45.
Book of Trials
٤٥-
كِتَابُ الْفِتَنِ
Who Disliked Going Out During the Trials and Sought Refuge from It
مَنْ كَرِهَ الْخُرُوجَ فِي الْفِتْنَةِ وَتَعَوَّذَ عَنْهَا
Musannaf Ibn Abi Shaybah 37404
It is narrated on the authority of Hazrat Rabia bin Jawshan that he said: I went to the region of Syria and attended the gathering of Hazrat Abdullah bin Amr. He asked: Who are you among? We submitted: We are from the people of Basra. He said: O people of Basra! Prepare for war. We submitted: With what? He said: With provisions and water bags. Today, the best possessions are camels, on which a man mounts his family and carries grain, and the best possession is a strong-hoofed horse. (This is the best possession nowadays). By Allah, soon the Banu Qantura will expel you from Basra until they make you a faction. The narrator says that we submitted: Who are the Banu Qantura? He said: In the book, I find it like this. As for the rest, why is this adjective mentioned?
حضرت ربیعہ بن جو شن سے روایت ہے انھوں نے فرمایا میں شام کے علاقے میں گیا اور حضرت عبداللہ بن عمرو کی مجلس میں حاضر ہوا۔ انھوں نے پوچھا کہ تم کن میں سے ہو ؟ ہم نے عرض کیا اہل بصرہ میں سے انھوں نے فرمایا اے اہل بصرہ لڑائی کی تیاری کرو ہم نے عرض کیا کہ کس چیز کے ساتھ ؟ انھوں نے فرمایا توشہ دان اور مشکیزوں کے ساتھ آج بہترین مال وہ اونٹ ہیں جن پر آدمی اپنے گھر والوں کو سوار کرتا ہے اور جن پر غلہ لے کرجاتا ہے اور بہترین مال وہ مضبوط کھروں والا گھوڑا ہے (یہ آج کل بہترین مال ہے) اللہ کی قسم عنقریب بنو قنطورا تمہیں بصرہ سے نکال دیں گے یہاں تک کہ تمہیں ایک جماعت بنادیں گے راوی کہتے ہیں کہ ہم نے عرض کیا کہ بنو قنطورا کون ہیں ؟ انھوں نے فرمایا کہ کتاب کے اندر تو میں اسی طرح پاتا ہوں باقی یہ صفت تر کیوں کی ہے۔
Hazrat Rabia bin Jo Shan se riwayat hai unhon ne farmaya mein Sham ke ilaqay mein gaya aur Hazrat Abdullah bin Amr ki majlis mein hazir hua. Unhon ne poocha keh tum kin mein se ho? Hum ne arz kiya ahle Basra mein se. Unhon ne farmaya aye ahle Basra larai ki tayari karo. Hum ne arz kiya keh kis cheez ke sath? Unhon ne farmaya tosha dan aur mashkizon ke sath aaj behtarin maal woh oont hain jin par aadmi apne ghar walon ko sawar karta hai aur jin par ghala le kar jata hai aur behtarin maal woh mazboot khuron wala ghora hai (yeh aaj kal behtarin maal hai) Allah ki qasam anqareeb Banu Qantura tumhein Basra se nikal den ge yahan tak keh tumhein aik jamat bana den ge. Rawi kehte hain keh hum ne arz kiya keh Banu Qantura kon hain? Unhon ne farmaya keh kitab ke andar to mein isi tarah pata hun baqi yeh sifat tar kyun ki hai.
يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ ، قَالَ أَخْبَرَنَا عُيَيْنَةُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنْ أَخِيهِ ، رَبِيعَةَ بْنِ جَوْشَنٍ قَالَ : قَدِمْتُ الشَّامَ فَدَخَلْتُ عَلَى عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرٍو فَقَالَ : « مِمَّنْ أَنْتُمْ ؟» قُلْنَا مِنْ أَهْلِ الْبَصْرَةِ ، قَالَ : « أَلَا فَاسْتَعِدُّوا يَا أَهْلَ الْبَصْرَةِ ،» قُلْنَا : بِمَاذَا ؟ قَالَ : « بِالزَّادِ وَالْقُرْبِ ، خَيْرُ الْمَالِ الْيَوْمَ أَجْمَالٌ يَحْتَمِلُ الرَّجُلُ عَلَيْهِنَّ أَهْلَهُ وَيَمِيرُهُمْ عَلَيْهَا ، وَفَرَسٌ وَقَاحٌ شَدِيدٌ ، فَوَاللَّهِ لَيُوشِكَ بَنُو قَنْطُورَاءَ أَنْ يُخْرِجُوكُمْ مِنْهَا حَتَّى يَجْعَلُوكُمْ بِدَكِيَّةَ » ; قَالَ : قُلْنَا : وَمَا بَنُو قَنْطُورَاءَ ؟ قَالَ : « أَمَّا فِي الْكِتَابِ فَهَكَذَا نَجِدُهُ ، وَأَمَّا فِي النَّعْتِ فَنَعْتُ التُّرْكِ »