5.
Book of Friday
٥-
‌كِتَابُ الْجُمُعَةِ


Regarding a man who bathes on Friday and then breaks his ablution, does the bath suffice

‌فِي الرَّجُلِ يَغْتَسِلُ يَوْمَ الْجُمُعَةِ ثُمَّ يُحْدِثُ أَيُجْزِيهِ الْغُسْلُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 5046

Hazrat Ibrahim Taimi says that the predecessors liked that there should be no impurity between the Friday bath and the Friday prayer. They used to say that if a person experiences impurity after taking a bath on Friday, then he returns to the state he was in before the bath.

حضرت ابراہیم تیمی فرماتے ہیں کہ اسلاف اس بات کو پسند کرتے تھے کہ جمعہ کے غسل اور جمعہ کی نماز کے درمیان کوئی حدث نہ ہو۔ وہ فرمایا کرتے تھے کہ اگر کسی شخص کو جمعہ کے دن غسل کرنے کے بعد پھر حدث لاحق ہوجائے تو وہ اس حالت پر لوٹ آتا ہے جس پر وہ غسل سے پہلے تھا۔

Hazrat Ibrahim Taimi farmate hain keh aslaaf is baat ko pasand karte the keh juma ke ghusl aur juma ki namaz ke darmiyan koi hadas na ho. Wo farmaya karte the keh agar kisi shakhs ko juma ke din ghusl karne ke baad phir hadas lahiq hojae to wo is halat par laut aata hai jis par wo ghusl se pehle tha.

حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، قَالَ : أَخْبَرَنَا الْعَوَّامُ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ التَّيْمِيِّ ، قَالَ : « كَانُوا يُحِبُّونَ لِمَنِ اغْتَسَلَ يَوْمَ الْجُمُعَةِ أَنْ لَا يَكُونَ بَيْنَهُ وَبَيْنَ الْجُمُعَةِ حَدَثٌ » قَالَ : " وَكَانُوا يَقُولُونَ : إِذَا أَحْدَثَ بَعْدَ الْغُسْلِ ، عَادَ إِلَى حَالِهِ الَّتِي كَانَ عَلَيْهَا قَبْلَ أَنْ يَغْتَسِلَ "