13.
The Book on Divorce and Li'an
١٣-
كتاب الطلاق واللعان عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


20
Chapter: What has been related about the atonement for Zihar

٢٠
باب مَا جَاءَ فِي كَفَّارَةِ الظِّهَارِ

Jami` at-Tirmidhi 1200

Abu Salamah and Muhammad bin Abdur-Rahman bin Thawban (رضي الله تعالى عنهما) narrated that Salman bin Sakhr Al-Ansari from Banu Bayadah said that his wife was like the back of his mother to him until Ramadan passed. After half of Ramadan had passed he had intercourse with his wife during the night. So, he went to the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) to mention that to him. The Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) said to him, ‘free a slave.’ He said, ‘I don't have one.’ So, he said, ‘then fast two consecutive months.’ He said, ‘I am unable.’ He said, ‘feed sixty needy people.’ He said, ‘I cannot.’ So, the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) said to Farwah bin Amr, “give him that Araq and it is a large basket that holds fifteen or sixteen s’a to feed sixty needy people.” Imam Tirmidhi said, ‘this Hadith is Hasan.’ They say, “Salman bin Sakhr” and they say, “Salamah bin Sakhr Al-Bayadi.” The people of knowledge act according to this Hadith regarding the atonement for Zihar.


Grade: Sahih

ابوسلمہ اور محمد بن عبدالرحمٰن بن ثوبان کا بیان ہے کہ سلمان بن صخر انصاری رضی الله عنہ نے جو بنی بیاضہ کے ایک فرد ہیں اپنی بیوی کو اپنے اوپر مکمل ماہ رمضان تک اپنی ماں کی پشت کی طرح ( حرام ) قرار دے لیا۔ تو جب آدھا رمضان گزر گیا تو ایک رات وہ اپنی بیوی سے جماع کر بیٹھے، پھر رسول اللہ ﷺ کے پاس آئے اور آپ سے اس کا ذکر کیا، تو آپ ﷺ نے ان سے فرمایا: ”تم ایک غلام آزاد کرو“، انہوں نے کہا: مجھے یہ میسر نہیں۔ آپ نے فرمایا: ”پھر دو ماہ کے مسلسل روزے رکھو“، انہوں نے کہا: میں اس کی بھی استطاعت نہیں رکھتا تو آپ نے فرمایا: ”ساٹھ مسکین کو کھانا کھلاؤ“، انہوں نے کہا: میں اس کی بھی طاقت نہیں رکھتا، تو آپ ﷺ نے فروۃ بن عمرو سے فرمایا: ”اسے یہ کھجوروں کا ٹوکرا دے دو تاکہ یہ ساٹھ مسکینوں کو کھلا دے“، «عرق» ایک پیمانہ ہے جس میں پندرہ صاع یا سولہ صاع غلہ آتا ہے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن ہے، ۲- سلمان بن صخر کو سلمہ بن صخر بیاضی بھی کہا جاتا ہے۔ ۳- ظہار کے کفارے کے سلسلے میں اہل علم کا اسی پر عمل ہے۔

Abu Salamah aur Muhammad bin Abdul Rahman bin Thauban ka bayan hai ke Salman bin Sakhr Ansari radhiAllahu anhu ne jo Bani Biyaza ke ek fard hain apni biwi ko apne upar mukammal mah-e-Ramadan tak apni maa ki pashth ki tarah (haram) qarar de liya. To jab aadha Ramadan guzar gaya to ek raat woh apni biwi se jamaa kar baithe, phir RasoolAllah sallaAllahu alaihi wa sallam ke pass aaye aur aap se is ka zikr kiya, to aap sallaAllahu alaihi wa sallam ne un se farmaya: "Tum ek ghulam aazad karo", unhon ne kaha: Mujhe yeh musair nahin. Aap ne farmaya: "Phir do mah ke musalsil roze rakho", unhon ne kaha: Main is ki bhi istitaat nahin rakhta to aap ne farmaya: "Saath miskeen ko khana khilao", unhon ne kaha: Main is ki bhi taqat nahin rakhta, to aap sallaAllahu alaihi wa sallam ne Furooah bin Amr se farmaya: "Isse yeh khajuron ka tokara de do taake yeh saath miskeenon ko khila de", «'Arq» ek paimana hai jis mein pandrah saa' ya solah saa' ghalla aata hai. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Yeh hadith hasan hai, 2. Salman bin Sakhr ko Salma bin Sakhr Biyaazi bhi kaha jata hai. 3. Zohar ke kafare ke silsile mein ahl-e-ilm ka isi par amal hai.

حَدَّثَنَا إِسْحَاق بْنُ مَنْصُورٍ، أَنْبَأَنَا هَارُونُ بْنُ إِسْمَاعِيل الْخَزَّازُ، أَنْبَأَنَا عَلِيُّ بْنُ الْمُبَارَكِ، أَنْبَأَنَا يَحْيَى بْنُ أَبِي كَثِيرٍ، أَنْبَأَنَا أَبُو سَلَمَةَ، وَمُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ ثَوْبَانَ، أن سلمان بن صخر الأنصاري أحد بني بياضة، ‏‏‏‏‏‏جعل امرأته عليه كظهر أمه، ‏‏‏‏‏‏حتى يمضي رمضان، ‏‏‏‏‏‏فلما مضى نصف من رمضان وقع عليها ليلا، ‏‏‏‏‏‏فأتى رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَذَكَرَ ذَلِكَ لَهُ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ لَهُ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ أَعْتِقْ رَقَبَةً قَالَ:‏‏‏‏ لَا أَجِدُهَا، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ فَصُمْ شَهْرَيْنِ مُتَتَابِعَيْنِ ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ لَا أَسْتَطِيعُ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ أَطْعِمْ سِتِّينَ مِسْكِينًا ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ لَا أَجِدُ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لِفَرْوَةَ بْنِ عَمْرٍو:‏‏‏‏ أَعْطِهِ ذَلِكَ الْعَرَقَ وَهُوَ مِكْتَلٌ يَأْخُذُ خَمْسَةَ عَشَرَ صَاعًا، ‏‏‏‏‏‏أَوْ سِتَّةَ عَشَرَ صَاعًا، ‏‏‏‏‏‏إِطْعَامَ سِتِّينَ مِسْكِينًا . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ، ‏‏‏‏‏‏يُقَالُ:‏‏‏‏ سَلْمَانُ بْنُ صَخْرٍ، ‏‏‏‏‏‏وَيُقَالُ:‏‏‏‏ سَلَمَةُ بْنُ صَخْرٍ الْبَيَاضِيُّ، ‏‏‏‏‏‏وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا الْحَدِيثِ، ‏‏‏‏‏‏عِنْدَ أَهْلِ الْعِلْمِ فِي كَفَّارَةِ الظِّهَارِ.