15.
Book of Jihad
١٥-
كِتَابُ الْجِهَادِ
What has been mentioned about the virtue of jihad and encouraging it
مَا ذُكِرَ فِي فَضْلِ الْجِهَادِ وَالْحَثِّ عَلَيْهِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
yazīd bn shajarah | Yazid ibn Shujra al-Fahri | Companion |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
يَزِيدَ بْنِ شَجَرَةَ | يزيد بن شجرة الفهري | صحابي |
Musannaf Ibn Abi Shaybah 19351
Hazrat Yazid bin Shujrah (R.A.) said that swords are the keys to Paradise. When a person advances towards the enemy, the angels say, "O Allah! Help him." If he retreats, the angels say, "O Allah! Forgive him." When the first drop of blood from a sword wound falls, all his sins are forgiven. Two houris descend from Paradise for him and say, "We are for you." He says to them both, "I am for you both."
حضرت یزید بن شجرہ (رض) فرماتے ہیں کہ تلواریں جنت کی چابیاں ہیں، جب کوئی شخص دشمن کی طرف بڑھتا ہے تو فرشتے کہتے ہیں کہ یا اللہ ! اس کی مدد فرما۔ اگر وہ پیچھے ہٹتا ہے تو فرشتے کہتے ہیں کہ اے اللہ ! اسے معاف فرما۔ تلوار کا وار لگنے سے ہونے والے زخم سے خون کا پہلا قطرہ گرتے ہی اس کے سارے گناہ معاف ہوجاتے ہیں۔ اس کے لیے جنت سے دو حوریں اترتی ہیں اور کہتی ہیں کہ ہم تیرے لیے ہیں۔ وہ ان دونوں سے کہتا ہے کہ میں تمہارے لیے ہوں۔
Hazrat Yazid bin Shujrah (RA) farmate hain ki talwarein Jannat ki chabiyan hain, jab koi shakhs dushman ki taraf badhta hai to farishtay kehte hain ki Ya Allah! Iski madad farma. Agar wo peeche hat'ta hai to farishtay kehte hain ki Aye Allah! Ise maaf farma. Talwar ka waar lagne se hone wale zakhm se khoon ka pehla qatra girte hi uske sare gunah maaf hojate hain. Iske liye Jannat se do hoorien utarti hain aur kehti hain ki hum tere liye hain. Wo in dono se kehta hai ki main tumhare liye hun.
حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، نا الْأَعْمَشُ ، عَنْ مُجَاهِدٍ ، عَنْ يَزِيدَ بْنِ شَجَرَةَ ، قَالَ : السُّيُوفُ مَفَاتِيحُ الْجَنَّةِ فَإِذَا تَقَدَّمَ الرَّجُلُ إِلَى الْعَدُوِّ قَالَتِ الْمَلَائِكَةُ : اللَّهُمَّ انْصُرْهُ ، وَإِنْ تَأَخَّرَ قَالَتِ : اللَّهُمَّ اغْفِرْ لَهُ ، فَأَوَّلُ قَطْرَةٍ تَقْطُرُ مِنْ دَمِ السَّيْفِ يُغْفَرُ لَهُ بِهَا كُلُّ ذَنْبٍ وَيَنْزِلُ عَلَيْهِ حَوْرَاوَانِ تَمْسَحَانِ الْغُبَارَ عَنْ وَجْهِهِ وَتَقُولَانِ : قَدْ آنَ لَكَ وَيَقُولُ لَهُمَا : وَإِنَّكُمَا قَدْ آنَ لَكُمَا