43.
Book of Refutation Against Abu Hanifa
٤٣-
كِتَابُ الرَّدِّ عَلَى أَبِي حَنِيفَةَ


Regarding Delaying the Sunnah of Dhuhr Prayer

‌فِي تَأْخِيرِ سُنَّةِ صَلَاةِ الظُّهْرِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 36453

Hazrat Abdullah bin Abi Layla narrates that when the four rak'ahs of Zuhr prayer of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) were missed, you (peace and blessings of Allah be upon him) would offer them later.

حضرت عبد الرحمن بن ابی لیلیٰ روایت بیان کرتے ہیں کہ جب نبی کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی ظہر سے پہلے والی چار رکعات فوت ہوجاتی تھیں تو آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) انھیں بعد میں پڑھ لیتے تھے۔

Hazrat Abdul Rahman bin Abi Laila riwayat bayan karte hain keh jab Nabi Kareem (Sallallahu Alaihi Wasallam) ki Zuhr se pehle wali chaar rakat فوت hojati thin to aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) inhen baad mein parh lete thay.

شَرِيكٌ ، عَنْ هِلَالٍ الْوَزَّانِ ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبِي لَيْلَى ، قَالَ : « كَانَ النَّبِيُّ ﷺ إِذَا فَاتَتْهُ أَرْبَعٌ قَبْلَ الظُّهْرِ صَلَّاهَا بَعْدَهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 36454

It is said about Prophet Abraham that whenever he missed the first four rak'ahs of Zuhr prayer, he would offer them later.

حضرت ابراہیم کے بارے میں منقول ہے کہ جب ان سے ظہر کی پہلی چار رکعات فوت ہوجاتی تھیں تو وہ انھیں بعد میں ادا فرما لیتے تھے۔

Hazrat Ibrahim ke bare mein manqol hai ki jab un se zohar ki pehli chaar rakat foot ho jati thin to woh unhen bad mein ada farma lete thay.

جَرِيرٌ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : إِذَا فَاتَتْهُ أَرْبَعٌ قَبْلَ الظُّهْرِ صَلَّاهَا بَعْدُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 36455

Hazrat Amr bin Maymun narrates that whoever misses the four rak'ahs before Zuhr, then he should make them up after the two rak'ahs (of Zuhr). And it has been mentioned that the saying of (Imam) Abu Hanifa is: He should not pray these four rak'ahs and nor should he make them up.

حضرت عمرو بن میمون بیان فرماتے ہیں کہ جس شخص کی ظہر سے پہلے والی چار رکعات فوت ہوجائیں تو اسے چاہیے کہ (ظہر کے بعد والی) دو رکعات کے بعد ان کی قضا کرلے۔ اور (امام) ابوحنیفہ کا قول یہ ذکر کیا گیا ہے کہ : ان چار رکعات کو نہیں پڑھے گا اور نہ ہی ان کی قضا کرے گا۔

Hazrat Amr bin Maimoon bayan farmate hain keh jis shakhs ki Zuhar se pehle wali chaar rakat foot hojain to usay chahiye keh (Zuhar ke baad wali) do rakat ke baad un ki qaza karle Aur (Imam) Abu Hanifa ka qaul yehi zikar kya gaya hai keh: in chaar rakat ko nahin parhe ga aur na hi in ki qaza kare ga

وَكِيعٌ ، عَنْ مِسْعَرٍ ، عَنْ رَجُلٍ ، مِنْ بَنِي أَوْدٍ ، عَنْ عَمْرِو بْنِ مَيْمُونٍ ، قَالَ : مَنْ فَاتَتْهُ أَرْبَعٌ قَبْلَ الظُّهْرِ فَلْيُصَلِّهَا بَعْدَ الرَّكْعَتَيْنِ وَذَكَرُوا أَنَّ أَبَا حَنِيفَةَ قَالَ : لَا يُصَلِّيهَا وَلَا يَقْضِيهَا