43.
Book of Refutation Against Abu Hanifa
٤٣-
كِتَابُ الرَّدِّ عَلَى أَبِي حَنِيفَةَ
Issue of the Oath of Division
مَسْأَلَةٌ فِي الْقَسَامَةِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
sa‘īd | Sa'id ibn al-Musayyib al-Qurashi | One of the most knowledgeable and greatest jurists |
al-zuhrī | Muhammad ibn Shihab al-Zuhri | The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery |
ma‘marin | Muammar ibn Abi Amr al-Azdi | Trustworthy, Upright, Excellent |
‘abd al-‘lá | Abd al-A'la ibn Abd al-A'la al-Qurashi | Thiqah |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
سعيد | سعيد بن المسيب القرشي | أحد العلماء الأثبات الفقهاء الكبار |
الزُّهْرِيِّ | محمد بن شهاب الزهري | الفقيه الحافظ متفق على جلالته وإتقانه |
مَعْمَرٍ | معمر بن أبي عمرو الأزدي | ثقة ثبت فاضل |
عَبْدُ الْأَعْلَى | عبد الأعلى بن عبد الأعلى القرشي | ثقة |
Musannaf Ibn Abi Shaybah 36437
Hazrat Saeed narrates that Qasamat existed in the days of ignorance, thus the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) enforced it on a murdered person of the Ansar who was found (murdered) in the well of the Jews. The narrator says that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) started with the Jews and he (peace and blessings of Allah be upon him) bound them to fifty oaths. The Jews said: We will never swear an oath. Then the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said to the Ansar: Will you swear an oath? The Ansar said: We will never swear an oath. So the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) placed the blood money of the murdered person on the Jews because he was killed among them.
حضرت سعید فرماتے ہیں کہ قسامت جاہلیت میں (بھی) تھی پس نبی کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) ے اس کو انصار کے ایک اس مقتول کے بارے میں برقرار رکھا جو یہود کے کنویں میں (مقتول) پایا گیا تھا۔ راوی کہتے ہیں کہ نبی کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے یہود سے ابتدا کی اور آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے انھیں پچاس قسموں کا پابند ٹھہرایا۔ تو یہود نے کہا۔ ہم ہرگز قسم نہیں کھائیں گے۔ پھر نبی کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے انصار سے کہا : کیا تم قسم اٹھاؤ گے ؟ انصار نے کہا : ہم ہرگز قسم نہیں کھائیں گے۔ تو نبی کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اس مقتول کی دیت یہود کے ذمہ لگا دی۔ کیونکہ یہ انہی کے درمیان قتل ہوا تھا۔
Hazrat Saeed farmate hain ke qasamat jahiliyat mein (bhi) thi pas Nabi Kareem (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne isko Ansar ke ek us maqtool ke bare mein barqaraar rakha jo Yahood ke kuen mein (maqtool) paya gaya tha. Ravi kehte hain ke Nabi Kareem (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne Yahood se ibtida ki aur Aap (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne unhen pachas qasmon ka paband tehraya. To Yahood ne kaha. Hum hargiz qasam nahin khai'n ge. Phir Nabi Kareem (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne Ansar se kaha : kya tum qasam uthaoge ? Ansar ne kaha : hum hargiz qasam nahin khai'n ge. To Nabi Kareem (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne is maqtool ki deyat Yahood ke zimma laga di. Kyunki ye unhi ke darmiyaan qatl hua tha.
عَبْدُ الْأَعْلَى ، عَنْ مَعْمَرٍ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، عَنْ سَعِيدٍ ، أَنَّ الْقَسَامَةَ كَانَتْ فِي الْجَاهِلِيَّةِ ، فَأَقَرَّهَا النَّبِيُّ ﷺ فِي قَتِيلٍ مِنَ الْأَنْصَارِ وُجِدَ فِي جُبِّ الْيَهُودِ قَالَ : فَبَدَأَ النَّبِيُّ ﷺ بِالْيَهُودِ فَكَلَّفَهُمْ قَسَامَةَ خَمْسِينَ ، فَقَالَتِ الْيَهُودُ : لَنْ نَحْلِفَ ، فَقَالَ النَّبِيُّ ﷺ لِلْأَنْصَارِ : أَفَتَحْلِفُونَ ؟ قَالَتْ الْأَنْصَارُ : لَنْ نَحْلِفَ ، فَأَغْرَمَ النَّبِيُّ ﷺ الْيَهُودَ دِيَتَهُ لِأَنَّهُ قُتِلَ بَيْنَ أَظْهُرِهِمْ "