10.
The Book on Jana''iz (Funerals)
١٠-
كتاب الجنائز عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


40
Chapter: How To Perform Salat For The Deceased, And Interceding For Him

٤٠
باب مَا جَاءَ فِي الصَّلاَةِ عَلَى الْجَنَازَةِ وَالشَّفَاعَةِ لِلْمَيِّتِ

Jami` at-Tirmidhi 1028

Marthan bin Abdullah Al-Yazani narrated, ‘when Malik bin Hubairah performed Salat for a funeral and the people were few he would divide them into three groups (rows) then say, ‘the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) said, “For whomever three rows perform Salat, then it is granted”. There are narrations on this topic from Ummul Momineen Aisha and Umm Habiba (رضي الله تعالى عنهما), Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه), and Ummul Momineen Maimunah (رضي الله تعالى عنها). Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Malik bin Hubairah is a Hasan Hadith.’ This is how it was narrated by others from Muhammad bin Ishaq. Ibrahim bin Sa'd reported this Hadith from Muhammad bin Ishaq, but he added a man between Marthad and Malik bin Hubairah. But the narration of these people is more correct to us.


Grade: Sahih

مرثد بن عبداللہ یزنی کہتے ہیں کہ مالک بن ہبیرہ رضی الله عنہ جب نماز جنازہ پڑھتے اور لوگ کم ہوتے تو ان کی تین صفیں ۱؎ بنا دیتے، پھر کہتے کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا ہے: ”جس کی نماز جنازہ تین صفوں نے پڑھی تو اس نے ( جنت ) واجب کر لی“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- مالک بن ہبیرہ رضی الله عنہ کی حدیث حسن ہے، ۲- اسی طرح کئی لوگوں نے محمد بن اسحاق سے روایت کی ہے۔ ابراہیم بن سعد نے بھی یہ حدیث محمد بن اسحاق سے روایت کی ہے۔ اور انہوں نے سند میں مرثد اور مالک بن ہبیرہ کے درمیان ایک شخص کو داخل کر دیا ہے۔ ہمارے نزدیک ان لوگوں کی روایت زیادہ صحیح ہے، ۳- اس باب میں عائشہ، ام حبیبہ، ابوہریرہ اور ام المؤمنین میمونہ رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں۔

Murthad bin Abdillah Yazni kehte hain ke Malik bin Habirah Radhi Allahu Anhu jab namaz-e-janaza padhte aur log kam hote to un ki teen safaain bana dete, phir kehte ke Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya hai: "Jis ki namaz-e-janaza teen safaon ne padhi to us ne ( Jannat ) wajib kar li"۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1- Malik bin Habirah Radhi Allahu Anhu ki hadees Hassan hai, 2- Isi tarah kai logoon ne Muhammad bin Ishaq se riwayat ki hai. Ibrahim bin Saad ne bhi yeh hadees Muhammad bin Ishaq se riwayat ki hai. Aur unhon ne sand mein Murthad aur Malik bin Habirah ke darmiyan ek shakhs ko daakhil kar diya hai. Hamare nazdeek in logoon ki riwayat zyada sahih hai, 3- Is bab mein Ayesha, Umm Habibah, Abu Hurairah aur Ummul Momineen Maimoonah Radhi Allahu Anhum se bhi ahadees aayi hain.

