Jabir (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘the child is not prayed over, nor does he inherit, nor is he inherited from until one is sure he was alive at birth.’ Imam Tirmidhi said, ‘the people are confused in the case of this Hadith. Some of them reported it from Abu Az-Zubair, from Jabir (رضي الله تعالى عنه), from the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) in Marfu' form.’ Ash'ath bin Sawwar and others, reported it from Abu Az-Zubair, from Jabir (رضي الله تعالى عنه) in Mawquf form. Muhammad bin Ishaq reported it from Ata bin Abi Rabah, from Jabir in Mawquf form. It is as if this is more correct than the Marfu' narration. Some of the people of knowledge followed this, they said that the child is not prayed over until one is sure he was alive at birth. This is the view of (Sufyan) Ath Thawri and Ash-Shafi'i.
Grade: Sahih
جابر رضی الله عنہ سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے فرمایا: ”بچے کی نماز ( جنازہ ) نہیں پڑھی جائے گی۔ نہ وہ کسی کا وارث ہو گا اور نہ کوئی اس کا وارث ہو گا جب تک کہ وہ پیدائش کے وقت روئے نہیں“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- اس حدیث میں لوگ اضطراب کے شکار ہوئے ہیں۔ بعض نے اِسے ابو الزبیر سے اور ابو الزبیر نے جابر سے اور جابر نے نبی اکرم ﷺ سے مرفوعاً روایت کیا ہے، اور اشعث بن سوار اور دیگر کئی لوگوں نے ابو الزبیر سے اور ابو الزبیر نے جابر سے موقوفاً روایت کی ہے، اور محمد بن اسحاق نے عطاء بن ابی رباح سے اور عطاء نے جابر سے موقوفاً روایت کی ہے گویا موقوف روایت مرفوع روایت سے زیادہ صحیح ہے، ۲- بعض اہل علم اسی طرف گئے ہیں، وہ کہتے ہیں کہ بچے کی نماز جنازہ نہیں پڑھی جائے گی۔ جب تک کہ وہ پیدائش کے وقت نہ روئے یہی سفیان ثوری اور شافعی کا قول ہے۔
Jaber (رضي الله تعالى عنه) se Riwayat hai ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Bachche ki namaz (janaza) nahin parhi jaegi. Nah woh kisi ka waris ho ga aur nah koi us ka waris ho ga jab tak ke woh paidaish ke waqt roye nahin"۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1- Is Hadith mein log idtirarab ke shikar hue hain. Baaz ne isse Abu al-Zubair se aur Abu al-Zubair ne Jaber se aur Jaber ne Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se marfooan riwayat ki hai, aur Ash'ath bin Suwar aur digar kai logoon ne Abu al-Zubair se aur Abu al-Zubair ne Jaber se maqoofan riwayat ki hai, aur Muhammad bin Ishaq ne Ata bin Abi Rabaah se aur Ata ne Jaber se maqoofan riwayat ki hai gowya maqoof riwayat marfoo riwayat se ziyada sahih hai, 2- Baaz ahl-e-ilm isi taraf gaye hain, woh kehte hain ke bachche ki namaz janaza nahin parhi jaegi. Jab tak ke woh paidaish ke waqt nah roye yehi Sufyan Thauri aur Shafi'i ka qoul hai.
حَدَّثَنَا أَبُو عَمَّارٍ الْحُسَيْنُ بْنُ حُرَيْثٍ، حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ يَزِيدَ الْوَاسِطِيُّ، عَنْ إِسْمَاعِيل بْنِ مُسْلِمٍ الْمَكِّيِّ، عَنْ أَبِي الزُّبَيْرِ، عَنْ جَابِرٍ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، قَالَ: الطِّفْلُ لَا يُصَلَّى عَلَيْهِ، وَلَا يَرِثُ وَلَا يُورَثُ حَتَّى يَسْتَهِلَّ . قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَدِيثٌ قَدِ اضْطَرَبَ النَّاسُ فِيهِ، فَرَوَاهُ بَعْضُهُمْ عَنْ أَبِي الزُّبَيْرِ، عَنْ جَابِرٍ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مَرْفُوعًا، وَرَوَى أَشْعَثُ بْنُ سَوَّارٍ، وَغَيْرُ وَاحِدٍ، عَنْ أَبِي الزُّبَيْرِ، عَنْ جَابِرٍ مَوْقُوفًا، وَرَوَى مُحَمَّدُ بْنُ إِسْحَاق، عَنْ عَطَاءِ بْنِ أَبِي رَبَاحٍ، عَنْ جَابِرٍ مَوْقُوفًا، وَكَأَنَّ هَذَا أَصَحُّ مِنَ الْحَدِيثِ الْمَرْفُوعِ، وَقَدْ ذَهَبَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ إِلَى هَذَا، قَالُوا: لَا يُصَلَّى عَلَى الطِّفْلِ حَتَّى يَسْتَهِلَّ، وَهُوَ قَوْلُ: سُفْيَانَ الثَّوْرِيِّ، وَالشَّافِعِيِّ.