19.
The Book on Sacrifices
١٩-
كتاب الأضاحى عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


21
Chapter: About The 'Aqiqah

٢١
باب مِنَ الْعَقِيقَةِ

Jami` at-Tirmidhi 1522

Samurah (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Apostle of Allah (ﷺ) said, ‘the boy is mortgaged by his Aqiqah; slaughtering should be done for him on the seventh day of his birth and he should be given a name, and his head should be shaved.


Grade: Sahih

سمرہ رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”ہر بچہ عقیقہ کے بدلے گروی رکھا ہوا ہے ۱؎، پیدائش کے ساتویں دن اس کا عقیقہ کیا جائے، اس کا نام رکھا جائے اور اس کے سر کے بال منڈائے جائیں“۔

Samrah (رضي الله تعالى عنه) kahte hain ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Har bachcha Aqiqah ke badlay garvi rakha hua hai, paidaish ke satveen din is ka Aqiqah kiya jaaye, is ka naam rakha jaaye aur is ke sar ke baal mundaye jaayen".

حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ حُجْرٍ،‏‏‏‏ أَخْبَرَنَا عَلِيُّ بْنُ مُسْهِرٍ،‏‏‏‏ عَنْ إِسْمَاعِيل بْنِ مُسْلِمٍ،‏‏‏‏ عَنْ الْحَسَنِ،‏‏‏‏ عَنْ سَمُرَةَ،‏‏‏‏ قَالَ:‏‏‏‏ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ الْغُلَامُ مُرْتَهَنٌ بِعَقِيقَتِهِ،‏‏‏‏ يُذْبَحُ عَنْهُ يَوْمَ السَّابِعِ،‏‏‏‏ وَيُسَمَّى وَيُحْلَقُ رَأْسُهُ .

Jami` at-Tirmidhi 1522b

Another chain with similar meaning. Imam Tirmidhi said this Hadith is Hasan Sahih. This is acted upon according to the people of knowledge. They consider it recommended that the Aqiqa be done for the boy on the seventh day. If it is not possible, then it is done on the fourteenth day. If that is also not possible then it can be done on the twenty-first day. They say that no sheep is acceptable for Aqiqa which is not acceptable for Udhiyah.

امام ترمذی نے کہا کہ یہ حدیث حسن صحیح ہے۔ اسے علماء کے مطابق عمل میں لایا جاتا ہے۔ ان کا کہنا ہے کہ بچے کے لئے ساتویں دن عقیقہ کرنا مستحب سمجھا جاتا ہے۔ اگر یہ ممکن نہ ہو تو چودہویں دن کیا جا سکتا ہے۔ اگر وہ بھی ممکن نہ ہو تو بیسویں دن کیا جا سکتا ہے۔ وہ کہتے ہیں کہ عقیقہ کے لئے کوئی بھی بھیڑ قبول نہیں ہوتی جو قربانی کے لئے قابل نہ ہو۔

Imam Tirmidhi ne kaha ki yeh hadees hasan sahih hai. Ise ulama ke mutabiq amal mein laya jata hai. Un ka kehna hai ki bache ke liye saatwein din aqiqah karna mustahab samjha jata hai. Agar yeh mumkin na ho to chaudhwein din kiya ja sakta hai. Agar wo bhi mumkin na ho to beeswein din kiya ja sakta hai. Wo kehte hain ki aqiqah ke liye koi bhi bhed qabool nahin hoti jo qurbani ke liye qabil na ho.

حَدَّثَنَا الْحَسَنُ بْنُ عَلِيٍّ الْخَلاَّلُ، حَدَّثَنَا يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ، أَخْبَرَنَا سَعِيدُ بْنُ أَبِي عَرُوبَةَ، عَنْ قَتَادَةَ، عَنِ الْحَسَنِ، عَنْ سَمُرَةَ بْنِ جُنْدَبٍ، عَنِ النَّبِيِّ صلى الله عليه وسلم نَحْوَهُ ‏.‏ قَالَ أَبُو عِيسَى هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ ‏.‏ وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَهْلِ الْعِلْمِ يَسْتَحِبُّونَ أَنْ يُذْبَحَ عَنِ الْغُلاَمِ الْعَقِيقَةُ يَوْمَ السَّابِعِ فَإِنْ لَمْ يَتَهَيَّأْ يَوْمَ السَّابِعِ فَيَوْمَ الرَّابِعِ عَشَرَ فَإِنْ لَمْ يَتَهَيَّأْ عُقَّ عَنْهُ يَوْمَ حَادٍ وَعِشْرِينَ وَقَالُوا لاَ يُجْزِئُ فِي الْعَقِيقَةِ مِنَ الشَّاةِ إِلاَّ مَا يُجْزِئُ فِي الأُضْحِيَةِ ‏.‏