Al-Mughirah bin Shu'bah (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘The rider is to be behind the funeral (procession), and the walker where he wishes, and the child should be prayed over.’ Imam Tirmidhi said, ‘this Hadith is Hasan Sahih.’ Isra'il and others, reported it from Sa'eed bin Ubaidullah (رضئ هللا تعالی عنہ). This is acted upon according to some of the people of knowledge among the Companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and others. They said that the child is prayed for (funeral prayers) even if it has not fully developed, once it is known that it has formed. This is the view of Ahmad and Ishaq.
Grade: Sahih
مغیرہ بن شعبہ رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ نے فرمایا: ”سواری والے جنازے کے پیچھے رہے، پیدل چلنے والے جہاں چاہے رہے، اور بچوں کی بھی نماز جنازہ پڑھی جائے گی“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اسرائیل اور دیگر کئی لوگوں نے اسے سعید بن عبداللہ سے روایت کیا ہے، ۳- صحابہ کرام وغیرہم میں سے بعض اہل علم کا اسی پر عمل ہے۔ یہ لوگ کہتے ہیں کہ بچے کی نماز جنازہ یہ جان لینے کے بعد کہ اس میں جان ڈال دی گئی تھی پڑھی جائے گی گو ( ولادت کے وقت ) وہ رویا نہ ہو، احمد اور اسحاق بن راہویہ اسی کے قائل ہیں ۔
Mughirah bin Shubah (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ki Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Sawari wale janaze ke peeche rahe, paidal chalne wale jahan chahe rahe, aur bachchon ki bhi namaz janaza padhi jayegi". Imam Tirmidhi kehte hain: 1- Yeh hadees hasan sahih hai, 2- Israel aur digar kai logon ne ise Saeed bin Abdullah se riwayat kiya hai, 3- Sahaba Kiram waghaira mein se baaz ahle ilm ka isi par amal hai. Yeh log kehte hain ki bache ki namaz janaza yeh jaan lene ke baad ki usme jaan daal di gai thi padhi jayegi go (wiladat ke waqt) woh roya na ho, Ahmad aur Ishaq bin Rahawayh isi ke qaail hain.
حَدَّثَنَا بِشْرُ بْنُ آدَمَ ابْنُ بِنْتِ أَزْهَرَ السَّمَّانِ الْبَصْرِيُّ، حَدَّثَنَا إِسْمَاعِيل بْنُ سَعِيدِ بْنِ عُبَيْدِ اللَّهِ، حَدَّثَنَا أَبِي، عَنْ زِيَادِ بْنِ جُبَيْرِ بْنِ حَيَّةَ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ الْمُغِيرَةِ بْنِ شُعْبَةَ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، قَالَ: الرَّاكِبُ خَلْفَ الْجَنَازَةِ وَالْمَاشِي حَيْثُ شَاءَ مِنْهَا، وَالطِّفْلُ يُصَلَّى عَلَيْهِ . قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، رَوَاهُ إِسْرَائِيلُ، وَغَيْرُ وَاحِدٍ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ عُبَيْدِ اللَّهِ، وَالْعَمَلُ عَلَيْهِ عِنْدَ بَعْضِ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَغَيْرِهِمْ، قَالُوا: يُصَلَّى عَلَى الطِّفْلِ، وَإِنْ لَمْ يَسْتَهِلَّ بَعْدَ أَنْ يُعْلَمَ أَنَّهُ خُلِقَ، وَهُوَ قَوْلُ: أَحْمَدَ، وَإِسْحَاق.