14.
Book of Divorce
١٤-
كِتَابُ الطَّلَاقِ


His saying, the Most High, 'And it is not lawful for them to conceal what Allah has created in their wombs'

‌قَوْلُهُ تَعَالَى ﴿وَلَا يَحِلُّ لَهُنَّ أَنْ يَكْتُمْنَ مَا خَلَقَ اللَّهُ فِي أَرْحَامِهِنَّ﴾ [

Musannaf Ibn Abi Shaybah 19105

In interpreting the verse of the Holy Quran {وَلَا يَحِلُّ لَهُنَّ أَنْ يَكْتُمْنَ مَا خَلَقَ اللَّهُ فِي أَرْحَامِهِنَّ}, Hazrat Mujahid (may Allah have mercy on him) states that it is not permissible for a divorced woman to say that she is menstruating when she is not, nor is it permissible for her to say that she is pregnant when she is not. And when she is pregnant, it is not permissible for her to say that she is not pregnant.

حضرت مجاہد قرآن مجید کی آیت { وَلاَ یَحِلُّ لَہُنَّ أَنْ یَکْتُمْنَ مَا خَلَقَ اللَّہُ فِی أَرْحَامِہِنَّ } کی تفسیر میں فرماتے ہیں کہ اس سے مرادیہ ہے کہ طلاق شدہ عورت کے لیے یہ کہنا حلال نہیں کہ میں حائضہ ہوں حالانکہ وہ حائضہ نہ ہو اور یہ کہنا بھی جائز نہیں کہ میں حاملہ ہوں حالانکہ وہ حاملہ نہ ہو اور جب وہ حاملہ ہو تو یہ کہنا درست نہیں کہ میں حاملہ نہیں ہوں۔

Hazrat Mujahid Quran Majeed ki ayat { walaa yahil-lu lahunna an yaktumna ma khalaqallahu fi arhamihinna } ki tafseer mein farmate hain ki is se murad yeh hai ki talaq shuda aurat ke liye yeh kehna halal nahi ki mein haizah hun halankeh woh haizah na ho aur yeh kehna bhi jaiz nahi ki mein hamil hun halankeh woh hamil na ho aur jab woh hamil ho to yeh kehna durust nahi ki mein hamil nahi hun.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا شَبَابَةُ ، عَنْ وَرْقَاءَ ، عَنِ ابْنِ أَبِي نَجِيحٍ ، عَنْ مُجَاهِدٍ ، ﴿ وَلَا يَحِلُّ لَهُنَّ أَنْ يَكْتُمْنَ مَا خَلَقَ اللَّهُ فِي أَرْحَامِهِنَّ ﴾ [ البقرة : ٢٢٨ ] قَالَ : " لَا يَحِلُّ لِلْمُطَلَّقَةِ أَنْ تَقُولَ : إِنِّي حَائِضٌ ، وَلَيْسَتْ بِحَائِضٍ ، وَلَا تَقُولُ : إِنِّي حُبْلَى ، وَلَيْسَتْ بِحُبْلَى ، وَلَا تَقُولُ : لَسْتُ بِحُبْلَى ، وَهِيَ حُبْلَى "