Uqbah bin Amir Al-Juhni narrated: "There are three times that the Apostle of Allah prohibited us from performing Salat in, burying our dead in: When the sun's rising appears until it has risen up; when the sun is at the zenith until it passes, and when the sun begins its setting, until it has set." Imam Tirmidhi said, ‘this Hadith is Hasan Sahih.’ This is acted upon according to some of the people of knowledge among the Companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and others, they dislike performing Salat for the funeral during these times. Ibn Al Mubarak said that the meaning of this Hadith: “burying our dead in” is Salat for the funeral. ‘And it is disliked performing Salat for the funeral when the sun is rising and when it is setting, and at the middle of the daytime until the sun passes the meridian.’ This is the saying of Ahmad and Ishaq. Ash Shafi'i said, ‘there is no harm in performing Salat for the funeral during the times in which it is disliked performing Salat.’
Grade: Sahih
عقبہ بن عامر جہنی رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ تین ساعتیں ایسی ہیں جن میں رسول اللہ ﷺ ہمیں نماز پڑھنے سے یا اپنے مردوں کو دفنانے سے منع فرماتے تھے: جس وقت سورج نکل رہا ہو یہاں تک کہ وہ بلند ہو جائے، اور جس وقت ٹھیک دوپہر ہو رہی ہو یہاں تک کہ سورج ڈھل جائے، اور جس وقت سورج ڈوبنے کی طرف مائل ہو یہاں تک کہ وہ ڈوب جائے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اور صحابہ کرام وغیرہم میں سے بعض اہل علم کا اسی پر عمل ہے۔ وہ لوگ ان اوقات میں نماز جنازہ پڑھنے کو مکروہ سمجھتے ہیں، ۳- ابن مبارک کہتے ہیں: اس حدیث میں ان اوقات میں مردے دفنانے سے مراد ان کی نماز جنازہ پڑھنا ہے ۱؎ انہوں نے سورج نکلتے وقت ڈوبتے وقت اور دوپہر کے وقت جب تک کہ سورج ڈھل نہ جائے نماز جنازہ پڑھنے کو مکروہ کہا ہے۔ احمد اور اسحاق بن راہویہ بھی اسی کے قائل ہیں، ۴- شافعی کہتے ہیں کہ ان اوقات میں جن میں نماز پڑھنا مکروہ ہے، ان میں نماز جنازہ پڑھنے میں کوئی حرج نہیں ہے۔
Aqbah bin Aamir Jahni (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke teen sa'atien aisi hain jin mein Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) hamein namaz padhne se ya apne mardon ko dafnaane se mana farmate the: jis waqt suraj nikal raha ho yahan tak ke woh buland ho jaye, aur jis waqt theek dopahar ho rahi ho yahan tak ke suraj dhal jaye, aur jis waqt suraj dubne ki taraf ma'il ho yahan tak ke woh dub jaye. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. yeh hadees hasan sahih hai, 2. aur sahaba keraam wagherahm mein se ba'az ahl ilm ka isi par amal hai. Woh log in auqat mein namaz janaza padhne ko makruh samjhte hain, 3. Ibn Mubarak kehte hain: Is hadees mein in auqat mein murda dafnaane se murad un ki namaz janaza padhna hai 1؎ unhon ne suraj nikalte waqt dubte waqt aur dopahar ke waqt jab tak ke suraj dhal na jaye namaz janaza padhne ko makruh kaha hai. Ahmad aur Ishaq bin Rahaviyah bhi isi ke qa'il hain, 4. Shafi'i kehte hain ke in auqat mein jin mein namaz padhna makruh hai, in mein namaz janaza padhne mein koi harj nahin hai.
حَدَّثَنَا هَنَّادٌ، حَدَّثَنَا وَكِيعٌ، عَنْ مُوسَى بْنِ عُلَيِّ بْنِ رَبَاحٍ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ عُقْبَةَ بْنِ عَامِرٍ الْجُهَنِيِّ، قَالَ: ثَلَاثُ سَاعَاتٍ كَانَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَنْهَانَا أَنْ نُصَلِّيَ فِيهِنَّ أَوْ نَقْبُرَ فِيهِنَّ مَوْتَانَا: حِينَ تَطْلُعُ الشَّمْسُ بَازِغَةً حَتَّى تَرْتَفِعَ، وَحِينَ يَقُومُ قَائِمُ الظَّهِيرَةِ حَتَّى تَمِيلَ، وَحِينَ تَضَيَّفُ الشَّمْسُ لِلْغُرُوبِ حَتَّى تَغْرُبَ . قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ بَعْضِ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَغَيْرِهِمْ، يَكْرَهُونَ الصَّلَاةَ عَلَى الْجَنَازَةِ فِي هَذِهِ السَّاعَاتِ، وقَالَ ابْنُ الْمُبَارَكِ: مَعْنَى هَذَا الْحَدِيثِ أَنْ نَقْبُرَ فِيهِنَّ مَوْتَانَا يَعْنِي: الصَّلَاةَ عَلَى الْجَنَازَةِ، وَكَرِهَ الصَّلَاةَ عَلَى الْجَنَازَةِ عِنْدَ طُلُوعِ الشَّمْسِ، وَعِنْدَ غُرُوبِهَا، وَإِذَا انْتَصَفَ النَّهَارُ حَتَّى تَزُولَ الشَّمْسُ، وَهُوَ قَوْلُ: أَحْمَدَ، وَإِسْحَاق، قَالَ الشَّافِعِيُّ: لَا بَأْسَ فِي الصَّلَاةِ عَلَى الْجَنَازَةِ فِي السَّاعَاتِ الَّتِي تُكْرَهُ فِيهِنَّ الصَّلَاةُ.