10.
The Book on Jana''iz (Funerals)
١٠-
كتاب الجنائز عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


46
Chapter: What Has Been Related About Not Performing The (Funeral) Salat For The Martyr

٤٦
باب مَا جَاءَ فِي تَرْكِ الصَّلاَةِ عَلَى الشَّهِيدِ

Jami` at-Tirmidhi 1036

Abdur-Rahman bin Ka'b bin Malik narrated that Jabir bin Abdullah (رضئ هللا تعالی عنہ) informed him that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) had put two men together in one cloth from those who were killed at (the battle of) Uhud, then he said, ‘which of them memorized the more of the Quran?’ When one of them was indicated to him, he put him in the Lahd (first) and said, ‘I am a witness for those people on the Day of Judgment.’ And he ordered that they be buried in their blood, and that they not be prayed over, nor washed. There is something on this topic from Anas bin Malik (رضي الله تعالى عنه). Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Jabir ( رضي الله تعالى عنه) is a Hasan Sahih Hadith.’ This Hadith has been reported from Az-Zuhri, from Abdullah bin Tha'labah bin Abi Sughair, from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم). Some of (the narrators) mentioned that it was from Jabir (رضي الله تعالى عنه). The people of knowledge differed over Salat for the martyr. Some of them said the martyr is not prayed over, and this is the saying of the people of Al-Madinah, and it is also the saying of Ash-Shafi'i and Ahmad. Some of them said that the martyr is prayed over, and for proof, they used the Hadith of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) that he prayed over Hamzah (رضي الله تعالى عنه). This is the view of Ath-Thawri and the people of Al Kufah, and it is the view of Ishaq.


Grade: Sahih

جابر بن عبداللہ رضی الله عنہما سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ احد کے مقتولین میں سے دو دو آدمیوں کو ایک کپڑے میں ایک ساتھ کفناتے، پھر پوچھتے: ”ان میں قرآن کسے زیادہ یاد تھا؟“ تو جب آپ کو ان میں سے کسی ایک کی طرف اشارہ کر دیا جاتا تو آپ اسے لحد میں مقدم رکھتے اور فرماتے: ”قیامت کے روز میں ان لوگوں پر گواہ رہوں گا“۔ اور آپ نے انہیں ان کے خون ہی میں دفنانے کا حکم دیا اور ان کی نماز جنازہ نہیں پڑھی اور نہ ہی انہیں غسل ہی دیا۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- جابر کی حدیث حسن صحیح ہے، یہ حدیث زہری سے مروی ہے انہوں نے اسے انس سے اور انس نے نبی اکرم ﷺ سے روایت کی ہے نیز یہ زہری سے عبداللہ بن ثعلبہ بن ابی صعیر کے واسطے سے بھی مروی ہے اور انہوں نے نبی اکرم ﷺ سے روایت کی ہے اور ان میں سے بعض نے اسے جابر کی روایت سے ذکر کیا، ۲- اس باب میں انس بن مالک سے بھی روایت ہے، ۳- اہل علم کا شہید کی نماز جنازہ کے سلسلے میں اختلاف ہے۔ بعض کہتے ہیں کہ شہید کی نماز جنازہ نہیں پڑھی جائے گی۔ یہی اہل مدینہ کا قول ہے۔ شافعی اور احمد بھی یہی کہتے ہیں، ۴- اور بعض کہتے ہیں کہ شہید کی نماز پڑھی جائے گی۔ ان لوگوں نے نبی اکرم ﷺ کی حدیث سے دلیل پکڑی ہے کہ آپ نے حمزہ رضی الله عنہ کی نماز پڑھی تھی۔ ثوری اور اہل کوفہ اسی کے قائل ہیں اور یہی اسحاق بن راہویہ بھی کہتے ہیں ۔

