41.
Book of Asceticism
٤١-
كِتَابُ الزُّهْدِ
The Words of Salman
كَلَامُ سَلْمَانَ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 34666
Hazrat Musa bin Yasar narrates that Hazrat Salman wrote a letter to Hazrat Abu Ad-Darda (may Allah be pleased with him): "There will be a just Imam under the shadow of the Throne, and he will be a wealthy person who, when he gives charity, will conceal his right hand from his left hand, and he will be the man whom a beautiful woman of noble lineage invites to herself, and that man will say, 'I fear the Lord of the Worlds,' and he will be the man who grows up in such a way that his health, his youth, and his death are spent in the love of Allah and in deeds that please Him, and he will be the man whose heart, due to the love of the mosque, remains attached to the mosques, and he will be the man who remembers Allah and whose eyes overflow with tears due to the fear of God. And there will be two people who will meet each other, and one of them will say to the other, 'I love you for the sake of Allah.' And it was also written in the letter: 'Knowledge is like eyes, so Allah Almighty benefits whomever He wills through it. And the example of wisdom that is not spoken is like a lifeless body, and the example of knowledge that is not acted upon is like a treasure that is not spent, and the example of a scholar is like a man for whom a lamp is lit on the road. So people benefit from its light, and everyone prays for him.'
حضرت موسیٰ بن یسار بیان کرتے ہیں کہ حضرت سلمان نے حضرت ابوالدرداء (رض) کو خط لکھا : ” عرش کے سایہ میں عادل امام ہوگا اور وہ مالدار شخص ہوگا کہ جب صدقہ کرے تو اپنے دائیں ہاتھ کو اپنے بائیں ہاتھ سے مخفی رکھے اور وہ آدمی ہوگا جس کو خوبصورت اور حسب ونسب والی عورت اپنی طرف دعوت دے اور وہ مرد کہہ دے میں رب العالمین سے خوف کرتا ہوں اور وہ آدمی ہوگا جو اس طرح نشو و نما پائے کہ اس کی صحت، اس کا شباب اور اس کی موت اللہ کی محبت اور اس کی رضا کے اعمال میں خرچ ہو اور وہ آدمی ہوگا جس کا دل مسجد کی محبت کی وجہ سے مسجدوں میں ہی اٹکا رہے اور وہ آدمی ہوگا جو اللہ کا ذکر کرے اور خدا کے خوف کی وجہ سے اس کی آنکھیں بہہ پڑیں۔ اور وہ دو آدمی ہوں گے جو باہم ملیں تو ان میں سے ایک دوسرے سے کہے : میں تم سے اللہ کے لیے محبت کرتا ہوں۔ اور خط میں یہ بھی لکھا : علم، چشموں کی طرح ہے پس اللہ تعالیٰ اس کے ذریعہ جس کو چاہے اس سے نفع مند کرتے ہیں۔ اور وہ حکمت جو بولی نہ جائے اس کی مثال بےروح جسم کی طرح ہے اور عمل نہ کیے جانے والے علم کی مثال اس خزانہ کی طرح ہے جس سے خرچ نہ کیا جائے اور عالم کی مثال اس آدمی کی طرح ہے جس کے لیے راستہ میں چراغ روشن کیا جائے۔ پس لوگ اس سے روشنی حاصل کریں اور ہر ایک اس کے لیے دعا کرے۔
Hazrat Moosa bin Yasar bayan karte hain ke Hazrat Salman ne Hazrat Abuladarda (Raz) ko khat likha: "Arsh ke saaye mein aadil imam hoga aur wo maldar shakhs hoga ke jab sadqa kare to apne daayen haath ko apne baayen haath se makhfi rakhe aur wo aadmi hoga jisko khoobsoorat aur hasb o nasab wali aurat apni taraf dawat de aur wo mard keh de mein Rabul Aalimeen se khauf karta hun aur wo aadmi hoga jo iss tarah nashu-nama paaye ke uski sehat, uska shabab aur uski maut Allah ki muhabbat aur uski raza ke amal mein kharch ho aur wo aadmi hoga jiska dil masjid ki muhabbat ki wajah se masjidon mein hi atka rahe aur wo aadmi hoga jo Allah ka zikr kare aur Khuda ke khauf ki wajah se uski aankhein beh paden. Aur wo do aadmi honge jo baham milen to un mein se ek doosre se kahe: mein tumse Allah ke liye muhabbat karta hun. Aur khat mein ye bhi likha: ilm, chashmon ki tarah hai pas Allah Taala uske zariye jisko chahe usse nafae mand karte hain. Aur wo hikmat jo boli na jaaye uski misaal berooh jism ki tarah hai aur amal na kiye jaane wale ilm ki misaal us khazanah ki tarah hai jisse kharch na kiya jaaye aur alim ki misaal us aadmi ki tarah hai jiske liye raaste mein charagh roshan kiya jaaye. Pas log usse roshni hasil karen aur har ek uske liye dua kare.
أَبُو خَالِدٍ الْأَحْمَرُ ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاقَ ، قَالَ : حَدَّثَنِي عَمِّي مُوسَى بْنُ يَسَارٍ : أَنَّ سَلْمَانَ كَتَبَ إِلَى أَبِي الدَّرْدَاءِ : " أَنَّ فِي ظِلِّ الْعَرْشِ إِمَامًا مُقْسِطًا وَذَا مَالٍ تَصَدَّقَ أَخْفَى يَمِينَهُ عَنْ شِمَالِهِ ، وَرَجُلًا دَعَتْهُ امْرَأَةٌ ذَاتُ حَسَبٍ وَمَنْصِبٍ إِلَى نَفْسِهَا فَقَالَ : أَخَافُ اللَّهَ رَبَّ الْعَالَمِينَ ، وَرَجُلًا نَشَأَ فَكَانَتْ صُحْبَتُهُ وَشَبَابُهُ وَقُوَّتُهُ فِيمَا يُحِبُّ اللَّهُ وَيَرْضَاهُ مِنَ الْعَمَلِ ، وَرَجُلًا كَانَ قَلْبُهُ مُعَلَّقًا فِي الْمَسَاجِدِ مِنْ حُبِّهَا ، وَرَجُلًا ذَكَرَ اللَّهَ فَفَاضَتْ عَيْنَاهُ مِنَ الدَّمْعِ مِنْ خَشْيَةِ اللَّهِ ، وَرَجُلَيْنِ الْتَقَيَا فَقَالَ أَحَدُهُمَا لِصَاحِبِهِ : إِنِّي لَأُحِبُّكَ فِي اللَّهِ ، وَكَتَبَ إِلَيْهِ : إِنَّمَا الْعِلْمُ كَالْيَنَابِيعِ فَيَنْفَعُ بِهِ اللَّهُ مَنْ شَاءَ ، وَمَثَلُ حِكْمَةٍ لَا يُتَكَلَّمُ بِهَا كَجَسَدٍ لَا رُوحَ لَهُ ، وَمَثَلُ عِلْمٍ لَا يُعْمَلُ بِهِ كَمَثَلِ كَنْزٍ لَا يُنْفَقُ مِنْهُ ، وَمَثَلُ الْعَالِمِ كَمَثَلِ رَجُلٍ أَضَاءَ لَهُ مِصْبَاحٌ فِي طَرِيقٍ فَجَعَلَ النَّاسُ يَسْتَضِيئُونَ بِهِ ، وَكُلٌّ يَدْعُو لَهُ بِالْخَيْرِ "