Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) narrated that ‘when the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) arrived in Al-Madinah, they were paying in advance for fruits. So, he said, 'whoever pays in advance, then let him pay in advance for known measurements (of dates) and known weights for a specified period.' Imam Tirmidhi said, there are narrations on this topic from Ibn Abi Awfa and Abdur Rahman bin Abza (رضي الله تعالى عنهما). The Hadith of Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) is Hasan Sahih. This is acted upon according to the people of knowledge among the Companions of the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) and others. They allow for advanced payments on food, garments, and other things in which the limits and description are known. They differed over delay in delivery of animals. Some of the people of knowledge among the Companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and others thought that delay in delivery of animals is allowed. This is the view of Ash-Shafi'i, Ahmad and Ishaq. Some of the people of knowledge among the Companions of the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) and others, disliked delay in delivery of animals. This is the saying of Sufyan and the people of Al-Kufah. Abu Al-Minhal's (a narrator) name is Abdur Rahman bin Mut'im.
Grade: Sahih
عبداللہ بن عباس رضی الله عنہما کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ مدینہ تشریف لائے اور اہل مدینہ پھلوں میں سلف کیا کرتے تھے یعنی قیمت پہلے ادا کر دیتے تھے، آپ نے فرمایا: ”جو سلف کرے وہ متعین ناپ تول اور متعین مدت میں سلف کرے“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ابن عباس رضی الله عنہما کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں ابن ابی اوفی اور عبدالرحمٰن بن ابزی رضی الله عنہما سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- صحابہ کرام وغیرہم میں سے اہل علم کا اسی پر عمل ہے۔ یہ لوگ غلہ، کپڑا، اور جن چیزوں کی حد اور صفت معلوم ہو اس کی خریداری کے لیے پیشگی رقم دینے کو جائز کہتے ہیں، ۴- جانور خریدنے کے لیے پیشگی رقم دینے میں اختلاف ہے، ۵- بعض اہل علم جانور خریدنے کے لیے پیشگی رقم دینے کو جائز کہتے ہیں۔ شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ کا بھی یہی قول ہے۔ اور صحابہ کرام وغیرہم میں سے بعض اہل علم نے جانور خریدنے کے لیے پیشگی دینے کو مکروہ سمجھا ہے۔ سفیان اور اہل کوفہ کا یہی قول ہے۔
``'Abd-al-Llah bin ``'Abbas radiyallahu ``'anhuma kehte hain ke Rasool-al-Lah salla-Allahu ``'alayhi wa sallam Madinah tashreef laye aur ahl-e-Madinah phaloun mein salf kiya karte the yaani qeemat pehle ada kar dete the, aap ne farmaya: “Jo salf kare woh mutayyin naap-tol aur mutayyin muddat mein salf kare”۔ Imam Tirmizi kehte hain: 1- Ibn ``'Abbas radiyallahu ``'anhuma ki hadees Hasan sahih hai, 2- Is bab mein Ibn Abi Aufi aur ``'Abd-al-Rahman bin Abzi radiyallahu ``'anhuma se bhi ahadees aayi hain, 3- Sahaba-e-kuram wa ghair-hum mein se ahl-e-ilm ka isi par amal hai. Yeh log ghalah, kapra, aur jin chizon ki had aur sifat maloom ho us ki kharidari ke liye peshgi raqam dene ko jaiz kehte hain, 4- Jaanwar kharidne ke liye peshgi raqam dene mein ikhtilaf hai, 5- Baaz ahl-e-ilm jaanwar kharidne ke liye peshgi raqam dene ko jaiz kehte hain. Shafi'i, Ahmad aur Ishaq bin Rahaviyah ka bhi yehi qoul hai. Aur Sahaba-e-kuram wa ghair-hum mein se baaz ahl-e-ilm ne jaanwar kharidne ke liye peshgi dene ko makruh samjha hai. Sufyan aur ahl-e-Kufah ka bhi yehi qoul hai.
حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ، عَنْ ابْنِ أَبِي نَجِيحٍ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ كَثِيرٍ، عَنْ أَبِي الْمِنْهَالِ، عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ، قَالَ: قَدِمَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ الْمَدِينَةَ، وَهُمْ يُسْلِفُونَ فِي الثَّمَرِ، فَقَالَ: مَنْ أَسْلَفَ، فَلْيُسْلِفْ فِي كَيْلٍ مَعْلُومٍ، وَوَزْنٍ مَعْلُومٍ إِلَى أَجَلٍ مَعْلُومٍ . قَالَ: وَفِي الْبَاب، عَنْ ابْنِ أَبِي أَوْفَى، وَعَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبْزَى. قَالَ أَبُو عِيسَى: حَدِيثُ ابْنِ عَبَّاسٍ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَغَيْرِهِمْ، أَجَازُوا السَّلَفَ فِي الطَّعَامِ، وَالثِّيَابِ وَغَيْرِ ذَلِكَ، مِمَّا يُعْرَفُ حَدُّهُ، وَصِفَتُهُ، وَاخْتَلَفُوا فِي السَّلَمِ فِي الْحَيَوَانِ، فَرَأَى بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَغَيْرِهِمْ، السَّلَمَ فِي الْحَيَوَانِ جَائِزًا، وَهُوَ قَوْلُ: الشَّافِعِيِّ، وَأَحْمَدَ، وَإِسْحَاق، وَكَرِهَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَغَيْرِهِمْ، السَّلَمَ فِي الْحَيَوَانِ، وَهُوَ قَوْلُ: سُفْيَانَ، وَأَهْلِ الْكُوفَةِ، أَبُو الْمِنْهَالِ اسْمُهُ عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ مُطْعِمٍ.