19.
The Book on Sacrifices
١٩-
كتاب الأضاحى عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


3
Chapter: What Has Been Related About Slaughtering On Behalf Of The Deceased

٣
باب مَا جَاءَ فِي الأُضْحِيَةِ عَنِ الْمَيِّتِ، ‏‏

Jami` at-Tirmidhi 1495

Hanash narrated that Ali (رضي الله تعالى عنه) used to slaughter two male sheep, one for the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and the other for himself. When this was mentioned to him, he said, ‘the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) ordered me, so I will never leave it.’ Imam Tirmidhi said, this Hadith is Gharib as we do not know of it except from the narration of Sharik. Some of the people of knowledge have permitted slaughtering on behalf of the deceased, and some of them did not think that one could slaughter on their behalf. Abdullah bin Al-Mubãrak said, ‘to me it is recommended that one give in charity on their behalf and not slaughter on their behalf. And if he were to slaughter, then he does not eat any of it, but gives it all in charity.’ Muhammad said, Ali bin Al-Madini said, 'it has been reported by other than Sharik.’ I asked him, ‘what is Abul Hasna's name?’ But he did not know it. Muslim said, ‘his name is Al-Hasan.’


Grade: Sahih

علی رضی الله عنہ سے روایت ہے کہ وہ دو مینڈھوں کی قربانی کرتے تھے، ایک نبی اکرم ﷺ کی طرف سے اور دوسرا اپنی طرف سے، تو ان سے اس بارے میں پوچھا گیا تو انہوں نے بتایا کہ مجھے اس کا حکم نبی اکرم ﷺ نے دیا ہے، لہٰذا میں اس کو کبھی نہیں چھوڑوں گا ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث غریب ہے، ہم اس کو صرف شریک کی روایت سے جانتے ہیں، ۲- محمد بن اسماعیل بخاری کہتے ہیں: علی بن مدینی نے کہا: اس حدیث کو شریک کے علاوہ لوگوں نے بھی روایت کیا ہے، میں نے ان سے دریافت کیا: راوی ابوالحسناء کا کیا نام ہے؟ تو وہ اسے نہیں جان سکے، مسلم کہتے ہیں: اس کا نام حسن ہے، ۳- بعض اہل علم نے میت کی طرف سے قربانی کی رخصت دی ہے اور بعض لوگ میت کی طرف سے قربانی درست نہیں سمجھتے ہیں، عبداللہ بن مبارک کہتے ہیں: مجھے یہ چیز زیادہ پسند ہے کہ میت کی طرف سے صدقہ کر دیا جائے، قربانی نہ کی جائے، اور اگر کسی نے اس کی طرف سے قربانی کر دی تو اس میں سے کچھ نہ کھائے بلکہ تمام کو صدقہ کر دے۔

Ali (رضي الله تعالى عنه) se Riwayat hai ke woh do mendhon ki qurbani karte thay, ek Nabi e Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ki taraf se aur dusra apni taraf se, to un se is baare mein poocha gaya to unhon ne bataya ke mujhe is ka hukm Nabi e Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne diya hai, lihaza main is ko kabhi nahin chhodoon ga 1؎. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. yeh hadees gharib hai, hum is ko sirf Sharik ki riwayat se jante hain, 2. Muhammad bin Ismaeel Bukhari kehte hain: Ali bin Madini ne kaha: is hadees ko Sharik ke alawa logon ne bhi riwayat kiya hai, main ne un se dar-yaft kiya: ravi Abu al-Hasnaa ka kya naam hai? To woh usse nahin jaan sake, Muslim kehte hain: is ka naam Hasan hai, 3. baaz ahl-e-ilm ne mait ki taraf se qurbani ki rukhsat di hai aur baaz log mait ki taraf se qurbani durust nahin samjhte hain, Abdullah bin Mubarak kehte hain: mujhe yeh cheez zyada pasand hai ke mait ki taraf se sadaqa kar diya jaye, qurbani nahin ki jaye, aur agar kisi ne is ki taraf se qurbani kar di to us mein se kuchh nahin khaye balki tamam ko sadaqa kar de.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عُبَيْدٍ الْمُحَارِبِيُّ الْكُوفِيُّ،‏‏‏‏ حَدَّثَنَا شَرِيكٌ،‏‏‏‏ عَنْ أَبِي الْحَسْنَاءِ، عَنْ الْحَكَمِ،‏‏‏‏ عَنْ حَنَشٍ،‏‏‏‏ عَنْ عَلِيٍّ أَنَّهُ كَانَ يُضَحِّي بِكَبْشَيْنِ،‏‏‏‏ أَحَدُهُمَا عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ،‏‏‏‏ وَالْآخَرُ عَنْ نَفْسِهِ ،‏‏‏‏ فَقِيلَ لَهُ:‏‏‏‏ فَقَالَ:‏‏‏‏ أَمَرَنِي بِهِ يَعْنِي:‏‏‏‏ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَلَا أَدَعُهُ أَبَدًا،‏‏‏‏ قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ غَرِيبٌ لَا نَعْرِفُهُ إِلَّا مِنْ حَدِيثِ شَرِيكٍ،‏‏‏‏ وَقَدْ رَخَّصَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ أَنْ يُضَحَّى عَنِ الْمَيِّتِ،‏‏‏‏ وَلَمْ يَرَ بَعْضُهُمْ أَنْ يُضَحَّى عَنْهُ،‏‏‏‏ وقَالَ عَبْدُ اللَّهِ بْنُ الْمُبَارَكِ:‏‏‏‏ أَحَبُّ إِلَيَّ أَنْ يُتَصَدَّقَ عَنْهُ،‏‏‏‏ وَلَا يُضَحَّى عَنْهُ،‏‏‏‏ وَإِنْ ضَحَّى،‏‏‏‏ فَلَا يَأْكُلُ مِنْهَا شَيْئًا،‏‏‏‏ وَيَتَصَدَّقُ بِهَا كُلِّهَا ،‏‏‏‏ قَالَ مُحَمَّدٌ،‏‏‏‏ قَالَ عَلِيُّ بْنُ الْمَدِينِيِّ،‏‏‏‏ وَقَدْ رَوَاهُ غَيْرُ شَرِيكٍ،‏‏‏‏ قُلْتُ لَهُ:‏‏‏‏ أَبُو الْحَسْنَاءِ مَا اسْمُهُ،‏‏‏‏ فَلَمْ يَعْرِفْهُ،‏‏‏‏ قَالَ مُسْلِمٌ اسْمُهُ:‏‏‏‏ الْحَسَنُ.