Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) narrated, ‘Indeed the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) cursed the women who visit the graves.’ There are narrations on this topic from Ibn Abbas, and Hassan bin Thabit (رضي الله تعالى عنهم). Imam Tirmidhi said, ‘this Hadith is Hasan Sahih.’ Some of the people of knowledge thought that this was before the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) permitted visiting the graves. Then when he permitted it, both men and women were included in the permission. Some of them said that visiting the graves is only disliked (for women) due to their lack of patience and excessive mourning.
Grade: Sahih
ابوہریرہ رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے قبروں کی زیادہ زیارت کرنے والی عورتوں پر لعنت بھیجی ہے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں ابن عباس اور حسان بن ثابت سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- بعض اہل علم کا خیال ہے کہ یہ نبی اکرم ﷺ کے قبروں کی زیارت کی اجازت دینے سے پہلے کی بات ہے۔ جب آپ نے اس کی اجازت دے دی تو اب اس اجازت میں مرد اور عورتیں دونوں شامل ہیں، ۴- بعض کہتے ہیں کہ عورتوں کے لیے قبروں کی زیارت ان کی قلت صبر اور کثرت جزع فزع کی وجہ سے مکروہ ہے۔
Abu Hurayrah (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne qabron ki ziyaadat ziyaarat karne wali auraton par lanat bhiji hai. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. yeh hadees hasan sahih hai, 2. is bab mein Ibn Abbas aur Hasan bin Thabit se bhi ahadees aai hain, 3. baaz ahl e ilm ka khyal hai ke yeh Nabi e Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ke qabron ki ziyaarat ki ijazat dene se pehle ki baat hai. Jab aap ne is ki ijazat de di to ab is ijazat mein mard aur aurtain dono shamil hain, 4. baaz kehte hain ke auraton ke liye qabron ki ziyaarat un ki qillat sabar aur kasrat jazf faz ki wajah se makruh hai.
حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ، حَدَّثَنَا أَبُو عَوَانَةَ، عَنْ عُمَرَ بْنِ أَبِي سَلَمَةَ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لَعَنَ زَوَّارَاتِ الْقُبُورِ . قَالَ: وَفِي الْبَاب، عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ، وَحَسَّانَ بْنِ ثَابِتٍ. قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، وَقَدْ رَأَى بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ: أَنَّ هَذَا كَانَ قَبْلَ أَنْ يُرَخِّصَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي زِيَارَةِ الْقُبُورِ، فَلَمَّا رَخَّصَ دَخَلَ فِي رُخْصَتِهِ الرِّجَالُ وَالنِّسَاءُ، وقَالَ بَعْضُهُمْ: إِنَّمَا كُرِهَ زِيَارَةُ الْقُبُورِ لِلنِّسَاءِ لِقِلَّةِ صَبْرِهِنَّ وَكَثْرَةِ جَزَعِهِنَّ