29.
Book of Virtues of the Quran
٢٩-
كِتَابُ فَضَائِلِ الْقُرْآنِ


Regarding hastening in recitation.

‌فِي الْقِرَاءَةِ يُسْرِعُ فِيهَا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 30159

Hazrat Ubaid Maktab states that Hazrat Mujahid was asked about two men, one of whom had read Surah Baqarah and the other had read Surah Baqarah and Surah Al-Imran, and the bowing and prostrations of both of them and the sitting of both of them were equal. Which of these two is better? He said: The one who recited Surah Baqarah. Then Mujahid recited this verse in support: And We have revealed this Quran with clear verses so that you may recite it to the people slowly and distinctly, and We have revealed it gradually (according to the occasion).

حضرت عبید مکتب فرماتے ہیں کہ حضرت مجاہد سے ایسے دو آدمیوں کے بارے میں پوچھا گیا جن میں سے ایک نے سورة بقرہ پڑھی اور دوسرے نے سورة بقرہ اور سورة آل عمران پڑھی، اور ان دونوں کے رکوع اور سجدے اور ان دونوں کا بیٹھنا برابر تھا۔ ان دونوں میں سے کون افضل ہے ؟ آپ نے ارشاد فرمایا : جس نے سورة بقرہ پڑھی، پھر مجاہد نے تائید میں یہ آیت پڑھی : اور نازل کیا ہے ہم نے اس قرآن کو واضح مضامین کے ساتھ تاکہ پڑھ کر سناؤ تم اسے انسانوں کو ٹھہر ٹھہر کر اور نازل کیا ہے ہم نے اس کو بتدریج ( حسب موقع) ۔

Hazrat Ubaid Maktab farmate hain ke Hazrat Mujahid se aise do aadmiyon ke bare mein poocha gaya jin mein se ek ne Surah Baqarah parhi aur dusre ne Surah Baqarah aur Surah Aal Imran parhi, aur in donon ke rukooh aur sajde aur in donon ka baithna barabar tha. In donon mein se kaun afzal hai? Aap ne irshad farmaya: Jis ne Surah Baqarah parhi, phir Mujahid ne taeed mein yeh ayat parhi: Aur nazil kiya hai hum ne is Quran ko wazeh mazaameen ke sath taake parh kar sunao tum ise insano ko theher theher kar aur nazil kiya hai hum ne is ko batadreej ( hasb mauqa).

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ عُبَيْدٍ الْمُكْتِبِ ، قَالَ : سُئِلَ مُجَاهِدٌ عَنْ رَجُلَيْنِ قَرَأَ أَحَدُهُمَا الْبَقَرَةَ ، وَقَرَأَ آخَرُ الْبَقَرَةَ ، وَآلَ عِمْرَانَ ، وَكَانَ رُكُوعُهُمَا ، وَسُجُودُهُمَا ، وَجُلُوسُهُمَا سَوَاءً ، أَيُّهُمَا أَفْضَلُ ؟، قَالَ : « الَّذِي قَرَأَ الْبَقَرَةَ »، ثُمَّ قَرَأَ مُجَاهِدٌ : ﴿ وَقُرْآنًا فَرَقْنَاهُ لِتَقْرَأَهُ عَلَى النَّاسِ عَلَى مُكْثٍ وَنَزَّلْنَاهُ تَنْزِيلًا ﴾ [ الإسراء : ١٠٦ ]