Abu Wa'il narrated that Ali (رضي الله تعالى عنه) said to Abu Al-Hayyaj Al-Asadi, ‘I am dispatching you with what the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) dispatched me, “That you not leave an elevated grave without leveling it, nor an image without erasing it”.’ There is something about this from Jabir (رضي الله تعالى عنه). Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Ali (رضي الله تعالى عنه) is a Hasan Hadith.’ This is acted upon according to some of the people of knowledge. They consider it disliked for a grave to be raised above the ground. Ash-Shafi'i said, ‘it is disliked elevating a grave more than the extent by which it may be known that it is a grave, and it may not be tread on or sat on.’
Grade: Sahih
ابووائل شقیق بن سلمہ کہتے ہیں کہ علی رضی الله عنہ نے ابوالہیاج اسدی سے کہا: میں تمہیں ایک ایسے کام کے لیے بھیج رہا ہوں جس کے لیے نبی اکرم ﷺ نے مجھے بھیجا تھا: ”تم جو بھی ابھری قبر ہو، اسے برابر کئے بغیر اور جو بھی مجسمہ ہو ۱؎، اسے مسمار کئے بغیر نہ چھوڑنا“ ۲؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- علی کی حدیث حسن ہے، ۲- اس باب میں جابر سے بھی روایت ہے، ۳- بعض اہل علم کا اسی پر عمل ہے۔ وہ قبر کو زمین سے بلند رکھنے کو مکروہ ( تحریمی ) قرار دیتے ہیں، ۴- شافعی کہتے ہیں کہ قبر کے اونچی کئے جانے کو میں مکروہ ( تحریمی ) سوائے اتنی مقدار کے جس سے معلوم ہو سکے کہ یہ قبر ہے تاکہ وہ نہ روندی جائے اور نہ اس پر بیٹھا جائے۔
Abu Wa'il Shaqiq bin Salma kehte hain ke Ali (رضي الله تعالى عنه) ne Abu'l Hai'aj Asdi se kaha: Main tumhein aik aise kaam ke liye bhej raha hun jis ke liye Nabi e Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne mujhe bheja tha: "Tum jo bhi abhri qabr ho, usse barabar kiye baghair aur jo bhi masm'a ho, usse musmaar kiye baghair na chhodna" . Imam Tirmizi kehte hain: 1. Ali ki hadees hasan hai, 2. Is bab mein Jabir se bhi riwayat hai, 3. Baaz ehl e ilm ka isi par amal hai. Woh qabr ko zamin se buland rakhne ko makruh (tahr'imi) qarar dete hain, 4. Shafi'i kehte hain ke qabr ke unchi kiye jaane ko main makruh (tahr'imi) siwaye itni miqdar ke jis se maloom ho sake ke yeh qabr hai takay woh na rondi jaaye aur na is par bait'ha jaaye.
حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ مَهْدِيٍّ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ، عَنْ حَبِيبِ بْنِ أَبِي ثَابِتٍ، عَنْ أَبِي وَائِلٍ، أَنَّ عَلِيًّا، قَالَ لِأَبِي الْهَيَّاجِ الْأَسَدِيّ: أَبْعَثُكَ عَلَى مَا بَعَثَنِي بِهِ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، أَنْ لَا تَدَعَ قَبْرًا مُشْرِفًا إِلَّا سَوَّيْتَهُ، وَلَا تِمْثَالًا إِلَّا طَمَسْتَهُ . قَالَ: وَفِي الْبَاب، عَنْ جَابِرٍ. قَالَ أَبُو عِيسَى: حَدِيثُ عَلِيٍّ حَدِيثٌ حَسَنٌ، وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ بَعْضِ أَهْلِ الْعِلْمِ، يَكْرَهُونَ أَنْ يُرْفَعَ الْقَبْرُ فَوْقَ الْأَرْضِ، قَالَ الشَّافِعِيُّ: أَكْرَهُ أَنْ يُرْفَعَ الْقَبْرُ إِلَّا بِقَدْرِ مَا يُعْرَفُ أَنَّهُ قَبْرٌ لِكَيْلَا يُوطَأَ وَلَا يُجْلَسَ عَلَيْهِ.