Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) narrated that Abul-Qasim (صلى الله عليه وآله وسلم), the Prophet of Repentance, said, ‘if somebody slanders his slave (by accusing him of committing illegal sexual intercourse) and the slave is innocent from what he says, Allah will impose the punishment upon him on the Day of Resurrection, unless it is as he said about him.’ Imam Tirmidhi said, this Hadith Hasan Sahih. There are narrations on this topic from Suwaid bin Muqarrin and Abdullah bin Umar (رضي الله تعالى عنه). Ibn Abi Nu'm (a narrator in the chain) is Abdur Rahman bin Abi Nu'm Al-Bajali, and his Kunyah is Abul Hakam.
Grade: Sahih
ابوہریرہ رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ نبی التوبہ ۱؎ ابوالقاسم ﷺ نے فرمایا: ”جو شخص اپنے غلام یا لونڈی پر زنا کی تہمت لگائے حالانکہ وہ اس کی تہمت سے بری ہے تو اللہ تعالیٰ قیامت کے دن اس پر حد قائم کرے گا، إلا یہ کہ وہ ویسا ہی ثابت ہو جیسا اس نے کہا تھا“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں سوید بن مقرن اور عبداللہ بن عمر رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں۔
Abu Hurayrah (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Nabi al-Toba 1؎ Abu al-Qasim (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: “Jo shakhs apne gulam ya laundi par zina ki tahmat lagaaye halanki woh is ki tahmat se barri hai to Allah Ta’ala Qayamat ke din us par had qaym karega, illa yeh ke woh waisa hi sabit ho jaisa us ne kaha tha”۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1- yeh hadees hasan sahih hai, 2- is bab mein Suwaid bin Muqrin aur Abdullah bin Umar (رضي الله تعالى عنه) se bhi ahadees aai hain.
حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدٍ، أَخْبَرَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ الْمُبَارَكِ، عَنْ فُضَيْلِ بْنِ غَزْوَانَ، عَنْ ابْنِ أَبِي نُعْمٍ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، قَالَ: قَالَ أَبُو الْقَاسِمِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَبِيُّ التَّوْبَةِ: مَنْ قَذَفَ مَمْلُوكَهُ بَرِيئًا مِمَّا قَالَ لَهُ أَقَامَ عَلَيْهِ الْحَدَّ يَوْمَ الْقِيَامَةِ إِلَّا أَنْ يَكُونَ كَمَا قَالَ ، قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، وَابْنُ أَبِي نُعْمٍ هُوَ عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ أَبِي نُعْمٍ الْبَجَلِيُّ، يُكْنَى أَبَا الْحَكَمِ، وَفِي الْبَابِ عَنْ سُوَيْدِ بْنِ مُقَرِّنٍ، وَعَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ.