مغرب کی نماز پڑھی پھر اقامت کہی اور عشاء کی نماز پڑھی۔

Hazrat Abdullah bin Masood farmate hain ke mushrikeen ne Ghazwa Badr mein Nabi Pak (Sallallahu Alaihi Wasallam) ko chaar namaazon mein masroof rakha. Jab raat ka kaafi hissa guzar gaya to Nabi Pak (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne Hazrat Bilal ko azan dene ka hukum diya. Unhon ne azan di aur iqamat kahi phir aap ne pehle zuhar ki namaz parhi, phir iqamat kahi phir asr ki namaz parhi, phir iqamat kahi phir maghrib ki namaz parhi phir iqamat kahi aur isha ki namaz parhi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا هُشَيْمٌ ، قَالَ : نا أَبُو الزُّبَيْرِ ، عَنْ نَافِعِ بْنِ جُبَيْرٍ ، عَنْ أَبِي عُبَيْدَةَ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ ، عَنْ أَبِيهِ ، أَنَّ الْمُشْرِكِينَ شَغَلُوا النَّبِيَّ ﷺ يَوْمَ الْخَنْدَقِ عَنْ أَرْبَعِ صَلَوَاتٍ حَتَّى ذَهَبَ مِنَ اللَّيْلِ مَا شَاءَ اللَّهُ قَالَ فَأَمَرَ بِلَالًا فَأَذَّنَ وَأَقَامَ فَصَلَّى الظُّهْرَ ثُمَّ أَقَامَ فَصَلَّى الْعَصْرَ ثُمَّ أَقَامَ فَصَلَّى الْمَغْرِبَ ثُمَّ أَقَامَ فَصَلَّى الْعِشَاءَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 4780

Hazrat Abu Saeed narrates that during the Battle of Khandaq, we could not offer the prayers of Zuhr, Asr, Maghrib, and Isha until Allah Almighty revealed this verse: { وَکَفَی اللَّہُ الْمُؤْمِنِینَ الْقِتَالَ وَکَانَ اللَّہُ قَوِیًّا عَزِیزًا } Then the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) stood up and ordered Hazrat Bilal, who then gave the call to prayer. They offered the Zuhr prayer as they used to pray before. Then he gave the call to prayer for Asr and they offered the Asr prayer as they used to pray before. Then they offered the Maghrib prayer as they used to pray before. Then he gave the call to prayer for Isha and they offered the Isha prayer as they used to pray before. This incident occurred before the revelation of this verse: { فَإِنْ خِفْتُمْ فَرِجَالاً أَوْ رُکْبَانًا }.

حضرت ابو سعید فرماتے ہیں کہ غزوہ خندق میں ہم ظہر، عصر ، مغرب اور عشاء کی نماز نہ پڑھ سکے۔ یہاں تک کہ اللہ تعالیٰ نے اس آیت کو نازل فرمایا { وَکَفَی اللَّہُ الْمُؤْمِنِینَ الْقِتَالَ وَکَانَ اللَّہُ قَوِیًّا عَزِیزًا } پھر نبی پاک (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کھڑے ہوئے اور حضرت بلال کو حکم دیا انھوں نے نماز کے لیے اقامت کہی، پھر ظہر کی نماز پڑھی جس طرح پہلے نماز پڑھا کرتے تھے۔ پھر عصر کے لیے اقامت کہی اور عصر کی نماز پڑھی جس طرح پہلے پڑھا کرتے تھے۔ پھر مغرب کی نماز پڑھی جس طرح پہلے پڑھا کرتے تھے۔ پھر عشاء کی نماز کے لیے اقامت کہی اور عشاء کی نماز اس طرح پڑھی جس طرح پہلے پڑھا کرتے تھے۔ یہ عمل اس آیت کے نازل ہونے سے پہلے کا ہے { فَإِنْ خِفْتُمْ فَرِجَالاً أَوْ رُکْبَانًا }۔

Hazrat Abu Saeed farmate hain ke Ghazwa e Khandaq mein hum Zuhar, Asar, Maghrib aur Isha ki namaz na parh sake. Yahan tak ke Allah Ta'ala ne is ayat ko nazil farmaya {Wa kafal laahul momineenal qitala wa kanal laahu qawwiyan azeezan} Phir Nabi Pak (Sallallahu Alaihi Wasallam) kharay huay aur Hazrat Bilal ko hukum diya, unhon ne namaz ke liye iqamat kahi, phir Zuhar ki namaz parhi jis tarah pehle namaz parha karte thay. Phir Asar ke liye iqamat kahi aur Asar ki namaz parhi jis tarah pehle parha karte thay. Phir Maghrib ki namaz parhi jis tarah pehle parha karte thay. Phir Isha ki namaz ke liye iqamat kahi aur Isha ki namaz is tarah parhi jis tarah pehle parha karte thay. Yeh amal is ayat ke nazil hone se pehle ka hai {Fa in khiftum farajaan aw rukbanan}.

حَدَّثَنَا يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ ، قَالَ أَخْبَرَنَا ابْنُ أَبِي ذِئْبٍ ، عَنِ الْمَقْبُرِيِّ ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ ، عَنْ أَبِيهِ ، قَالَ : قَالَ : حُبِسْنَا يَوْمَ الْخَنْدَقِ عَنِ الظُّهْرِ ، وَالْعَصْرِ ، وَالْمَغْرِبِ ، وَالْعِشَاءِ ، حَتَّى كُفِينَا ذَلِكَ وَذَلِكَ قَوْلُهُ تَعَالَى : ﴿ وَكَفَى اللَّهُ الْمُؤْمِنِينَ الْقِتَالَ وَكَانَ اللَّهُ قَوِيًّا عَزِيزًا ﴾ [ الأحزاب : ٢٥ ] فَقَامَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ فَأَمَرَ بِلَالًا فَأَقَامَ الصَّلَاةَ ثُمَّ صَلَّى الظُّهْرَ كَمَا كَانَ يُصَلِّيهَا قَبْلَ ذَلِكَ ثُمَّ أَقَامَ فَصَلَّى الْعَصْرَ كَمَا كَانَ يُصَلِّيهَا قَبْلَ ذَلِكَ ثُمَّ أَقَامَ فَصَلَّى الْمَغْرِبَ كَمَا كَانَ يُصَلِّيهَا قَبْلَ ذَلِكَ ثُمَّ أَقَامَ الْعِشَاءَ فَصَلَّاهَا كَمَا كَانَ يُصَلِّيهَا قَبْلَ ذَلِكَ قَبْلَ أَنْ تَنْزِلَ ﴿ فَإِنْ خِفْتُمْ فَرِجَالًا أَوْ رُكْبَانًا ﴾ [ البقرة : ٢٣٩ ]