43.
Book of Refutation Against Abu Hanifa
٤٣-
كِتَابُ الرَّدِّ عَلَى أَبِي حَنِيفَةَ
Issue of Combining and Advancing Obligatory Prayers
مَسْأَلَةُ جَمْعِ وَتَقْدِيمِ الصَّلَوَاتِ الْمَكْتُوبَةِ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 36111
It is narrated on the authority of Hafs ibn 'Ubaydullah ibn Anas, who said: We were traveling with Anas toward Mecca, so when the sun would set and Anas would be staying at a place, you would not mount [your rides] until he prayed the noon prayer. And when you would mount in the evening and the time for the afternoon prayer was present, then you would pray the afternoon prayer. But if you had set out from your stopping place before sunset and the time for prayer came, and we would say, "[Should we] pray?" then he would say, "Keep moving." Until, when [the time] between the two prayers came, then he would dismount his ride and combine the noon and afternoon prayers. And then he would say: I saw the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him), when he would travel continuously from morning until evening, do like this.
حضرت حفص بن عبیداللہ بن انس سے روایت ہے ، فرماتے ہیں کہ ہم حضرت انس کے ساتھ مکہ کی طرف سفر کرتے، پس جب سورج زائل ہوجاتا اور حضرت انس کسی منزل میں ٹھہرے ہوتے تو آپ ظہر کی نماز ادا کرنے سے پہلے سوار نہ ہوتے، اور جب آپ شام کو سوار ہوتے اور عصر کا وقت موجود ہوتا تو آپ عصر پڑھ لیتے، لیکن اگر آپ اپنی منزل سے زوال شمس سے پہلے روانہ ہوچکے ہوتے اور نماز کا وقت آجاتا اور ہم کہتے، نماز ؟ تو آپ فرماتے : چلتے رہو، یہاں تک کہ جب دو نمازوں کا درمیان ہوجاتا تو آپ سواری سے اترتے اور ظہر ، عصر کو جمع فرماتے اور پھر فرماتے کہ میں نے نبی پاک (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو دیکھا کہ جب آپ صبح سے شام تک مسلسل سفر کرتے تو یونہی کرتے۔
Hazrat Hafs bin Ubaidullah bin Anas se riwayat hai, farmate hain ki hum Hazrat Anas ke saath Makkah ki taraf safar karte, pas jab Suraj za'il hojata aur Hazrat Anas kisi manzil mein thehre hote to aap Zuhr ki namaz ada karne se pehle sawar na hote, aur jab aap sham ko sawar hote aur Asr ka waqt mojood hota to aap Asr parh lete, lekin agar aap apni manzil se zawaal shams se pehle rawana hochuke hote aur namaz ka waqt aajata aur hum kehte, namaz? to aap farmate: Chalte raho, yahan tak ki jab do namaazon ka darmiyaan hojata to aap sawari se utarte aur Zuhr, Asr ko jama farmate aur phir farmate ki maine Nabi Pak (Sallallahu Alaihi Wasallam) ko dekha ki jab aap subah se sham tak musalsal safar karte to yunhi karte.
يَزِيدُ ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاقَ ، عَنْ حَفْصِ بْنِ عُبَيْدِ اللَّهِ بْنِ أَنَسٍ ، قَالَ : كُنَّا نُسَافِرُ مَعَ أَنَسٍ إِلَى مَكَّةَ ، فَكَانَ إِذَا زَالَتِ الشَّمْسُ وَهُوَ فِي مَنْزِلٍ لَمْ يَرْكَبْ حَتَّى يُصَلِّيَ الظُّهْرَ ، فَإِذَا رَاحَ فَحَضَرَتِ الْعَصْرُ صَلَّى الْعَصْرَ ، فَإِنْ سَارَ مِنْ مَنْزِلِهِ قَبْلَ أَنْ تَزُولَ الشَّمْسُ فَحَضَرَتِ الصَّلَاةُ قُلْنَا : الصَّلَاةَ ، فَيَقُولُ : سِيرُوا ، حَتَّى إِذَا كَانَ بَيْنَ الصَّلَاتَيْنِ نَزَلَ فَجَمَعَ بَيْنَ الظُّهْرِ وَالْعَصْرِ ، ثُمَّ قَالَ : « رَأَيْتُ النَّبِيَّ ﷺ إِذَا وَصَلَ ضَحْوَهُ بِرَوْحَتِهِ صَنَعَ هَكَذَا »