14.
Book of Divorce
١٤-
كِتَابُ الطَّلَاقِ


What they said about the Sunnah divorce, what and when to divorce

‌مَا قَالُوا فِي طَلَاقِ السُّنَّةِ مَا وَمَتَى يُطَلِّقُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 17728

Hazrat Ali (R.A) said that if people were to face the limit on divorce, then no man would give his wife a divorce after she is pregnant, and after giving her a divorce in the state of purity in which he has not had intercourse with her, nor is she menstruating, he should wait and divorce her at the beginning of her waiting period, then if he wants to take her back, he can take her back, and if he wants to leave her, he can leave her.

حضرت علی (رض) فرماتے ہیں کہ اگر لوگوں کو طلاق پر حد کا سامنا کرنا پڑے تو کوئی آدمی اپنی بیوی کو حالت حمل میں طلاق دینے کے بعد اور اس طہر میں طلاق دینے کے بعد جس میں اس سے جماع نہ کیا ہو، نادم نہ ہو، وہ انتظار کرے اور اسے عدت کے شروع میں طلاق دے، پھر اگر رجوع کرنا چاہے تو رجوع کرلے اور اگر اسے رخصت ہی کرنا چاہے تو رخصت کردے۔

Hazrat Ali (RA) farmate hain keh agar logon ko talaq par had ka saamna karna paray to koi aadmi apni biwi ko halat e hamal mein talaq dene ke baad aur us taher mein talaq dene ke baad jis mein us se jima na kia ho, nadam na ho, woh intezar karey aur usey iddat ke shuru mein talaq dey, phir agar ruju karna chahey to ruju karley aur agar usey rukhsat hi karna chahey to rukhsat kardey.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا وَكِيعٌ ، عَنْ يَزِيدَ ، عَنِ ابْنِ سِيرِينَ قَالَ : قَالَ رَجُلٌ يَعْنِي عَلِيًّا : « لَوْ أَنَّ النَّاسَ أَصَابُوا حَدَّ الطَّلَاقِ ، مَا نَدِمَ رَجُلٌ عَلَى امْرَأَةٍ يُطَلِّقُهَا ، وَهِيَ حَامِلٌ قَدْ تَبَيَّنَ حَمْلُهَا ، أَوْ طَاهِرٌ لَمْ يُجَامِعْهَا ، يَنْتَظِرُ حَتَّى إِذَا كَانَ فِي قُبُلِ عِدَّتِهَا ، فَإِنْ بَدَا لَهُ أَنْ يُرَاجِعَهَا ، وَإِنْ بَدَا لَهُ أَنْ يُخَلِّيَ سَبِيلَهَا »