حَدَّثَنَا أَبُو كُرَيْبٍ، حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ الْمُبَارَكِ، وَيُونُسُ بْنُ بُكَيْرٍ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاق، عَنْ يَزِيدَ بْنِ أَبِي حَبِيبٍ، عَنْ مَرْثَدِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ الْيَزَنِيِّ، قَالَ:‏‏‏‏ كَانَ مَالِكُ بْنُ هُبَيْرَةَ إِذَا صَلَّى عَلَى جَنَازَةٍ، ‏‏‏‏‏‏فَتَقَالَّ النَّاسَ عَلَيْهَا جَزَّأَهُمْ ثَلَاثَةَ أَجْزَاءٍ، ‏‏‏‏‏‏ثُمَّ قَالَ:‏‏‏‏ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ مَنْ صَلَّى عَلَيْهِ ثَلَاثَةُ صُفُوفٍ فَقَدْ أَوْجَبَ . قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عَائِشَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَأُمِّ حَبِيبَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَأَبِي هُرَيْرَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَمَيْمُونَةَ زَوْجِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ مَالِكِ بْنِ هُبَيْرَةَ حَدِيثٌ حَسَنٌ، ‏‏‏‏‏‏هَكَذَا رَوَاهُ غَيْرُ وَاحِدٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاق، ‏‏‏‏‏‏وَرَوَى إِبْرَاهِيمُ بْنُ سَعْدٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاق هَذَا الْحَدِيثَ، ‏‏‏‏‏‏وَأَدْخَلَ بَيْنَ مَرْثَدٍ، ‏‏‏‏‏‏وَمَالِكِ بْنِ هُبَيْرَةَ رَجُلًا، ‏‏‏‏‏‏وَرِوَايَةُ هَؤُلَاءِ أَصَحُّ عِنْدَنَا.

Jami` at-Tirmidhi 1029

Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘no one among the Muslim dies, and Salat is performed for him by a community of Muslims reaching one hundred, and they intercede (supplicate) for him, except that their intercession for him is accepted.’ In his narration, Ali bin Hujr said, “One hundred or more than that”.’ Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها) is a Hasan Sahih Hadith. Some have narrated it in Mawquf rather than Marfu' form.’


Grade: Sahih

ام المؤمنین عائشہ رضی الله عنہا سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے فرمایا: ”جو مسلمان مر جائے اور مسلمانوں کی ایک جماعت جس کی تعداد سو کو پہنچتی ہو اس کی نماز جنازہ پڑھے اور اس کے لیے شفاعت کرے تو ان کی شفاعت قبول کی جاتی ہے“ ۱؎۔ علی بن حجر نے اپنی حدیث میں کہا: «مائة فما فوقها» ”سویا اس سے زائد لوگ“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- عائشہ کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- بعض نے اسے موقوفاً روایت کیا ہے، مرفوع نہیں کیا ہے۔

Umme-ul-Momineen Ayesha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) se riwayat hai ke Nabi-e-Akram Sallallahu Alaihe Wasallam ne farmaya: "Jo musalman mar jaye aur musalmanon ki ek jamaat jis ki tadad so ko pahunchti ho us ki namaz-e-janaza padhe aur us ke liye shafaat kare to un ki shafaat qabool ki jati hai" 1؎. Ali bin Hajr ne apni hadeeth mein kaha: «Ma'a hundred fa ma fowqaha» "Sawya is se zayad log" . Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Ayesha ki hadeeth Hasan Sahih hai, 2. Bazon ne ise mauqoofan riwayat kiya hai, marfoo' nahin kiya hai.

حَدَّثَنَا ابْنُ أَبِي عُمَرَ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الْوَهَّابِ الثَّقَفِيُّ، عَنْ أَيُّوبَ، وحَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ، وَعَلِيُّ بْنُ حُجْرٍ، قَالَا:‏‏‏‏ حَدَّثَنَا إِسْمَاعِيل بْنُ إِبْرَاهِيمَ، عَنْ أَيُّوبَ، عَنْ أَبِي قِلَابَةَ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ يَزِيدَ رَضِيعٍ كَانَ لِعَائِشَةَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عَائِشَةَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ لَا يَمُوتُ أَحَدٌ مِنَ الْمُسْلِمِينَ فَتُصَلِّي عَلَيْهِ أُمَّةٌ مِنَ الْمُسْلِمِينَ يَبْلُغُونَ أَنْ يَكُونُوا مِائَةً فَيَشْفَعُوا لَهُ إِلَّا شُفِّعُوا فِيهِ . وقَالَ عَلِيُّ بْنُ حُجْرٍ فِي حَدِيثِهِ:‏‏‏‏ مِائَةٌ فَمَا فَوْقَهَا. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ عَائِشَةَ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَقَدْ أَوْقَفَهُ بَعْضُهُمْ وَلَمْ يَرْفَعْهُ.