Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said: "The menstruating woman does not recite, nor the Junub, anything from the Qur'an." Imam Tirmidhi said, we do not know of the Hadith of Ibm Umar (رضي الله تعالى عنه) except from the narration of Ismail bin Ayyash, from Musa bin Uqbah, from Nafi, from Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) that he said - the menstruating woman does not recite, nor the Junub. This is the saying of most of the people of knowledge among the companions of the Prophet ( صلى هللا عليهو آله وسلم), the Tabi'in, and those after them, like Sufyan ath-Thawri, Ibn al-Mubarak, Ash-Shafi'i, Ahmad and Ishaq; they all say that the menstruating and the Junub do not recite anything from the Quran, except for the first part of the verse, or a word or the like. They permit Tasbih and Tahlil for the Junub and menstruating persons. He said I heard Ismail saying, Ismail bin Ayyash reported objectionable Ahadith from the people of Hijaz and Iraq. It is as if he graded him weak in the case of those narrations which he alone narrated from them. And he said, Ismail bin Ayyash is the one who also narrated from the people of Ash-Sham (Syria). Ahmad bin Hanbal said, Ismail bin Ayyash is better than Baqiyyah. There are some Ahadith that Baqiyyah narrated from trustworthy narrators that are objectionable. Imam Tirmidhi said, Ahmad bin al-Hasan narrated that to me, he said, I heard Ahmad bin Hanbal saying that.
Grade: صحيح
عبداللہ بن عمر رضی الله عنہما سے روایت ہے کہ نبی اکرم صلی الله علیہ وسلم نے فرمایا: ”حائضہ اور جنبی قرآن سے کچھ نہ پڑھیں“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- اس باب میں علی رضی الله عنہ سے بھی روایت ہے، ۲- ابن عمر رضی الله عنہما کی حدیث کو ہم صرف اسماعیل بن عیاش ہی کی روایت سے جانتے ہیں۔ جس میں ابن عمر سے روایت ہے کہ نبی اکرم صلی الله علیہ وسلم نے فرمایا: ”جنبی اور حائضہ ( قرآن ) نہ پڑھیں“، ۳- صحابہ کرام اور تابعین میں سے اکثر اہل علم اور ان کے بعد کے لوگ مثلاً سفیان ثوری، ابن مبارک، شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ کا یہی قول ہے کہ حائضہ اور جنبی آیت کے کسی ٹکڑے یا ایک آدھ حرف کے سوا قرآن سے کچھ نہ پڑھیں، ہاں ان لوگوں نے جنبی اور حائضہ کو تسبیح و تہلیل کی اجازت دی ہے۔
“Abdul-laah bin Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a se riwayat hai ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: “Haizah aur janbi Quran se kuchh nah padhen”.\n\n Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Is bab mein Ali (رضي الله تعالى عنه) se bhi riwayat hai, 2. Ibn Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a ki hadees ko hum sirf Ismail bin Iyaish hi ki riwayat se jaante hain. Jis mein Ibn Umar se riwayat hai ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: “Janbi aur haizah (Quran) nah padhen”, 3. Sahaba-e-kiram aur Tabi’in mein se aksar ahl-e-ilm aur un ke baad ke log misal Sifyan Thauri, Ibn Mubarak, Shafi’i, Ahmad aur Ishaaq bin Raahwiya ka yahi qoul hai ke haizah aur janbi aayt ke kisi tukre ya aik aadh harf ke siwa Quran se kuchh nah padhen, han in logon ne janbi aur haizah ko tasbih wa tahlil ki ijazat di hai.”
حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ حُجْرٍ، وَالْحَسَنُ بْنُ عَرَفَةَ، قَالَا: حَدَّثَنَا إِسْمَاعِيل بْنُ عَيَّاشٍ، عَنْ مُوسَى بْنِ عُقْبَةَ، عَنْ نَافِعٍ، عَنْ ابْنِ عُمَرَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، قَالَ: لَا تَقْرَأْ الْحَائِضُ وَلَا الْجُنُبُ شَيْئًا مِنَ الْقُرْآنِ . قَالَ: وَفِي الْبَاب عَنْ عَلِيٍّ. قَالَ أَبُو عِيسَى: حَدِيثُ ابْنِ عُمَرَ حَدِيثٌ لَا نَعْرِفُهُ إِلَّا مِنْ حَدِيثِ إِسْمَاعِيل بْنِ عَيَّاشٍ، عَنْ مُوسَى بْنِ عُقْبَةَ، عَنْ نَافِعٍ، عَنْ ابْنِ عُمَرَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، قَالَ: لَا تَقْرَأْ الْجُنُبُ وَلَا الْحَائِضُ ، وَهُوَ قَوْلُ أَكْثَرِ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَالتَّابِعِينَ وَمَنْ بَعْدَهُمْ، مِثْلِ: سُفْيَانَ الثَّوْرِيِّ، وَابْنِ الْمُبَارَكِ، وَالشَّافِعِيِّ، وَأَحْمَدَ، وَإِسْحَاق، قَالُوا: لَا تَقْرَأْ الْحَائِضُ وَلَا الْجُنُبُ مِنَ الْقُرْآنِ شَيْئًا، إِلَّا طَرَفَ الْآيَةِ وَالْحَرْفَ وَنَحْوَ ذَلِكَ، وَرَخَّصُوا لِلْجُنُبِ وَالْحَائِضِ فِي التَّسْبِيحِ وَالتَّهْلِيلِ، قَالَ: وسَمِعْت مُحَمَّدَ بْنَ إِسْمَاعِيل يَقُولُ: إِنَّ إِسْمَاعِيل بْنَ عَيَّاشٍ يَرْوِي، عَنْ أَهْلِ الْحِجَازِ وَأَهْلِ الْعِرَاقِ أَحَادِيثَ مَنَاكِيرَ، كَأَنَّهُ ضَعَّفَ رِوَايَتَهُ عَنْهُمْ فِيمَا يَنْفَرِدُ بِهِ، وَقَالَ: إِنَّمَا حَدِيثُ إِسْمَاعِيل بْنَ عَيَّاشٍ، عَنْ أَهْلِ الشَّامِ، وقَالَ أَحْمَدُ بْنُ حَنْبَلٍ: إِسْمَاعِيل بْنُ عَيَّاشٍ أَصْلَحُ مِنْ بَقِيَّةَ، وَلِبَقِيَّةَ أَحَادِيثُ مَنَاكِيرُ عَنِ الثِّقَاتِ. قَالَ أَبُو عِيسَى: حَدَّثَنِي أَحْمَدُ بْنُ الْحَسَنِ، قَال: سَمِعْتُ أَحْمَدَ بْنَ حَنْبَلٍ يَقُولُ ذَلِكَ.