10.
The Book on Jana''iz (Funerals)
١٠-
كتاب الجنائز عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


57
Chapter: What Has Been Related About It Being Disliked To Tread On Graves, Sit On Them, (And Pray Towards Them)

٥٧
باب مَا جَاءَ فِي كَرَاهِيَةِ الْمَشْىِ عَلَى الْقُبُورِ وَالْجُلُوسِ عَلَيْهَا وَالصَّلاَةِ إِلَيْهَا

Jami` at-Tirmidhi 1050

Abu Marthan Al-Ghanawi narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘do not sit on the graves nor perform Salat towards them.’ There are narrations on this topic from Abu Hurairah, Amr bin Hazm, and Bashir bin Al Khasasiyyah (رضي الله تعالى عنهم). (Another route) with this chain, and it is similar. Imam Tirmidhi says: In this chapter, hadiths are also narrated from Abu Huraira, Amr bin Hazm, and Bashir bin Khassasiyah.


Grade: Sahih

ابومرثد غنوی رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ نے فرمایا: ”قبروں پر نہ بیٹھو ۱؎ اور نہ انہیں سامنے کر کے نماز پڑھو“ ۲؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: اس باب میں ابوہریرہ، عمرو بن حزم اور بشیر بن خصاصیہ سے بھی احادیث آئی ہیں۔

Abu Murtadha Ghaniwi (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Qabron par nah betho aur nah inhein samne kar ke namaz padho." Imam Tirmidhi kehte hain: Is bab mein Abu Hurayrah, Amr bin Hazm aur Bashir bin Khassa'siyah se bhi ahadith aai hain.

حَدَّثَنَا هَنَّادٌ، حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ الْمُبَارَكِ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ يَزِيدَ بْنِ جَابِرٍ، عَنْ بُسْرِ بْنِ عُبَيْدِ اللَّهِ، عَنْ أَبِي إِدْرِيسَ الْخَوْلَانِيِّ، عَنْ وَاثِلَةَ بْنِ الْأَسْقَعِ، عَنْ أَبِي مَرْثَدٍ الْغَنَوِيِّ، قَالَ:‏‏‏‏ قَالَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ لَا تَجْلِسُوا عَلَى الْقُبُورِ وَلَا تُصَلُّوا إِلَيْهَا . قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَعَمْرِو بْنِ حَزْمٍ، ‏‏‏‏‏‏وَبَشِيرِ ابْنِ الْخَصَاصِيَةِ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ مَهْدِيٍّ. عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الْمُبَارَكِ بِهَذَا الْإِسْنَادِ نَحْوَهُ.

Jami` at-Tirmidhi 1051

Another chain) from Abu Marthad Al-Ghanawi from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم), similar to the above Hadith (Hadith #086) but it does not contain “From Abu Idris” and this is what is correct. Imam Tirmidhi said that Muhammad said, ‘the narration of Ibn Al-Mubarak is mistaken, Ibn Al-Mubarak is the one who made the mistake, he added “from Abu Idris Al-Khawlani” when it is “Busr bin Ubaidullah, from Wathilah.” This is how it was reported by more than one from Abdur-Rahman bin Yazid bin Jabir, it does not contain Abu Idris Al-Khawlani and Busr bin Ubaidullah heard from Wathilah bin Al-Asqa.


Grade: Sahih

اس طریق سے بھی ابومرشد غنوی رضی الله عنہ نے نبی اکرم ﷺ سے اسی طرح روایت کی ہے۔ البتہ اس سند میں ابوادریس کا واسطہ نہیں ہے اور یہی صحیح ہے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: محمد بن اسماعیل بخاری کہتے ہیں کہ ابن مبارک کی روایت غلط ہے، اس میں ابن مبارک سے غلطی ہوئی ہے انہوں نے اس میں ابوادریس خولانی کا واسطہ بڑھا دیا ہے، صحیح یہ ہے کہ بسر بن عبداللہ نے بغیر واسطے کے براہ راست واثلہ سے روایت کی ہے، اسی طرح کئی اور لوگوں نے عبدالرحمٰن بن یزید بن جابر سے روایت کی ہے اور اس میں ابوادریس کے واسطے کا ذکر نہیں ہے۔ اور بسر بن عبداللہ نے واثلہ بن اسقع سے سنا ہے۔

Is tariqe se bhi Abu Marshad Ghnwi (رضي الله تعالى عنه)u ne Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se isi tarah riwayat ki hai. Balki is sanad mein Abu Adris ka wastah nahin hai aur yahi sahih hai. Imam Tirmidhi kehte hain: Muhammad bin Ismail Bukhari kehte hain ke Ibn Mubarak ki riwayat ghalat hai, is mein Ibn Mubarak se galti hui hai unhon ne is mein Abu Adris Khulani ka wastah badha diya hai, sahih yah hai ke Basar bin Abdullah ne baghair wastah ke brahe rast Wa'thila se riwayat ki hai, isi tarah kai aur logoon ne Abdurrahman bin Yazid bin Jaber se riwayat ki hai aur is mein Abu Adris ke wastah ka zikr nahin hai. Aur Basar bin Abdullah ne Wa'thila bin Asqa se suna hai.

حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ حُجْرٍ، وَأَبُو عَمَّارٍ، قَالَا:‏‏‏‏ أَخْبَرَنَا الْوَلِيدُ بْنُ مُسْلِمٍ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ يَزِيدَ بْنِ جَابِرٍ، عَنْ بُسْرِ بْنِ عُبَيْدِ اللَّهِ، عَنْ وَاثِلَةَ بْنِ الْأَسْقَعِ، عن أَبِي مَرْثَدٍ الْغَنَوِيِّ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَحْوَهُ، ‏‏‏‏‏‏وَلَيْسَ فِيهِ عَنْ أَبِي إِدْرِيسَ، ‏‏‏‏‏‏وَهَذَا الصَّحِيحُ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ قَالَ مُحَمَّدٌ:‏‏‏‏ وَحَدِيثُ ابْنِ الْمُبَارَكِ خَطَأٌ، ‏‏‏‏‏‏أَخْطَأَ فِيهِ ابْنُ الْمُبَارَكِ، ‏‏‏‏‏‏وَزَادَ فِيهِ عَنْ أَبِي إِدْرِيسَ الْخَوْلَانِيِّ، ‏‏‏‏‏‏وَإِنَّمَا هُوَ بُسْرُ بْنُ عُبَيْدِ اللَّهِ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ وَاثِلَةَ، ‏‏‏‏‏‏هَكَذَا رَوَى غَيْرُ وَاحِدٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ يَزِيدَ بْنِ جَابِرٍ، ‏‏‏‏‏‏وَلَيْسَ فِيهِ عَنْ أَبِي إِدْرِيسَ، ‏‏‏‏‏‏وَبُسْرُ بْنُ عُبَيْدِ اللَّهِ، ‏‏‏‏‏‏قَدْ سَمِعَ مِنْ وَاثِلَةَ بْنِ الْأَسْقَعِ.