Jabalah bin Suhaim narrated that a man asked Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) about the Udhiyah, if it was obligatory? He said, ‘the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) performed the Udhiyah as did the Muslims.’ He repeated the question. So, he said, ‘do you understand, the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) slaughtered as did the Muslims. Imam Tirmidhi said, this Hadith is Hasan Sahih. This is acted upon according to the people of knowledge, that the Udhiyyah is not obligatory, but it is a Sunnah among the Sunnah of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) which it is recommended to be performed. This is the view of Sufyan Ath-Thawri and Ibn Al-Mubarak.
Grade: Sahih
جبلہ بن سحیم سے روایت ہے کہ ایک آدمی نے ابن عمر رضی الله عنہما سے قربانی کے بارے میں پوچھا: کیا یہ واجب ہے؟ تو انہوں نے کہا: رسول اللہ ﷺ نے اور مسلمانوں نے قربانی کی ہے، اس آدمی نے پھر اپنا سوال دہرایا، انہوں نے کہا: سمجھتے نہیں ہو؟ رسول اللہ ﷺ نے اور مسلمانوں نے قربانی کی ہے ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اہل علم کا اسی پر عمل ہے کہ قربانی واجب نہیں ہے، بلکہ رسول اللہ ﷺ کی سنتوں میں سے ایک سنت ہے، اور اس پر عمل کرنا مستحب ہے، سفیان ثوری اور ابن مبارک کا یہی قول ہے۔
Jablah bin Suhaim se riwayat hai ke aik aadmi ne Ibn Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a se qurbani ke bare mein poocha: kya yeh wajib hai? To unhon ne kaha: Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne aur musalmanon ne qurbani ki hai, is aadmi ne phir apna sawal dohraaya, unhon ne kaha: samjhte nahin ho? Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne aur musalmanon ne qurbani ki hai 1؎. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. yeh hadees hasan sahih hai, 2. ahl ilm ka isi par amal hai ke qurbani wajib nahin hai, balke Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ki sunnaton mein se ek sunnat hai, aur is par amal karna mustahab hai, Sufiyan Thauri aur Ibn Mubarak ka yehi qoul hai.
حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ، حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ، أَخْبَرَنَا حَجَّاجُ بْنُ أَرْطَاةَ، عَنْ جَبَلَةَ بْنِ سُحَيْمٍ، أَنَّ رَجُلًا سَأَلَ ابْنَ عُمَرَ عَنِ الْأُضْحِيَّةِ أَوَاجِبَةٌ هِيَ ؟ فَقَالَ ضَحَّى رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَالْمُسْلِمُونَ ، فَأَعَادَهَا عَلَيْهِ، فَقَالَ: أَتَعْقِلُ، ضَحَّى رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَالْمُسْلِمُونَ، قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَهْلِ الْعِلْمِ: أَنَّ الْأُضْحِيَّةَ لَيْسَتْ بِوَاجِبَةٍ، وَلَكِنَّهَا سُنَّةٌ مِنْ سُنَنِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يُسْتَحَبُّ أَنْ يُعْمَلَ بِهَا ، وَهُوَ قَوْلُ سُفْيَانَ الثَّوْرِيِّ، وَابْنِ الْمُبَارَكِ.