Jaber bin Abdullah Radi Allahu Anhuma se riwayat hai ki Nabi Akram Sallallahu Alaihi Wasallam Uhud ke maqtoolin mein se do do admiyon ko ek kapre mein ek sath kafnate, phir poochte: "In mein Quran kise zyada yaad tha?" To jab aap ko in mein se kisi ek ki taraf ishara kar diya jata to aap use lahad mein muqaddam rakhte aur farmate: "Qayamat ke roz mein in logon par gawaah rahun ga". Aur aap ne unhen un ke khoon hi mein dafnane ka hukm diya aur un ki namaz e janaza nahin parhi aur na hi unhen ghusl hi diya. Imam Tirmizi kahte hain: 1- Jaber ki hadees hasan sahih hai, yeh hadees Zuhri se marvi hai unhon ne ise Anas se aur Anas ne Nabi Akram Sallallahu Alaihi Wasallam se riwayat ki hai neez yeh Zuhri se Abdullah bin Sa'laba bin Abi Sa'eer ke wasite se bhi marvi hai aur unhon ne Nabi Akram Sallallahu Alaihi Wasallam se riwayat ki hai aur in mein se baaz ne ise Jaber ki riwayat se zikar kiya, 2- Is baab mein Anas bin Malik se bhi riwayat hai, 3- Ahl e ilm ka shaheed ki namaz e janaza ke silsile mein ikhtilaf hai. Baaz kahte hain ki shaheed ki namaz e janaza nahin parhi jayegi. Yahi ahl e Madinah ka qaul hai. Shafei aur Ahmad bhi yahi kahte hain, 4- Aur baaz kahte hain ki shaheed ki namaz parhi jayegi. In logon ne Nabi Akram Sallallahu Alaihi Wasallam ki hadees se daleel pakri hai ki aap ne Hamza Radi Allahu Anhu ki namaz parhi thi. Sauri aur ahl e Kufa isi ke qaail hain aur yahi Ishaq bin Raahwaih bhi kahte hain.

حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ، حَدَّثَنَا اللَّيْثُ، عَنْ ابْنِ شِهَابٍ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ كَعْبِ بْنِ مَالِكٍ، أَنَّ جَابِرَ بْنَ عَبْدِ اللَّهِ أَخْبَرَهُ، ‏‏‏‏‏‏أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَانَ يَجْمَعُ بَيْنَ الرَّجُلَيْنِ مِنْ قَتْلَى أُحُدٍ فِي الثَّوْبِ الْوَاحِدِ، ‏‏‏‏‏‏ثُمَّ يَقُولُ:‏‏‏‏ أَيُّهُمَا أَكْثَرُ أَخْذًا لِلْقُرْآنِ ، ‏‏‏‏‏‏فَإِذَا أُشِيرَ لَهُ إِلَى أَحَدِهِمَا قَدَّمَهُ فِي اللَّحْدِ، ‏‏‏‏‏‏وَقَالَ:‏‏‏‏ أَنَا شَهِيدٌ عَلَى هَؤُلَاءِ يَوْمَ الْقِيَامَةِ، ‏‏‏‏‏‏وَأَمَرَ بِدَفْنِهِمْ فِي دِمَائِهِمْ، ‏‏‏‏‏‏وَلَمْ يُصَلِّ عَلَيْهِمْ وَلَمْ يُغَسَّلُوا . قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ جَابِرٍ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَقَدْ رُوِيَ هَذَا الْحَدِيثُ عَنْ الزُّهْرِيِّ، عَنْ أَنَسٍ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏وَرُوِيَ عَنْ الزُّهْرِيِّ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ ثَعْلَبَةَ بْنِ أَبِي صُعَيْرٍ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏وَمِنْهُمْ مَنْ ذَكَرَهُ عَنْ جَابِرٍ، ‏‏‏‏‏‏وَقَدِ اخْتَلَفَ أَهْلُ الْعِلْمِ فِي الصَّلَاةِ عَلَى الشَّهِيدِ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ بَعْضُهُمْ:‏‏‏‏ لَا يُصَلَّى عَلَى الشَّهِيدِ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ:‏‏‏‏ أَهْلِ الْمَدِينَةِ، ‏‏‏‏‏‏وَبِهِ يَقُولُ:‏‏‏‏ الشَّافِعِيُّ، ‏‏‏‏‏‏وَأَحْمَدُ، ‏‏‏‏‏‏وقَالَ بَعْضُهُمْ:‏‏‏‏ يُصَلَّى عَلَى الشَّهِيدِ، ‏‏‏‏‏‏وَاحْتَجُّوا بِحَدِيثِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنَّهُ صَلَّى عَلَى حَمْزَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ:‏‏‏‏ الثَّوْرِيِّ، ‏‏‏‏‏‏وَأَهْلِ الْكُوفَةِ، ‏‏‏‏‏‏وَبِهِ يَقُولُ:‏‏‏‏ إِسْحَاق.