14.
Book of Divorce
١٤-
كِتَابُ الطَّلَاقِ


Who does not consider removal to be a divorce?

‌مَنْ كَانَ لَا يَرَى الْخُلْعَ طَلَاقًا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18451

Hazrat Ibn Abbas (R.A) states that Khula is only separation and dissolution of marriage, it is not Talaq (divorce). Allah Ta'ala has mentioned Talaq in the beginning and end of the verse, and Khula is mentioned in between. Allah Ta'ala says: {Divorce is twice. Then either keep [her] in a known manner or release [her] with good treatment.} [Al-Baqarah 229]

حضرت ابن عباس (رض) فرماتے ہیں کہ خلع صرف جدائی اور فسخِ نکاح ہے یہ طلاق نہیں ہے۔ اللہ تعالیٰ نے طلاق کا آیت کے شروع اور آخر میں تذکرہ فرمایا ہے درمیان میں خلع کا ذکر ہے، اللہ تعالیٰ فرماتے ہیں { الطَّلاَقُ مَرَّتَانِ فَإِمْسَاکٌ بِمَعْرُوفٍ ، أَوْ تَسْرِیحٌ بِإِحْسَانٍ } [البقرۃ ٢٢٩]

Hazrat Ibn Abbas (RA) farmate hain keh khula sirf judai aur fasakh-e- nikah hai yeh talaq nahi hai Allah ta'ala ne talaq ka ayat ke shuru aur akhir mein tazkira farmaya hai darmiyan mein khula ka zikar hai Allah ta'ala farmate hain {Al talaqu marratan fa imsakon bi marufin aw tasrihon bi ihsan} [Al Baqarah 229]

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا ابْنُ عُيَيْنَةَ ، عَنْ عَمْرٍو ، عَنْ طَاوُسٍ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ قَالَ : " إِنَّمَا هُوَ فُرْقَةٌ وَفَسْخٌ ، لَيْسَ بِطَلَاقٍ ، ذَكَرَ اللَّهُ الطَّلَاقَ فِي أَوَّلِ الْآيَةِ وَفِي آخِرِهَا ، وَالْخُلْعَ بَيْنَ ذَلِكَ فَلَيْسَ بِطَلَاقٍ ﴿ الطَّلَاقُ مَرَّتَانِ فَإِمْسَاكٌ بِمَعْرُوفٍ أَوْ تَسْرِيحٌ بِإِحْسَانٍ ﴾ [ البقرة : ٢٢٩ ] "