1.
Book of Purifications
١-
كِتَابُ الطَّهَارَاتِ
On someone who performs dry ablution and passes by water
فِي مُتَيَمِّمٍ مَرَّ بِمَاءٍ فَجَاوَزَهُ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 2026
Hazrat Hasan (regarding a person who performed tayammum and then passed by water but was not in need of ablution, so he passed by without performing ablution, and then the time for prayer came but he did not have water) said that he should perform tayammum again, because having access to water nullifies the previous tayammum.
حضرت حسن (اس شخص کے بارے میں جس نے تیمم کیا ہو اور وہ پانی کے پاس سے گذرے لیکن اسے وضو کی احتیاج نہ ہو چنانچہ وہ بغیر وضو کئے گذر جائے، پھر نماز کا وقت آئے لیکن اس کے پاس پانی نہ ہو) فرماتے ہیں کہ وہ دوبارہ تیمم کرے، اس لیے کہ پانی پر قدرت پہلے تیمم کو توڑ دے گی۔
Hazrat Hassan (iss shakhs ke baaray mein jis ne tayammum kiya ho aur wo pani ke paas se guzre lekin usay wuzu ki hajat na ho chunacha wo baghair wuzu kiye guzar jaye, phir namaz ka waqt aaye lekin uske paas pani na ho) farmate hain ki wo dobara tayammum kare, is liye ki pani par qudrat pehle tayammum ko tod degi.
حَدَّثَنَا مُعَاذُ بْنُ مُعَاذٍ ، قَالَ : أنا أَشْعَثُ ، عَنِ الْحَسَنِ ، أَنَّهُ قَالَ فِي مُتَيَمِّمٍ مَرَّ بِمَاءٍ غَيْرَ مُحْتَاجٍ إِلَى الْوُضُوءِ فَجَاوَزَهُ ، فَحَضَرْتِ الصَّلَاةُ وَلَيْسَ مَعَهُ مَاءٌ ، قَالَ : « يُعِيدُ التَّيَمُّمَ ، لِأَنَّ قُدْرَتَهُ عَلَى الْمَاءِ تُنْقِضُ تَيَمُّمَهُ الْأَوَّلَ »