14.
Book of Divorce
١٤-
كِتَابُ الطَّلَاقِ
What did they say about a man who divorces his wife while she is in a state of continuous bleeding? How does she observe her waiting period?
مَا قَالُوا فِي الرَّجُلِ يُطَلِّقُ امْرَأَتَهُ وَهِيَ مُسْتَحَاضَةٌ، بِمَ تَعْتَدُّ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 18730
Hazrat Jabir bin Zaid (may Allah be pleased with him) narrates that a discussion took place between Hazrat Abdullah bin Abbas and Hazrat Abdullah bin Umar (may Allah be pleased with them) regarding a woman whose husband is missing. Both of them said that she should wait for four years, then her husband's guardian will divorce her. Then she will observe the waiting period ('iddah) of four months and ten days. Then a discussion arose between the two regarding her expenses, so Hazrat Ibn Umar (may Allah be pleased with him) said that the woman will receive her expenses from her husband's wealth because she had been waiting for him. Hazrat Ibn Abbas (may Allah be pleased with him) said, "No, this will cause a loss in inheritance. Rather, the woman will take from her husband's wealth (as a loan). If he returns, the wealth will be hers, and if he does not return, she will not get anything."
حضرت جابر بن زید (رض) فرماتے ہیں کہ حضرت عبداللہ بن عباس اور حضرت عبداللہ بن عمر (رض) کے مابین اس عورت کے بارے میں گفتگو ہوئی جس کا خاوند گم ہوگیا ہو، دونوں حضرات نے فرمایا کہ وہ چار سال انتظار کرے گی پھر اس کے خاوند کا ولی اسے طلاق دے دے گا، پھر وہ چار مہینے اور دس دن تک عدت گذارے گی، پھر ان دونوں حضرات کے درمیان نفقہ کے بارے میں گفتگو ہوئی تو حضرت ابن عمر (رض) نے فرمایا کہ عورت کو مرد کے مال میں سے نفقہ ملے گا کیونکہ اس کی وجہ سے عورت رکی رہی ہے، حضرت ابن عباس (رض) نے فرمایا کہ ایسا نہیں ہے، اس طرح تو ورثہ کا نقصان ہوگا، البتہ عورت مرد کے مال میں سے لے گی اگر وہ آگیا تو وہ مال عورت کا ہوگا اور اگر وہ نہ آیا تو عورت کو کچھ نہیں ملے گا۔
Hazrat Jaber bin Zaid (RA) farmate hain keh Hazrat Abdullah bin Abbas aur Hazrat Abdullah bin Umar (RA) ke maben is aurat ke bare mein guftgu hui jis ka khawanad gum ho gaya ho, dono hazrat ne farmaya keh woh chaar saal intezar karegi phir us ke khawanad ka wali use talaq de dega, phir woh chaar mahine aur das din tak iddat guzregi, phir in dono hazrat ke darmiyan nafaqah ke bare mein guftgu hui toh Hazrat Ibn Umar (RA) ne farmaya keh aurat ko mard ke maal mein se nafaqah milega kyunki us ki wajah se aurat ruki rahi hai, Hazrat Ibn Abbas (RA) ne farmaya keh aisa nahin hai, is tarah toh wirtha ka nuqsan hoga, albatta aurat mard ke maal mein se legi agar woh aa gaya toh woh maal aurat ka hoga aur agar woh na aaya toh aurat ko kuchh nahin milega.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا عَبْدَةُ بْنُ سُلَيْمَانَ ، عَنْ سَعِيدٍ ، عَنْ جَعْفَرِ بْنِ أَبِي وَحْشِيَّةَ ، عَنْ عَمْرِو بْنِ هَرِمٍ ، عَنْ جَابِرِ بْنِ زَيْدٍ ، قَالَ : تَذَاكَرَ ابْنُ عَبَّاسٍ وَابْنُ عُمَرَ امْرَأَةَ الْمَفْقُودِ ، فَقَالَا جَمِيعًا : « تَرَبَّصُ أَرْبَعَ سِنِينَ ، ثُمَّ يُطَلِّقُهَا وَلِيُّ زَوْجِهَا ، ثُمَّ تَرَبَّصُ أَرْبَعَةَ أَشْهُرٍ وَعَشْرًا ». ثُمَّ تَذَاكَرَا النَّفَقَةَ ، فَقَالَ ابْنُ عُمَرَ : « لَهَا النَّفَقَةُ فِي مَالِهِ لِحَبْسِهَا نَفْسَهَا فِي سَبَبِهِ »، فَقَالَ ابْنُ عَبَّاسٍ : « لَيْسَ كَذَلِكَ ، إِذًا تُجْحِفُ بِالْوَرَثَةِ ، وَلَكِنَّهَا تَأْخُذُ عَلَيْهِ فِي مَالِهِ ، فَإِنْ قَدَّمَ فَذَلِكَ لَهَا عَلَيْهِ فِي مَالِهِ ، وَإِلَّا فَلَا شَيْءَ لَهَا »