16.
The Book on Blood Money
١٦-
كتاب الديات عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


9
Chapter: What Has Been Related About A Man Who Kills His Son: Is He To Suffer Requital For Him Or Not ?

٩
باب مَا جَاءَ فِي الرَّجُلِ يَقْتُلُ ابْنَهُ يُقَادُ مِنْهُ أَمْ لاَ

Jami` at-Tirmidhi 1399

Suraqah bin Malik bin Ju'shum (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) judged that the son is to suffer retaliation for killing his father, but the father is not to suffer retaliation for killing his son.’ Imam Tirmidhi said, we do not know of this Hadith as a narration of Suraqah (رضي الله تعالى عنه) except from this route. Its chain is not correct. Isma'il bin Ayyash reported it from Al-Muthanna bin As-Sabbah, and Al-Muthanna bin As-Sabbah has been graded weak in Hadith. Abu Khalid bin A1-Ahmar reported this Hadith from AI-Hajjaj bin Artah, from Amr bin Shu'bah, from his father, from his grandfather, from Umar (رضي الله تعالى عنه), from the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم). This Hadith has also been reported from Shu'hah in Mursal form. There is confusion in the narration of this Hadith. This is acted upon according to the people of knowledge; the father is not to be killed for killing his son, and when he falsely accuses his son, he is not punished legally.


Grade: Sahih

سراقہ بن مالک بن جعشم رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ میں رسول اللہ ﷺ کے پاس آیا، ( تو دیکھا ) کہ آپ باپ کو بیٹے سے قصاص دلواتے تھے اور بیٹے کو باپ سے قصاص نہیں دلواتے تھے ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- سراقہ رضی الله عنہ کی اس حدیث کو ہم صرف اسی سند سے جانتے ہیں۔ اس کی سند صحیح نہیں ہے، اسے اسماعیل بن عیاش نے مثنیٰ بن صباح سے روایت کی ہے اور مثنیٰ بن صباح حدیث میں ضعیف گردانے جاتے ہیں، ۲- اس حدیث کو ابوخالد اُحمر نے بطریق: «عن الحجاج بن أرطاة عن عمرو بن شعيب عن أبيه عن جده عن عمر عن النبي صلى الله عليه وسلم» روایت کیا ہے، ۴- یہ حدیث عمرو بن شعیب سے مرسلاً بھی مروی ہے، اس حدیث میں اضطراب ہے، ۴- اہل علم کا عمل اسی پر ہے کہ باپ جب اپنے بیٹے کو قتل کر دے تو بدلے میں ( قصاصاً ) اسے قتل نہیں کیا جائے گا اور جب باپ اپنے بیٹے پر ( زنا کی ) تہمت لگائے تو اس پر حد قذف نافذ نہیں ہو گی۔

Saraqah bin Malik bin Ja'sham (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke main rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ke pas aaya, (to dekha) ke aap bap ko bete se qisas dilwate the aur bete ko bap se qisas nahi dilwate the 1،، Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Saraqah (رضي الله تعالى عنه) ki is hadees ko hum sirf isi sanad se jante hain. Is ki sanad sahih nahin hai, ise Ismaeel bin Iyas ne Mathna bin Sabah se riwayat ki hai aur Mathna bin Sabah hadees mein zaeef gardane jate hain, 2. Is hadees ko Abu Khalid Uhmur ne tariq: «عن الحجاج بن أرطاة عن عمرو بن شعيب عن أبيه عن جده عن عمر عن النبي صلى الله عليه وسلم» riwayat kiya hai, 4. yeh hadees Amru bin Shuaib se marsilaan bhi marwi hai, is hadees mein idtiraab hai, 4. Ahl ilm ka amal isi par hai ke bap jab apne bete ko qatl kar de to badle mein (qisaasan) ise qatl nahi kiya jayega aur jab bap apne bete par (zina ki) tehmat lagae to is par had qazf nafiz nahi hogi.

حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ حُجْرٍ،‏‏‏‏ حَدَّثَنَا إِسْمَاعِيل بْنُ عَيَّاشٍ،‏‏‏‏ حَدَّثَنَا الْمُثَنَّى بْنُ الصَّبَّاحِ،‏‏‏‏ عَنْ عَمْرِو بْنِ شُعَيْبٍ،‏‏‏‏ عَنْ أَبِيهِ،‏‏‏‏ عَنْ جَدِّهِ،‏‏‏‏ عَنْ سُرَاقَةَ بْنِ مَالِكِ بْنِ جُعْشَمٍ،‏‏‏‏ قَالَ:‏‏‏‏ حَضَرْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يُقِيدُ الْأَبَ مِنَ ابْنِهِ،‏‏‏‏ وَلَا يُقِيدُ الِابْنَ مِنْ أَبِيهِ . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ لَا نَعْرِفُهُ مِنْ حَدِيثِ سُرَاقَةَ إِلَّا مِنْ هَذَا الْوَجْهِ،‏‏‏‏ وَلَيْسَ إِسْنَادُهُ بِصَحِيحٍ،‏‏‏‏ رَوَاهُ إِسْمَاعِيل بْنُ عَيَّاشٍ،‏‏‏‏ عَنْ الْمُثَنَّى بْنِ الصَّبَّاحِ،‏‏‏‏ وَالْمُثَنَّى بْنُ الصَّبَّاحِ يُضَعَّفُ فِي الْحَدِيثِ،‏‏‏‏ وَقَدْ رَوَى هَذَا الْحَدِيثَ،‏‏‏‏ أَبُو خَالِدٍ الْأَحْمَرُ،‏‏‏‏ عَنْ الْحَجَّاجِ بْنِ أَرْطَاةَ،‏‏‏‏ عَنْ عَمْرِو بْنِ شُعَيْبٍ،‏‏‏‏ عَنْ أَبِيهِ،‏‏‏‏ عَنْ جَدِّهِ،‏‏‏‏ عَنْ عُمَرَ،‏‏‏‏ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ،‏‏‏‏ وَقَدْ رُوِيَ هَذَا الْحَدِيثُ،‏‏‏‏ عَنْ عَمْرِو بْنِ شُعَيْبٍ،‏‏‏‏ مُرْسَلًا،‏‏‏‏ وَهَذَا حَدِيثٌ فِيهِ اضْطِرَابٌ،‏‏‏‏ وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَهْلِ الْعِلْمِ،‏‏‏‏ أَنَّ الْأَبَ إِذَا قَتَلَ ابْنَهُ لَا يُقْتَلُ بِهِ،‏‏‏‏ وَإِذَا قَذَفَ ابْنَهُ لَا يُحَدُّ.

Jami` at-Tirmidhi 1400

Umar bin Al-Khattab (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘the father does not suffer retaliation for killing the son.’


Grade: Sahih

عمر بن خطاب رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ میں نے رسول اللہ ﷺ کو فرماتے سنا: ”باپ سے بیٹے کا قصاص نہیں لیا جائے گا“ ۔

Umar bin Khattab (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke main ne Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ko farmate suna: "Bap se bete ka qisas nahin liya jaye ga"

حَدَّثَنَا أَبُو سَعِيدٍ الْأَشَجُّ، حَدَّثَنَا أَبُو خَالِدٍ الْأَحْمَرُ، عَنْ الْحَجَّاجِ بْنِ أَرْطَاةَ،‏‏‏‏ عَنْ عَمْرِو بْنِ شُعَيْبٍ،‏‏‏‏ عَنْ أَبِيهِ،‏‏‏‏ عَنْ جَدِّهِ،‏‏‏‏ عَنْ عُمَرَ بْنِ الْخَطَّابِ،‏‏‏‏ قَالَ:‏‏‏‏ سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏يَقُولُ:‏‏‏‏ لَا يُقَادُ الْوَالِدُ بِالْوَلَدِ .

Jami` at-Tirmidhi 1401

Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, 'the Hudud are not carried in the Masjid, and the father is not killed for the son.’ Imam Tirmidhi said, we do not know of this Hadith to be Marfu' except through the narration of Isma'il bin Muslim. Some of the people of knowledge have criticized Isma'il bin Muslim due to his memory.


Grade: Sahih

عبداللہ بن عباس رضی الله عنہما سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے فرمایا: ”مسجدوں میں حدود نہیں قائم کی جائیں گی اور بیٹے کے بدلے باپ کو ( قصاص میں ) قتل نہیں کیا جائے گا“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: اس سند سے اس حدیث کو ہم صرف اسماعیل بن مسلم کی روایت سے مرفوع جانتے ہیں اور اسماعیل بن مسلم مکی کے حفظ کے سلسلے میں بعض اہل علم نے کلام کیا ہے ۔

Abdul'lah bin Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a se riwayat hai ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Masajid mein hudud nahin qa'im ki ja'engi aur bete ke badle bap ko (qisas mein) qatl nahin kiya ja'ega"۔ Imam Tirmidhi kehte hain: Is sand se is hadith ko hum sirf Ismail bin Muslim ki riwayat se marfoo jaante hain aur Ismail bin Muslim Muki ke hifz ke silsile mein ba'az ahl-e-ilm ne kalam kiya hai ۱؎۔

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ،‏‏‏‏ حَدَّثَنَا ابْنُ أَبِي عَدِيٍّ،‏‏‏‏ عَنْ إِسْمَاعِيل بْنِ مُسْلِمٍ،‏‏‏‏ عَنْ عَمْرِو بْنِ دِينَارٍ،‏‏‏‏ عَنْ طَاوُسٍ،‏‏‏‏ عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ،‏‏‏‏ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ لَا تُقَامُ الْحُدُودُ فِي الْمَسَاجِدِ،‏‏‏‏ وَلَا يُقْتَلُ الْوَالِدُ بِالْوَلَدِ . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ لَا نَعْرِفُهُ بِهَذَا الْإِسْنَادِ مَرْفُوعًا،‏‏‏‏ إِلَّا مِنْ حَدِيثِ إِسْمَاعِيل بْنِ مُسْلِمٍ،‏‏‏‏ وَإِسْمَاعِيل بْنُ مُسْلِمٍ الْمَكِّيُّ قَدْ تَكَلَّمَ فِيهِ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ قِبَلِ حِفْظِهِ.