34.
Book of Virtues
٣٤-
كِتَابُ الْفَضَائِلِ


What has been mentioned concerning Aisha ﵂.

‌مَا ذُكِرَ فِي عَائِشَةَ ﵂

الأسمالشهرةالرتبة
عَمَّارٌ عمار بن ياسر العنسي صحابي

Musannaf Ibn Abi Shaybah 32283

Hazrat Abu Wael (may Allah be pleased with him) narrates that Hazrat Ali (may Allah be pleased with him) sent Hazrat Ammar (may Allah be pleased with him) and Hazrat Hussain (may Allah be pleased with him) to seek help from both of these people. A man stood up and started to find faults in Hazrat Aisha (may Allah be pleased with her), then Hazrat Ammar (may Allah be pleased with him) said: Indeed, she is the pure wife of the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) in this world and in the hereafter. But Allah has put us to the test through them, whether we obey him (Hazrat Ali (may Allah be pleased with him)) or them.

حضرت ابو وائل (رض) فرماتے ہیں کہ حضرت علی (رض) نے حضرت عمار (رض) اور حضرت حسین (رض) کو بھیجا کہ یہ دونوں لوگوں سے مدد طلب کریں۔ ایک آدمی کھڑا ہوا اور حضرت عائشہ (رض) میں عیب نکالنے لگا ، تو حضرت عمار (رض) نے فرمایا : یقیناً وہ نبی کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی زوجہ مطہرہ (رض) ہیں دنیا میں بھی اور آخرت میں بھی۔ لیکن اللہ نے ہمیں ان کے ذریعہ آزمائش میں ڈالا ہے کہ ہم اس کی (حضرت علی (رض) ) فرمان برداری کرتے ہیں یا ان کی۔

Hazrat Abu Wail (RA) farmate hain keh Hazrat Ali (RA) ne Hazrat Ammar (RA) aur Hazrat Hussain (RA) ko bheja keh ye dono logon se madad talab karen. Ek aadmi khara hua aur Hazrat Ayesha (RA) mein aib nikalne laga, to Hazrat Ammar (RA) ne farmaya: Yaqinan wo Nabi Kareem (Sallallahu Alaihi Wasallam) ki zojah mutahira (RA) hain duniya mein bhi aur akhirat mein bhi. Lekin Allah ne humain un ke zariye azmaish mein dala hai keh hum us ki (Hazrat Ali (RA)) farmanbardari karte hain ya un ki.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ شُعْبَةَ ، عَنِ الْحَكَمِ ، عَنْ أَبِي وَائِلٍ ، أَنَّ عَلِيًّا ، بَعَثَ عَمَّارًا وَالْحَسَنَ يَسْتَنْفِرَانِ النَّاسَ ، فَقَامَ رَجُلٌ فَوَقَعَ فِي عَائِشَةَ ، فَقَالَ عَمَّارٌ : « إِنَّهَا لَزَوْجَةُ نَبِيِّنَا ﷺ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ ، وَلَكِنَّ اللَّهَ ابْتَلَانَا بِهَا لِيَعْلَمَ إِيَّاهُ نُطِيعُ أَوْ إِيَّاهَا »