Abu Burdah bin Niyar (رضي الله تعالی عنہ) narrated that the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘no one is to be lashed more than ten lashes except for a legal punishment among Allah's punishments.’ Imam Tirmidhi said, Ibn Lahi'ah reported this Hadith from Bukair and he was mistaken in it. He said, ‘from Abdur Rahman bin Jabir bin Abdullah, from his father, from the Prophet (صلى هللا عليه و آله وسلم).’ This is a mistake. What is correct is the narration of Al-Laith bin Sa'd. It should be, Abdur Rahman bin Jabir bin Abdullah from Abu Burdah bin Niyar, from the Prophet (صلى هللا عليه و آله وسلم). This Hadith is Hasan Gharib, we do not know of it except as a narration of Bukair bin Al-Ashajj. The people of knowledge differ over At-Ta'zir, and the best thing reported about At Ta’zir is this Hadith.
Grade: Sahih
ابوبردہ بن نیار رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ فرمایا: ”دس سے زیادہ کسی کو کوڑے نہ لگائے جائیں ۱؎ سوائے اس کے کہ اللہ کی حدود میں سے کوئی حد جاری کرنا ہو“ ۲؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن غریب ہے، ہم اسے صرف بکیر بن اشج کی روایت سے جانتے ہیں۔ ۲-تعزیر کے سلسلے میں اہل علم کا اختلاف ہے، تعزیر کے باب میں یہ حدیث سب سے اچھی ہے، ۳- اس حدیث کو ابن لہیعہ نے بکیر سے روایت کیا ہے، لیکن ان سے اس سند میں غلطی ہوئی ہے، انہوں نے سند اس طرح بیان کی ہے: «عن عبدالرحمٰن بن جابر بن عبد الله عن أبيه عن النبي صلى الله عليه وسلم» حالانکہ یہ غلط ہے، صحیح لیث بن سعد کی حدیث ہے، اس کی سند اس طرح ہے: «عبدالرحمٰن بن جابر بن عبد الله عن أبي بردة بن نيار عن النبي صلى الله عليه وسلم» ۔
Abu Burdah bin Niyar (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) farmaaya: “Das se ziada kisi ko kode na lagaayen jaayen 1؎ sawai is ke ke Allah ki hudood mein se koi had jari karna ho” 2؎. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Yeh hadees Hasan Garib hai, hum ise sirf Bakir bin Ashaj ki riwayat se jaante hain. 2. Tazeer ke silsile mein ahl ilm ka ikhtilaf hai, tazeer ke bab mein yeh hadees sab se achhi hai, 3. Is hadees ko Ibn Lahiya ne Bakir se riwayat kiya hai, lekin un se is sand mein galti hui hai, unhon ne sand is tarah bayan ki hai: «عن عبدالرحمٰن بن جابر بن عبد الله عن أبيه عن النبي صلى الله عليه وسلم» halanki yeh ghalat hai, sahih Laith bin Saad ki hadees hai, is ki sand is tarah hai: «عبدالرحمٰن بن جابر بن عبد الله عن أبي بردة بن نيار عن النبي صلى الله عليه وسلم» .
حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ، حَدَّثَنَا اللَّيْثُ، عَنْ يَزِيدَ بْنِ أَبِي حَبيبٍ، عَنْ بُكَيْرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الْأَشَجِّ، عَنْ سُلَيْمَانَ بْنِ يَسَارٍ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ، عَنْ أَبِي بُرْدَةَ بْنِ نِيَارٍ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: لَا يُجْلَدُ فَوْقَ عَشْرِ جَلَدَاتٍ، إِلَّا فِي حَدٍّ مِنْ حُدُودِ اللَّهِ ، قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ غَرِيبٌ، لَا نَعْرِفُهُ إِلَّا مِنْ حَدِيثِ بُكَيْرِ بْنِ الْأَشَجِّ، وَقَدِ اخْتَلَفَ أَهْلُ الْعِلْمِ فِي التَّعْزِيرِ، وَأَحْسَنُ شَيْءٍ رُوِيَ فِي التَّعْزِيرِ، هَذَا الْحَدِيثُ، قَالَ: وَقَدْ رَوَى هَذَا الْحَدِيثَ ابْنُ لَهِيعَةَ، عَنْ بُكَيْرٍ، فَأَخْطَأَ فِيهِ، وَقَالَ: عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ، عَنْ أَبِيهِ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَهُوَ خَطَأٌ، وَالصَّحِيحُ حَدِيثُ اللَّيْثِ بْنِ سَعْدٍ، إِنَّمَا هُوَ عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ، عَنْ أَبِي بُرْدَةَ بْنِ نِيَارٍ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ.